Evelli schreef:ooooow ging om mijn gewoon
die hoorde niet bij het lijstej
was meer zo van
gewoon
en dan het lijstje
oh zo haha! ik vond het al vreemd, misverstand dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelli schreef:ooooow ging om mijn gewoon
die hoorde niet bij het lijstej
was meer zo van
gewoon
en dan het lijstje
crossmonster schreef:zet er dan ook het ras bij
dees_daan schreef:is het dan niet handiger om alleen een tag voor een filmpje te plaatsen? aangezien 80 procent toch alleen foto's zijn
casperrr schreef:dees_daan schreef:is het dan niet handiger om alleen een tag voor een filmpje te plaatsen? aangezien 80 procent toch alleen foto's zijn
Idd alleen voor foto of film een TAG.
Voor mij is het totaal géén probleem als iemand zijn setje vermeld in de titel.
Als er een lading TAGS staan vind ik het wel irritant. Straks moet je zo veel tags gaan gebruiken, dat je eigen titeltje er niet meer bij past.
[FOTO] of [FILM] vind ik beter.
Wat trouwens als iemand beide heeft?
[FOTO/FILM]?
stef schreef:tag film of foto vind ik goed, de rest, vooral nivo en ras ben ik niet zo voor, ik hou niet zo van hokjes
stef schreef:tag film of foto vind ik goed, de rest, vooral nivo en ras ben ik niet zo voor, ik hou niet zo van hokjes
magda_90 schreef:Persoonlijk zou ik zelf het mooiste beeld vinden als je alleen deze tags gebruikt:
[dres]
[SGW]
[springen]
[longeren]
[vd]
[nh] Kunnen deze twee niet onder één noemer?
en dat soort dingen, en dan voor een filmpje nog [film] maar meer ook echt niet, dat wordt weer echt te druk!
Jolliegirl schreef:dat zeg jij
als je dat vind moet je dat lekker denken.
ik vind steigeren niet bij HAW horen, daar hoort dressuur,springen,western bij
ITP is voor de kunstjes
Citaat:Voor foto's van je paard tijdens trainingen en wedstrijden (dressuur, springen, endurance, mennen, vrijheidsdressuur - noem maar op).