Herhalen in bokttopics.....Ergernis!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Re: Herhalen in bokttopics.....Ergernis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:01

Redrumfox schreef:
Lauss schreef:
Dan is Bokt misschien niet het juiste forum voor jou Huilen van het lachen
Snap zoiezo niet waarom je je bezig houd met iets wat je irritant vind in je vrije tijd?

Het zou niet irritant moeten zijn.. Knipoog

Amen! Afgod

TS: Ik erger me er idd ook groen en geel aan Scheve mond. Ook een voorbeeld, Nerootjeh van bokt heet ze volgens mij? Dani in Real? Die heeft zóvaak te horen gekregen dat ze te 'dik was' enz enz. Daarom heeft ze volgens mij een tijd niet gereden, en een Osteophaat erbij gehaald, om te kijken of Nero
last van haar gewicht had, niet dus! hartstikke goed! ze is aan het afvallen en alles. En toch blijven sommige mensen zeuren en martelen!

Word er doódmoe van, *Je zadel ligt te ver naar voren* *Je moet je hakken beter uitdrukken* * OHHHH JE HEBT EEN SLOOOFFFFF, Die dan gewoon los hangt en niets mee word gedaan Huilen van het lachen (Ook ik gebruik een slof, waárom.. Omdat mijn paard gigantishe onstuimig is af en toe, en ik dan net wat meer zeggeschap over d'r heb áls ze de benen neemt, hij hangt dus gewoon LOS) .

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:04

Idd mensen beginnen vaak al te gillen als ze de uitleg nog niet eens weten!

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:10

runningkawa schreef:
er werd ook "gezeurd" over de slechte bodem en het gevaarlijk hindernis materiaal... maar alles werd weg gewuift
En van mij hoeft er over de cap ook niet herhaalt te worden...ze voelt het wellicht zelf een keer (hoop ik niet)
Maar de ongelijke bodem vind ik wel kwalijk en hindernissen vast in gaas ook...paard heeft geen keuze.
Maar alles werd af gedaan als onzin...en daarom had ik er niet gereageerd... kwam zeker niet veel lieff uit mijn toetsenbord dan Lachen

Dat is dan wel verstandig dat je niet hebt gereageert Clown
Maar het is wel zo, alles wat werd gezegd, verwierp de TS Gaaaap

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:11

Wildgirl schreef:
@minkie, bijvoorbeeld ja!
Daarnaast zie ik noooooit in een topic voorbijkomen dat iemand ronduit eerlijk zegt dat hij het paard niet mooi vind; de ruiter bagger vind zitten etc etc
Ik denk dat een als er een wat minder oppervlakkige ractie wordt gegeven we er allemaal meer aan zouden hebben

dan heb je een ow te pakkken Knipoog

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:12

kinuh schreef:
Ik hoor idd ook niemand zeuren als er een topic wordt geopend met foto's van Banshee, Taco, Domini, Cleo of wie dan ook met 10 pagina's: Wat een gaaf paard Kwijl

Dat is waar, had ik nog niet bij stilgestaan. Maar dat is natuurlijk ook herhaling, maar daar zegt idd niemand wat van Verward

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:13

nickyu schreef:
Wildgirl schreef:
@minkie, bijvoorbeeld ja!
Daarnaast zie ik noooooit in een topic voorbijkomen dat iemand ronduit eerlijk zegt dat hij het paard niet mooi vind; de ruiter bagger vind zitten etc etc
Ik denk dat een als er een wat minder oppervlakkige ractie wordt gegeven we er allemaal meer aan zouden hebben

dan heb je een ow te pakkken Knipoog

echt? Tong uitsteken

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:13

Waar ík me in die topics aan stoor (als ik er uberhaupt al in kijk) is dat ik daar vaak het idee heb dat mensen die zelf amper kunnen rijden, gewoon het commentaar van eerdere posts overnemen, zonder er zelf verstand van te hebben. En wat vinden mensen over het algemeen leuker dan met de meute meegaan en negatief praten?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:14

