Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lavien schreef:En als je nou familie hebt die ook een account hebben aangemaakt?
Schimmelig schreef:Ik heb dit ooit eens aangekaart, maar ze zijn niet verwijderd.
Schimmelig schreef:Sterker nog, niet mee geschreven... Ooit eens ingelogd, wel OW voor gekregen maar niet verwijderd. Gewoon een goed excuus mij nog eens van het forum te bannen als het wel uitkomtGeintje, hehe.
Liezel1 schreef:Ik had een registratie onder "Liezel" maar een hele poos niet online geweest en wachtwoord vergeten....
Toen ik weer online wilde lukte dat dus niet.......
Bojangles schreef:Het valt mij op dat er ontzettend veel users op Bokt zijn, die er meerdere accounts [sommige zelfs 3 of 4!] op na houden!!
Zelfs meerdere onder het zelfde emailadres. Een aantal zijn zo 'slim' om een ander emailadres aan te maken. Anderen zijn zo 'dom' dat de usernames bijna op elkaar lijken. Misschien zijn er mensen die hun wachtwoord zijn vergeten, maar goed die kan je weer aanvragen. Toch heb ik het idee dat er flink veel schaduwaccounts voor andere doeleinden wordt aangemaakt.
Het maakt mij verder niet uit, en ik snap dat je niet álles onder controle kan houden.
Maar goed, geloof dat dat niet de bedoeling is.
Chiqa schreef:Liezel1 schreef:Ik had een registratie onder "Liezel" maar een hele poos niet online geweest en wachtwoord vergeten....
Toen ik weer online wilde lukte dat dus niet.......
Dit snap ik nooit zo, alsje inlogt en dat lukt niet klik je toch gewoon op "wachtwoord vergeten?"