(doordenkertje!)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Yinari schreef:Daar vertelde iedereen wat hij of zij zoal gedaan had met zijn of haar eigen paard, manegepaard, verzorgpaard, bijrijdpaard of wat dan ook. Een fijne buitenrit, zomaar lekker gekroeld, weggeweest met de paarden, concoursverslag, paard gewassen, etc.Wat hield het verslag van de dag precies in dan?
. 
Was nog jong 

Marly_ schreef:Sinds ik me heb geregistreerd is er toch een hoop veranderd, met als grootste de tabbladen natuurlijk, dat was echt even wennen!

Berichten die ik anders daarin zou zetten belanden nu vaak in het HK topic waar ik veel te vinden ben. Ik denk dat de HuisKamers VvdD voor een klein deel vervangen hebben, maar het had zeker wat 

Is wel een oud topic. --> [KH] De Nostalgie : 50 jaar bokt
) eigenlijk opgegaan in PP, of de rassensubfora, of je HK-kletstopics...
Eigenlijk omdat Bokt gewoon echt té groot is geworden... Gwen schreef:Yinari schreef:Daar vertelde iedereen wat hij of zij zoal gedaan had met zijn of haar eigen paard, manegepaard, verzorgpaard, bijrijdpaard of wat dan ook. Een fijne buitenrit, zomaar lekker gekroeld, weggeweest met de paarden, concoursverslag, paard gewassen, etc.Wat hield het verslag van de dag precies in dan?
Het was een allegaartje van alle denkbare paardengebeurtenissen, maar niet gerubriceerd onder 'dressuur', 'manegepaard' of iets anders, was gewoon heel leuk om doorheen te scrollen en al die verhalen te lezen. Vond ik dan tenminste.
Ik heb eigenlijk nooit gemerkt dat dat forum is verdwenen
, de grootste meerwaarde van VvdD vond ik dat echt iedereen daar terecht kon, dat je ook dingen las waar je anders niet aan zou denken om er naar te kijken, terwijl nu iedereen post in de categorie waar hij/zij 'thuis hoort'. Ik bedoel, als je een Fjord hebt lees en post je eerder in het Fjordentopic, als je Endurance rijdt denk je er minder snel aan om ook eens bij Dressuurwedstrijden mee te posten of te lezen, ik noem maar wat.
.

Dat is echt al Waaayy back! 
Vond dat echt een geweldig stukje bokt, las daar iedere dag de verhalen door, echt leuk was dat!
haha

Ik las het altijd graag...