Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
madelief88 schreef:Vind het inderdaad ook erg jammer dat mensen erg bot hier kunnen zijn.
Wel denk ik als je geen gekke dingen hebt of een goede toelichting (in bijv HAW) waarom je iets doet, dat je weinig tot geen negatieve reacties krijgt.
Ik heb zelf nog nooit negatieve reacties op mijn topics in HAW gehad, de topics die 5 of meer pagina's hebben zijn over het algemeen wel dingen die ik eigenlijk zelf ook niet helemaal netjes vindt tov het paard. Maar hier hou ik dan altijd wijselijk mn mond over of probeer hooguit wat opbouwend positief commentaar te geven.
Maar ik snap wel wat hier bedoeld wordt.
inderdaad, voeg der nks meer aan toe
Erg vervelend is ook dat sommige mensen zich zo snel aangevallen voelen, dat er iets gezegd wordt als bijv "je kan wel iets vriendelijker zijn met je hand" met een uitleg erbij en dat er dan fel wordt gereageerd met "ik zit helemaal niet te zagen en ik hoef niet naar jou te luisteren" oid.
Ben het dus wel eens met traan_beauty hoewel ik ook weet dat er een aantal mensen op bokt zijn die het erg leuk vinden een discussie aan te gaan waarom hij/zij denkt dat dat paard afgebeuld wordt.
Beste oplossing is dus goed de regels van HAW doorlezen (hier staat ook in dat je geen foto's moet neerzetten als eens een keer iets niet goed zit bv een zadel dat niet goed ligt of van een slechte training) en de reacties die bedoeld zijn om je af te zeiken te negeren of via pb positief te benaderen en vooral positief terugreageren en soms eens snappen dat het vaak toch bedoeld wordt om te helpen