En toen sprong er weer een schreeuwende troel in mijn beeld.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie

Re: En toen sprong er weer een schreeuwende troel in mijn beeld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:18

Daarom kijk ik dus ook geen filmpjes meer op bokt, ik kan er ook heel slecht tegen Scheve mond
Wat mij ook wel eens is opgevallen is dat de mensen die het wel leuk vinden hun reacties zo gaan geven, dat er niet uit op te maken is dat het een schrikfilmpje is. Denk je dat het niet zo is, springt er nog zo'n krijsende vrouw in beeld..

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:21

een TAG of een vast stukje waarschuwing in het bericht kan al genoeg zijn.

Er is vast wel iets waardoor er een kleine waarschuwing attached kan zitten aan een schrikfilmpje...

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:22

Vind het opzich een heel goed idee.. Wist ook niet dat mensen er zo lang last van kunnen hebben.. Ik zelf heb dat niet. Maar van mij mogen ze zeker een regel invoeren. Het lijkt me alles behalve leuk..

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:27

Ilzjuh schreef:
IcePrincess schreef:
Maar met reacties als "wat flauw" verwacht ik meer een gekke afbeelding ipv een cijfer bij zo'n test te zien.

Dat is dus erg naïef tegenwoordig. Tong uitsteken

Blijkbaar Clown

Maar uit zulke reacties kan ik dus niet halen of het om een gewoon flauw filmpje gaat, wat wel leuk kan zijn, of een idioot schrikfilmpje.

Zet het er op z'n minst heel klein bij, dan zullen de mensen gewoon klikken die het niet lezen en de mensen die wat voorzichter zijn ivm die schrikdingen het niet aanklikken. Maar ik zal er ook absoluut niet rouwig om zijn als het gewoon helemaal verboden wordt.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:52

Het stomme is nog, dat ál die schrikfilmpjes/spelletjes al minstens 5x langsgekomen zijn. Dan is de lol er toch al helemaaaal vanaf?
Ik snap het nut of de lol er niet van, en word er net als veel bokkers hier helemaal niet goed van (letterlijk Tong uitsteken ) van mij mag het verboden worden, aangezien het toch niets toevoegt aan bokt.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:59

Waarom in godsnaam verbieden, niemand is toch verplicht die linken aan te klikken?
En een waarschuwing erbij? Tja aan de ene kant kan ik dat nog wel begrijpen, maar dat is van te voren de ''lol'' al weg.

Ja ik heb gelezen dat er mensen zijn met ''medische problemen'' door dit soort filmpjes, maar omdat diegene daar aan lijden(?) moet iedereen op bokt dat maar voelen?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 18:03

Wat zit er dan voor lol aan sronnie? Niemand kan zien dat ik (of wie dan ook) zich ziek schrikt, veel mensen vinden het vervelend...

En hoezo een vraagteken achter lijden?

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:07

Het ene persoon vindt zo'n linkje helemaal gaaf en stuurt hem meteen door, en het andere persoon schrikt zo erg dat diegene er helemaal naar van wordt..

Zulke personen moeten gewoon niet op 'vreemde' linkjes gaan klikken want zoiets kan altijd gebeuren, of het nou via bokt gaat of via wat anders.. En als je weet van jezelf dat je er niet tegen kunt waarom ga je dan in hemelsnaam op een vreemd linkje klikken.. Lees dan eerst de reacties en als die er niet zijn wacht ze dan gewoon af.

Ik zou het zelf behoorlijk kinderachting vinden als men dit hier gaat verbieden, dan kun je alles wel verbieden. ROFL Gestoord

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:09

Ik lees zelf altijd eerst de reacties door voor ik bij links naar een filmpje ga. Want ik weet van mezelf dat ik er altijd intrap. Boos!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 18:11

Over het lezen van de reacties: meestal doe ik dat ook wel... Maar gisteravond laat stonden er in 1 topic pas een paar reacties. Die waren oa: 'wat flauw' 'ik had ze allemaal goed' 'haha leuk gedaan'. Kan dan daaruit niet opmaken dat het weer iets is wat me tot 4 uur wakker houd...

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:13

Vjestagirl schreef:
Over het lezen van de reacties: meestal doe ik dat ook wel... Maar gisteravond laat stonden er in 1 topic pas een paar reacties. Die waren oa: 'wat flauw' 'ik had ze allemaal goed' 'haha leuk gedaan'. Kan dan daaruit niet opmaken dat het weer iets is wat me tot 4 uur wakker houd...

Inderdaad, dan zie ik het meestal ook niet altijd.
En ik heb ook geen zin om constant op mijn hoede te zijn. Als nieuwschierig ben naar wat voor link het is, wil ik gewoon kunnen klikken, zonder meteen een hartaanval te krijgen.
(Ik bedoel, een link zoals in mijn onderschrift is leuk mischien flauw, maar je zult er niet van schrikken. Maar zo'n filmpje is niet leuk.)

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:15

Dus omdat jij er last van hebt moet iedereen er last van hebben?
Daar komt het dus nu op neer?

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:16

Miss_Malfoy schreef:
En ik heb ook geen zin om constant op mijn hoede te zijn. Als nieuwschierig ben naar wat voor link het is, wil ik gewoon kunnen klikken, zonder meteen een hartaanval te krijgen.
(Ik bedoel, een link zoals in mijn onderschrift is leuk mischien flauw, maar je zult er niet van schrikken. Maar zo'n filmpje is niet leuk.)

