Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lindake schreef:Maar is het eigenlijk gewoon niet beter om dat topic weg te klikken. Zich niet te erger en dus geen energie te verspillen aan deze 'domme'/'luie' mensen en gewoon verder gaan met bokken?
lindake schreef:Maar is het eigenlijk gewoon niet beter om dat topic weg te klikken. Zich niet te erger en dus geen energie te verspillen aan deze 'domme'/'luie' mensen en gewoon verder gaan met bokken?
arno8 schreef:Niet iedereen is goed in googelen, maar daar kun je dan toch mee helpen? In plaats van de tip te geven kun je dan ook meteen de link geven naar datgene wat je zelf via google hebt gevonden.
lindake schreef:Sorry maar ik weet niet wat jullie met het briljante plaatje van Kawa bedoelen...
En als de topics zo leuk zijn, waarom deze dan nog iritant vinden.
lindake schreef:Sorry maar ik weet niet wat jullie met het briljante plaatje van Kawa bedoelen...
arno8 schreef:Heb er zelf gelukkig niet veel last van gehad, maar regelmatig zie je iemand een topic openen omdat hij een vraag heeft en vervolgens komt al snel de snuggere opmerking:
"Goh, heb je al op google gezocht?"
Mensen zijn toch niet dom? Als iemand genoeg hersencellen heeft om op bokt zelf een topic te kunnen openen, is hij ook slim genoeg om te googelen voordat hij een topic opent. Ik denk dat mensen die zoiets zeggen gewoon goedkoop aan meer posts willen komen.
Kan het niet worden verboden om zulk dom commentaar te geven?
Yorghos schreef:Ach, ik vind het niet eens altijd domme vragen. Maar het valt me wel op dat veel mensen gewoon meteen een vraag hier posten ipv even zelf te zoeken...
Ilzjuh schreef:Het zou je verbazen hoe weinig mensen er op het idee komen om te Googelen.
Mando schreef:Vaak zijn het ook kinderen...
Terwijl ze wel Bokt kunnen vinden, kunnen paardrijden en niet een kunnen googlen...