Thats_Me schreef:Dus als ik dit zo lees conclusie: Acties zijn NIET toegestaan tenzij ten bate van bokt.nl?
Dat is een wat zwart/witte conclusie, maar je zou hem wellicht nog scherper kunnen stellen.
Stel dat je een actie ten bate van Bokt wilt houden waarbij je een veiling organiseert (met een dienst/goederen die geveild worden en geld dat moet binnen komen voor de dienst) dan kan ik mij zo voorstellen dat het Bokt-team daar ook niet om staat te springen.
Ook daar kunnen afspraken niet nagekomen worden, diensten niet geleverd, geld niet overgemaakt. Dus ook weer extra werk voor moderators/bemiddelaars/beheer.
Maar goed, dat is nu. Wellicht dat over 4 jaar daar weer heel anders over gedacht wordt. En wellicht zijn er dan ook mogelijkheden om acties te houden voor Brooke/oude paarden/zielige bokkers/gehandicapten/mensen met tegenslagen . Alleen, nu even niet.
Als dat dan over 4 jaar er heel anders uit ziet dan is het ook niet reeel om te gooien met "maar in 2008 mocht het niet".
Regels, situaties, mensen, technische mogelijkheden zijn allemaal aan verandering onderhevig. Dit heeft er voor gezorgd dat het in het verleden soms "ja" is geweest voor inzamelingsacties, dat het nu even "nee" is, maar dat het misschien ooit weer "ja" wordt.