Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_manon_x schreef:Bij smsen hoef je de naam er niet bij te zetten en bij msn zie je de naam vrijwel meteen.
Jolliegirl schreef:als je nix nuttige te melden hebt hou dan je klep
MoonChloe schreef:Jolliegirl schreef:als je nix nuttige te melden hebt hou dan je klep
beetje normaler mag wel
Jolliegirl schreef:die snap ik niet?
ben benieuwd wat de mod's hiermee gaan doen
paardje2005 schreef:maar serieus wat is het nut van een "van wie heb jij je laatste sms gekregen" topic. vind ik echt weer zo´n zinloos ruimtevretend topic.
maar goed, zo zijn er wel meer gruwelijk nutteloze topics die nergens waarde aan toevoegen...
Kristie schreef:Aan de ene kant begrijp ik het niet; er worden complete privé verhalen op bokt gezet, over de meest walgelijke privé dingen, wat zou er dan mis zijn met een smsje
Helma_Edda schreef:Kristie schreef:Aan de ene kant begrijp ik het niet; er worden complete privé verhalen op bokt gezet, over de meest walgelijke privé dingen, wat zou er dan mis zijn met een smsje
idd
Dniesjj117 schreef:Ik post er zelf nooit, maar ik heb er geen enkel probleem mee dat andere mensen dat wel doenIk sms ook nooit, dus ik voel me wel veilig.
Ik hoop dat het open mag blijven, al is het alleen maar om te laten zien dat bokt een gezellig topic is en niet vastligt aan allerlei regels die op de letter precies moeten worden nageleefd.
dees_daan schreef:Dniesjj117 schreef:Ik post er zelf nooit, maar ik heb er geen enkel probleem mee dat andere mensen dat wel doenIk sms ook nooit, dus ik voel me wel veilig.
Ik hoop dat het open mag blijven, al is het alleen maar om te laten zien dat bokt een gezellig topic is en niet vastligt aan allerlei regels die op de letter precies moeten worden nageleefd.
dan moeten ze ook niet zo streng zijn als iemand een msn gesprek plaatst, de naam is dan weggehaald, dus het is precies hetzelfde!