Ashley__ schreef:
kinuh schreef:
Ik hoor idd ook niemand zeuren als er een topic wordt geopend met foto's van Banshee, Taco, Domini, Cleo of wie dan ook met 10 pagina's: Wat een gaaf paard Kwijl

Dat is waar, had ik nog niet bij stilgestaan. Maar dat is natuurlijk ook herhaling, maar daar zegt idd niemand wat van Verward

Haha idd, maar die openen dan wel weer tig topics per maand Clown

Ik kan me niet ergeren aan herhaling van tips/commentaar.
Waar ik me meer aan erger is de irritante mensen die "Ik heb getemt" Nog steeds als post plaatsen Lips are sealed

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:15

Heb je volkomen gelijk in auk! Ja

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:20

Kom toevallig net uit die topic Clown

Bokt is toch voor je mening te geven, en als je niet in herhaling mag vallen heb je topic's met miss maar 3 posts! Want als je positief in herhaling valt is het precies het zelfde..

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:22

Alles herhalen is kuddegedrag, en menselijk Tong uitsteken
als er een schaap over de dam is met commentaar, durft de rest ineens ook..

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:24

dwaallicht schreef:
Alles herhalen is kuddegedrag, en menselijk Tong uitsteken
als er een schaap over de dam is met commentaar, durft de rest ineens ook..

Als 1 bokker, bokt, bokt de rest mee

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:27

Als iedereen nou zijn commentaar onderbouwd en eventueel met oplossingen komt. Knipoog Ik kan mij opzich niet ergeren aan zowel herhaalde negatieve of positieve reacties, het jammere alleen is dat de reacties vaak slecht onderbouwd worden. Wordt er al 5 pagina's lang hetzelfde commentaar gegeven zal de TS niet alle reacties meer door gaan lezen, plaats je zelf na 5 pagina's commentaar en kom je met goede oplossingen wordt dat hierdoor niet meer gelezen dat vind ik wel jammer. Mijn conclusie onderbouw zowel negatief als positief commentaar en in het geval van negatieve reacties kom met oplossingen zodat de TS de reacties blijft lezen leert van het commentaar en met de oplossingen aan de gang gaat. Iedereen blij.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:50

TS, ik ben het helemaal met je eens! Knipoog
Voordat iemand denkt origineel te zijn met vernieuwend commentaar is het idd slim om eerst even wat reacties door te lezen.
Vaak verdwijnt de TS dan ook na tig keer hetzelfde en vaak negatieve pedagogische veroordeel te hebben gelezen..

Ik kan me dan ook voorstellen dat men op een gegeven moment denkt:"Weet je, laat maar.. Ze denken zeker dat ik aan Alzheimer lijd of i.d"... Koe

Het is dan ook goed dat er moddies zijn die soms even ingrijpen. Ach gut

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 19:06

weet niet waar de behoefte weg komt maar als iemand alleen maar reageerd en niet het hele topic doorleest is het wel logisch dat er zulke reacties komen.
maar het blijft wel irritant Lachen

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 19:47

Miss_Montana schreef:
Dan vraag ik me weer af waarom het zo is dat negatieve dingen maar 1 of 2 keer mogen worden gezegd en positieve dingen mogen 4 dan weer pagina's lang worden gezegd... Dat is dan toch ook raar? Persoonlijk vind ik dat erg scheef, want een TS kan beter 10x te veel te horen krijgen dat er echt iets niet goed is dan 10x dat haar paardje o zo leuk is. Terwijl dat arme dier bijv gewoon niet goed gereden wordt of mss wel pijn heeft door een verkeerd zadel.

Op de een of andere manier willen mensen geen commentaar krijgen, maar ik vind dat iedereen het recht heeft om daar een opmerking over te maken. Mits het natuurlijk onderbouwd is Knipoog

Afgod

Citaat:
Op de een of andere manier willen mensen geen commentaar krijgen

Jawel, maar alleen als het positief is. En dan nog een topic op Bokt plaatsen hè..

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 19:49

Het topic is gesloten, had getemt! al lang geleden Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 21:45

LZP --> FZ.