Dus omdat jij het niet leuk vind mag niemand het leuk vinden? Ach gut

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 18:16

sronnie schreef:
Dus omdat jij er last van hebt moet iedereen er last van hebben?
Daar komt het dus nu op neer?

Nee, dat maak jij ervan.

Omdat heel veel mensen er last van hebben, zou niemand er meer last van moeten hebben.
Daar komt het op neer.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 18:18

sronnie schreef:
Miss_Malfoy schreef:

Dus omdat jij het niet leuk vind mag niemand het leuk vinden? Ach gut

Omdat zij niemand een hartaanval gunt, mogen anderen het best leuk vinden, maar liever niet meer op bokt.

Nogmaals: ik heb het hier ter discussie gesteld... Niemand hoeft zich aangevallen te voelen door de mening van een ander...

Strawberry_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:19

Ik persoonlijk schrik me echt dood als ik dat soort filmpjes zie omdat ik er echt niet tegen kan. Het gaat naar mijn idee wel te ver om het te verbieden, maar en algemene TAG ervoor zou wel prettiger zijn, voor de mensen die het niet willen zien. Lachen

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:21

Inderdaad (Hoewel dan wel de lol ervan af is.)
Mischien een algemene tag voor filmpjes die niet voor mensen met een zwak hart zijn?

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:21

Vjestagirl schreef:

Dus omdat jij lichtgevoelig bent voor dit soort dingen (en zo'n linkje kon je wel verwachten want het komt verdomd vaak voor) moet het maar verboden worden? Kom op zeg. Nagelbijten / Gniffelen

Veel mensen vinden die schrikdingen wel leuk, en sommige helaas niet.. Ik vind het zelf ook niet veel aan daar niet van, maar denk is even realistisch.
Zoiets moet gewoon niet verboden worden want dan zullen er veel mensen het forum niet meer serieus nemen met dit soort regels.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 18:24

Nee hoor, een waarschuwing erbij kan ook...

En ik ben lang niet de enige die hier lichtgevoelig voor is. Er zijn heel veel bokkers met mij die hier gewoon niet tegen kunnen, om maar te zwijgen van de mensen met (aanleg voor) epilepsie...

En ik verwacht ook altijd dat alle linkjes dat soort linkjes zijn, ik las de reacties en ik dacht dat deze geen kwaad kon. Sommige dingen op bokt zijn namelijk ook leuk/mooi/ontroerend en weet ik het wat nog meer...

Verschillende mensen hebben verschillende smaken. De een zal snel naar horses at work gaan om foto's te kijken, de volgende leest heel LZP en weer een ander is verslingerd aan de huiskamer. En dat is ook niet erg. Wat vervelend is, is dat we met deze dingen niet kunnen kiezen ze te zien of niet... Het gebeurd je gewoon...

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:27

Aan wat voor waarschuwing zat je te denken?

'Ja hier komt een schrikfilmpje, na precies 13 seconden komt er een hoofd en wat gekrijs!' Verward

Je zou net zo goed kunnen zeggen dat ze dit soort filmpjes over het hele internet moeten verbieden, dan zal het wel effect hebben. Wow!
Want als je ze hier niet vind is de kans groot dat je ze wel op andere fora kan vinden of iemand die ze voor de lol naar je verstuurd.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 18:29

ik zit aan een waarschuwing in de 2de post te denken op dit formaat.

Dat de ts gewoon een 2de post erachteraan zet, met de mededeling: 'pas op, schrikfilmpje'. Mensen die er gevoelig voor zijn checken vaak eerst de reacties, en kunnen het zo zien. Mensen die er niet gevoelig voor zijn klikken toch wel...

(lees eerst ff t kleine kriebeltje bovenaan in deze post)
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 10-03-08 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Strawberry_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:30

DaydreamRick schreef:
Aan wat voor waarschuwing zat je te denken?

'Ja hier komt een schrikfilmpje, na precies 13 seconden komt er een hoofd en wat gekrijs!' Verward

Een waarschuwing hoeft niet gedetaillieerd te worden. Maar zoiets van: Niet geschikt voor mensen met een zwak hart of wat dan ook, zou de pret volgens mij niet hoeven te bederven voor de mensen die er wel van houden Lachen

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:31

Vjestagirl schreef:
ik zit aan een waarschuwing in de 2de post te denken op dit formaat.

Dat de ts gewoon een 2de post erachteraan zet, met de mededeling: 'pas op, schrikfilmpje'. Mensen die er gevoelig voor zijn checken vaak eerst de reacties, en kunnen het zo zien. Mensen die er niet gevoelig voor zijn klikken toch wel...

(lees eerst ff t kleine kriebeltje bovenaan in deze post)

Nee hoor, ik ben er totaal niet gevoelig voor maar ik lees de openingpost áltijd eerst helemaal. Als ik dan van die kleine lettertjes zie ben ik harstikke benieuwd.. Dus dat is niet waar. Knipoog

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 18:32

Hoeft ook niet in de openingspost, maar gewoon in een 2de post eronder...

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:34

Nah oke, daar ben ik niet zo zeer op tegen als zoiets echt werkt voor lichtgevoelige mensen.

Maar net had je het er nog over dat je zoiets gewoon niet meer op bokt wil, dus dit klinkt al beter. Knipoog