Wat mij ook wel eens is opgevallen is dat de mensen die het wel leuk vinden hun reacties zo gaan geven, dat er niet uit op te maken is dat het een schrikfilmpje is. Denk je dat het niet zo is, springt er nog zo'n krijsende vrouw in beeld..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ilzjuh schreef:IcePrincess schreef:Maar met reacties als "wat flauw" verwacht ik meer een gekke afbeelding ipv een cijfer bij zo'n test te zien.
Dat is dus erg naïef tegenwoordig.
Vjestagirl schreef:Over het lezen van de reacties: meestal doe ik dat ook wel... Maar gisteravond laat stonden er in 1 topic pas een paar reacties. Die waren oa: 'wat flauw' 'ik had ze allemaal goed' 'haha leuk gedaan'. Kan dan daaruit niet opmaken dat het weer iets is wat me tot 4 uur wakker houd...
Miss_Malfoy schreef:Inderdaad, dan zie ik het meestal ook niet altijd.
En ik heb ook geen zin om constant op mijn hoede te zijn. Als nieuwschierig ben naar wat voor link het is, wil ik gewoon kunnen klikken, zonder meteen een hartaanval te krijgen.
(Ik bedoel, een link zoals in mijn onderschrift is leuk mischien flauw, maar je zult er niet van schrikken. Maar zo'n filmpje is niet leuk.)
sronnie schreef:Dus omdat jij er last van hebt moet iedereen er last van hebben?
Daar komt het dus nu op neer?
sronnie schreef:Miss_Malfoy schreef:Inderdaad, dan zie ik het meestal ook niet altijd.
En ik heb ook geen zin om constant op mijn hoede te zijn. Als nieuwschierig ben naar wat voor link het is, wil ik gewoon kunnen klikken, zonder meteen een hartaanval te krijgen.
(Ik bedoel, een link zoals in mijn onderschrift is leuk mischien flauw, maar je zult er niet van schrikken. Maar zo'n filmpje is niet leuk.)
Dus omdat jij het niet leuk vind mag niemand het leuk vinden?
Vjestagirl schreef:Over het lezen van de reacties: meestal doe ik dat ook wel... Maar gisteravond laat stonden er in 1 topic pas een paar reacties. Die waren oa: 'wat flauw' 'ik had ze allemaal goed' 'haha leuk gedaan'. Kan dan daaruit niet opmaken dat het weer iets is wat me tot 4 uur wakker houd...
DaydreamRick schreef:Aan wat voor waarschuwing zat je te denken?
'Ja hier komt een schrikfilmpje, na precies 13 seconden komt er een hoofd en wat gekrijs!'
Vjestagirl schreef:ik zit aan een waarschuwing in de 2de post te denken op dit formaat.
Dat de ts gewoon een 2de post erachteraan zet, met de mededeling: 'pas op, schrikfilmpje'. Mensen die er gevoelig voor zijn checken vaak eerst de reacties, en kunnen het zo zien. Mensen die er niet gevoelig voor zijn klikken toch wel...
(lees eerst ff t kleine kriebeltje bovenaan in deze post)