Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:52

Cyntje schreef:
Evelli schreef:
inderdaad, ben het hier helemaal mee eens
en als je dan op zoon combinatie "commentaar" durft te geven ben je ineens de boeman

er staan nu 4 of 5 topics op pagina 1 van twee combinaties
a alleen
b alleen
a+b geopend door a
a+b geopend door b
b op die locatie

Sjuimpje niet inderdaad, maar de gebruiker die ik quote wel Knipoog
Noem het beestje bij zijn naam en betrek diegene erbij! Wel zo eerlijk zou ik zeggen!

Agree! Nogal heeeeel duidelijk om wie het hier gaat. Een van de betere amazones op dit forum, en sjah... Die moeten het dan ontgelden, omdat zij wel mooi rechtop kunnen zitten en kwaliteit foto's plaatsen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:54

Ik vind het een heel goed idee van sjuimpje Ja
1x per week of zelfs 1x per 2 weken vind ik een goed idee Ja

En dan viel het me ook nog op dat als we het dan over ginny gaat dat het zowel bij HAW als bij fjorden staat...

Dat zullen dan denk ik wel meer mensen doen die een apart rassen topic hebben Lachen

En wat heeft het met jalozoe te maken?
Dat ontgaat me Lachen

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:55

nee nee dat weet ik ook wel Tong uitsteken
en ik snap dat die andere topics minder aandacht krijgen, maar ik blijf toch leuke fotos plaatsen als er veel kijkers zijn, als iedereen banshee zat is dan krijg ik op een gegeven moment toch minder reacties ?
Laatst bijgewerkt door GinnyBanshee op 29-01-08 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_Nikita

Schimmelig schreef:
GinnyBanshee schreef:
Ik plaats idd heel veel topics, maar heb wel elke keer 2-5 paginas van reacties, dus daarom blijf ik plaatsen, want belijkbaar vinden mensen het leuk om naar te kijken... als ik nou elke keer een pagina had dan zou ik niet zo vaak plaatsen maar als iedereen het leuk vind om te zien? waarom niet?

Het is allemaal jaloezie en afgunst Ginny, heel normaal in dit wereldje! Men is jaloers dus opent een stook-topic... Need I say more Haha!

sorry maar wat heeft dat met jaloezie te maken?
ze heeft leuk paardje en leuke foto^s maar worden er nu vaak gewoon teveel van hetzelfde achter elkaar
en ik dnek dat zij nu gewoon als voorbeeld gebruikt word, dat dit niet alleen voor haar is , maar dat dat bij haar nu gewoon opvalt

je hebt overal regels, bv bij ea, vind dat als je zoeveel foto s van ingeveer hetzelfde hebt, dit ook in 1 topic kan plaatsen, met meer links,

Elke86

Schimmelig: ik vind je reacties niet veel waarde toedoen aan het onderwerp van dit topic. Meerdere hebben aangehaald dat zij het niet alleen op Ginny hebben, dus waarom hier toch over doordrammen?

Door het grote aantal topics dat geplaatst wordt door bepaalde bokkers, verdwijnen topics van 'minder' bekende bokkers en daardoor komt het in mijn ogen heel rommelig / onoverzichtelijk over.
Laatst bijgewerkt door Elke86 op 29-01-08 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Cyntje

@ Schimmelig: Inderdaad,... komt Ginny arrogant over???
ze neemt de tijd en moeite om te laten zien wat ze kan! En ik waardeer dat! Het gaat me echt niet om het niveau
Een leuke B-combinatie die deze moeite neemt vind ik net zo leuk om te zien,...

Ik ruik eerder jaloezie,... dan dat Ginny arro is,... kom op zeg Verward Ken je haar persoonlijk???

Achterom

Schimmelig schreef:
Agree! Nogal heeeeel duidelijk om wie het hier gaat. Een van de betere amazones op dit forum, en sjah... Die moeten het dan ontgelden, omdat zij wel mooi rechtop kunnen zitten en kwaliteit foto's plaatsen Haha!

