(doordenkertje!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yinari schreef:Daar vertelde iedereen wat hij of zij zoal gedaan had met zijn of haar eigen paard, manegepaard, verzorgpaard, bijrijdpaard of wat dan ook. Een fijne buitenrit, zomaar lekker gekroeld, weggeweest met de paarden, concoursverslag, paard gewassen, etc.Wat hield het verslag van de dag precies in dan?
Marly_ schreef:Sinds ik me heb geregistreerd is er toch een hoop veranderd, met als grootste de tabbladen natuurlijk, dat was echt even wennen!
Gwen schreef:Yinari schreef:Daar vertelde iedereen wat hij of zij zoal gedaan had met zijn of haar eigen paard, manegepaard, verzorgpaard, bijrijdpaard of wat dan ook. Een fijne buitenrit, zomaar lekker gekroeld, weggeweest met de paarden, concoursverslag, paard gewassen, etc.Wat hield het verslag van de dag precies in dan?
Het was een allegaartje van alle denkbare paardengebeurtenissen, maar niet gerubriceerd onder 'dressuur', 'manegepaard' of iets anders, was gewoon heel leuk om doorheen te scrollen en al die verhalen te lezen. Vond ik dan tenminste.