Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Niet interessant :
- Sensatie topics (ongelukken, mishandelingen, erge ongelukken) uit verweggistan (dus niet de BE, DLD of NL)
- Teveel nieuws over ongeveer hetzelfde, meer samenvoegen dus (kür Anky)
- Opmerkelijk nieuws (pony uit graf hond)
Kunnen dat soort dingen wel op ON of hoef je het geheel niet te zien?
Wel interessant :
- Nederlands nieuws. (mag ik dat doortrekken naar BE, DLD, NL of niet?)
- Medische artikelen (mag wel internationaal)
Meer iets voor andere fora :
- Hengsten goedkeuringen. (F-AM)
- Televisie-programma's. (ENT)
katiavl schreef:Ik vind de amerikaanse mishandelingen eigenlijk wel interessant maar dat is mischien omdat ik er wel later mijn job van wil maken. Onderzoek mishandeling geen mishandelaaren mensen kunnen er ook van leren dus heeft het ook wel een samenlevingswaarde
Ongelukken vind ik wel minder leuk
Snap echt niet wat er zo verkeerd is met die opmerking, ik vind dat ook. Ben je er tegen vertel dan waarom. Maar om er zo over te vallen vind ik een beetje ver gaandan kun je elk woord analyseren en tegen iemand gebruiken. Het is een discussie
Maya schreef:Niet interessant :
- Sensatie topics (ongelukken, mishandelingen, erge ongelukken) uit verweggistan (dus niet de BE, DLD of NL)
- Teveel nieuws over ongeveer hetzelfde, meer samenvoegen dus (kür Anky)
Wel interessant :
- Nederlands nieuws. (mag ik dat doortrekken naar BE, DLD, NL of niet?)
- Medische artikelen (mag wel internationaal)
- Opmerkelijk nieuws (pony uit graf hond)
Meer iets voor andere fora :
- Hengsten goedkeuringen. (F-AM)
- Televisie-programma's. (ENT)
Kaisa schreef:katiavl schreef:Ik vind de amerikaanse mishandelingen eigenlijk wel interessant maar dat is mischien omdat ik er wel later mijn job van wil maken. Onderzoek mishandeling geen mishandelaaren mensen kunnen er ook van leren dus heeft het ook wel een samenlevingswaarde
Ongelukken vind ik wel minder leuk
Snap echt niet wat er zo verkeerd is met die opmerking, ik vind dat ook. Ben je er tegen vertel dan waarom. Maar om er zo over te vallen vind ik een beetje ver gaandan kun je elk woord analyseren en tegen iemand gebruiken. Het is een discussie
Als jij je er in interseerd, zo je wat vaker op ON kunnen kijken als je weet dat die berichten daar heen verplaatst zouden worden
hopla schreef:Zonder alles gelezen te hebben wil ik er toch iets over zeggen.
Ik heb nml. ook het topic gezien waarom jullie hier deze vraag stellen.
Ik vind het te gek voor woorden dat een paar bokkers (ook altijd dezelfde bokkers) zo kunnen zeuren en doordrammen over allerlei niet belangrijke zaken. Dan lees je het toch niet??
Ga iets doen met je leven zou ik haast zeggen maar ga niet zo alles lopen betuttelen.
Ik snap werkelijk niet dat de mods hier steeds weer in mee gaan.
Net zo als in het topic over dat rating systeem.
Ik heb één keer gezegt dat ik het bullshit vind maar als je sommige daar tig keer in ziet reageren dan denk ik echt 'waar zijn die mee bezig'.
Bokkers, ga eens jezelf met echt belangrijke zaken bezig houden. De wereld verbeteren doe je niet op Bokt.
Zo, dat is eruit.
Maya schreef:@ Sporter, wanneer vind jij iemand onbekend? Wat zouden daar dan de criteria voor zijn? Of iemand internationaal / op de Olympische Spelen is gestart?
Maya schreef:Hopla, ik ga persoonlijk graag de discussie aanVan kritiek en verbeterpunten kan je leren. Heel veel. Ik zie het ook niet als drammen en zeuren, maar iets waar we wat mee moeten doen
Maya schreef:Hengsten goedkeuringen / keuringsverslagen zijn dus in principe wel interessant voor een deel van de bokkers. Maar ik begrijp dus dat de mensen liever het meer gecombineerd / samenvattend zouden zien ipv 1 topic voor elk? Dit dus ook meer voor de wedstrijd verslagen dus?
Maya schreef:Ik had daarnet nog een vraag aan jou, misschien overheen gelezen? Of wellicht hebben anderen daar hun mening over?Maya schreef:@ Sporter, wanneer vind jij iemand onbekend? Wat zouden daar dan de criteria voor zijn? Of iemand internationaal / op de Olympische Spelen is gestart?
nickyu schreef:hummm even weer bijgelezen ..
hopla ik ga er maar even niet te diep op in
maar het klinkt als pot verwijt de ketel gezien eerdere topics ..