Als ze dan toch zo goed is, wat moet ze dan bij HAW? Dat is immers bedoeld voor rijtechnisch commentaar....

CM_

strak plan !!!!
eens per 3 weken vind ik een goede regel.

ik erger me ook aan 3 topics die over dezelfde combi's gaan. en in die topics ook nog eens dezelfde mensen die reageren, beetje te naar mijn idee.

gewoon een topic per 3 weken, en zoals iemand anders al zegt, maak als je zo nodig wekelijks foto's wil laten zien, een site en typ die in je onderschrift Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:56

Ik moet eerlijk zeggen dat ik liever foto's zie van goede kwaliteit, op het goede moment genomen, paard mooi in beeld dan dat ik ergens klein in de verte een paardje zie. Of 'springfoto's' waarbij je vooral het paard voor of na de sprong ziet en een losse hindernis in het veld Haha!.

De foto's van Ginny zijn altijd van prima kwaliteit, dus wat dat betreft stoor ik me er niet aan.

1 keer per week lijkt me echter wel een goed idee aangezien HAW een erg druk forum is. Op die manier zakt je topic minder snel naar de tweede of derde pagina.

GinnyBanshee

maar worden er nu vaak gewoon teveel van hetzelfde achter elkaar

als dit zo was dan krijg ik toch minder reacties zometeen... dan is de probleem toch opgelost

oOoKellyoOo

Nee ik heb friezen maar start daa niet ook nog een topic, wel een 1 van de topics kun je een link plaatsen. Dus altijd braaf in HAW of ITP, als ik plaats

Kelly_Taco

Ik vind dit topic eigenlijk kul.
Je hoeft het topic op HAW toch niet te openen als je er niet naar wil kijken.
Als je kijkt naar de antwoorden die a en b krijgen zijn er een hoop mensen die er wel graag naar kijken Knipoog

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:57

Idd waarom jaloezie en afgunst?
Super voor haar maar vindt het gewoon jammer voor mensen die het met minder moeten doen. En nog niet zo goed kunnen rijden en rechtop zitten. Die wel rijtecnisch commetaar willen en kunnen gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:58

GinnyBanshee schreef:
maar worden er nu vaak gewoon teveel van hetzelfde achter elkaar

als dit zo was dan krijg ik toch minder reacties zometeen... dan is de probleem toch opgelost

waarom moeten het er meerdere op 1 dag zijn, waarom niet 1 topic, en foto's in link erbij? lijkt me dat als ze je graag zien, het er ook wel voor over hebben om de link even aan te klikken.

Lynn_Nikita

GinnyBanshee schreef:
nee nee dat weet ik ook wel Tong uitsteken
en ik snap dat die andere topics minder aandacht krijgen, maar ik blijf toch leuke fotos plaatsen als er veel kijkers zijn, als iedereen banshee zat is dan krijg ik op een gegeven moment toch minder reacties ?

als je dit topic ziet krijg je best veel reacties dat soms erg veel is
niemand zegt dat ze je niet willen zien, maar iets minder mag soms wel ook
haw is bedoeld voor rijtechnisch commentaar, en bv bij jou vind ik meer om te laten zien wat je die dag gedaan hebt dan echt een haw topic,
echt opmerkingen op je rijden krijg je niet, meer op je dekje outfit of gewoon om je niveau

Schimmelig

Elke86 schreef:
Schimmelig: ik vind je reacties niet veel waarde toedoen aan het onderwerp van dit topic. Meerdere hebben aangehaald dat zij het niet alleen op Ginny hebben, dus waarom hier toch over doordrammen?

Door het grote aantal topics dat geplaatst wordt door bepaalde bokkers, verdwijnen topics van 'minder' bekende bokkers en daardoor komt het in mijn ogen heel rommelig / onoverzichtelijk over.

Oh come on, lees tussen de regels door en dan zie je dat het over één persoon gaat.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:59

Ik pleit voor een apart HAW voor Ginny en Kelly Cool

Dan kan ik ze nog beter blijven volgen! Haha!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:00

Vind het een beetje jammer dat we zo off topic gaan..
Imo doet het er niet toe hoeveel reacties iemand krijgt, of hoeveel pagina's..

Het gaat er om dat anderen ingesneeuwd raken doordat HAW overspoeld wordt met meerdere topics (per week) van dezelfde (willekeurige) bokker en het min of meer dezelfde foto's zijn.
Of zie ik dat nu zo verkeerd? Blond

En toch niet om het vragen om een veer..? Lips are sealed
Of het uiten van jaloezie?

Het is gewoon een constatering..en ts vraagt zich af of daar misschien wat meegedaan kan worden?

@Schimmelig: Jammer dat jij het zo ziet.
Laatst bijgewerkt door Born2BCrazy op 29-01-08 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimmelig

Cyntje schreef:

Ja beter! Een apart HAW voor mensen met kwaliteit foto's die rechtop kunnen zitten! Haha! Haha!

ThisIsMe

Schimmelig schreef:
GinnyBanshee schreef:
Ik plaats idd heel veel topics, maar heb wel elke keer 2-5 paginas van reacties, dus daarom blijf ik plaatsen, want belijkbaar vinden mensen het leuk om naar te kijken... als ik nou elke keer een pagina had dan zou ik niet zo vaak plaatsen maar als iedereen het leuk vind om te zien? waarom niet?

Het is allemaal jaloezie en afgunst Ginny, heel normaal in dit wereldje! Men is jaloers dus opent een stook-topic... Need I say more Haha!

Sorry Schimmelig, maar nu praat je gewoon echt poep! Ik ben absoluut niet jaloers, sterker nog, ik vind er geen hol aan aan de paarden van Ginny, maar zij aan die van mij misschien ook niet, prima, ieder het zijne. Om nu gelijk iedere kritische opmerking af te doen als afgunst zegt naar mijn idee meer over hoe jij in het leven staat dan over de mensen die hier reageren. Dat jij fan van haar bent prima, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat moet zijn en dat wil ook niet zeggen dat degenen die dat niet zijn dan maar meteen jaloers zijn. Mensen vinden een overdaad aan topics schijnbaar gewoon storend, onafhankelijk van wie ze plaatst.

Katja

Schimmelig schreef:
GinnyBanshee schreef:

Ik zie nergens een stooktopic maar gewoon een vraag die gesteld wordt en waar veel mensen netjes mee om weten te gaan.

MyWishMax

kannie schreef:
en ik denk dan...dan sla je die toch gewoon over, het is toch niet zo dat een ander dan wordt overgeslagen of iets? als je het overdreven vindt, prima, maar je bent toch niet verplicht om het te lezen? ik heb er totaal geen moeite mee, al open je 3 topics per dag. als ik er geen zin in heb, kijk ik niet, it's that simple....

Probleem is dat door die mensen de wat onbekende na een uur op de 2e pagina staan en dus niet meer naar gekeken wordt.

En 1 topic per week vind ik meer dan zat, ik heb er laatste tijd ook paar geopend, maarja, net nieuw paard.

We hoeven toch niet elke dag te zien wat je doet?

Achterom

Schimmelig schreef:
Cyntje schreef:

Ja beter! Een apart HAW voor mensen met kwaliteit foto's die rechtop kunnen zitten! Haha! Haha!

Dat bestaat al, het heet ITP.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:01

Schimmelig schreef:
Elke86 schreef:

Oh come on, lees tussen de regels door en dan zie je dat het over één persoon gaat.

omdat die persoon erg veel topics plaatst in korte tijd, maar is niet als aanval of alleen op haar bedoeld, gaat er gewoon om dat er mss een week tijd tussen moet komen, voor iedereen niet alleen voor ginny

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:01

Cyntje schreef:

Mee eens.