Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Vindt meer zoiets als bokt is openbaar maar in praktijk is het anders. Zoals je in echt ook niet zomaar in een hechte vriedengroep komt, zelfde geldt voor zulke topic's.
casperrr schreef:Vraag me dan toch af wat voor topic jullie hebben.Daarom hebben we nu een vragenlijst. Zo kunnen we zien of iemand wel of niet de de juiste gedachte bij ons heeft. Dit voorkomt ruzie's en discussies die we al mega vaak hebben gevoerd met mensen die in feite niks te zoeken hadden in ons topic.
casperrr schreef:Ik heb daar ook wel eens een OW voor gekregen, omdat ik meerdere mensen uit 'mijn/ons' topic had gezet.
Op zich zou ik het soms best fijn vinden dat het besloten zou zijn, maar het is niet anders. Daarom hebben we nu een vragenlijst. Zo kunnen we zien of iemand wel of niet de de juiste gedachte bij ons heeft. Dit voorkomt ruzie's en discussies die we al mega vaak hebben gevoerd met mensen die in feite niks te zoeken hadden in ons topic.
Maar bokt is idd een openbaar forum.
ElCamino schreef:Ach dat heb ik ook wel eens.... wil je leuk meedoen in een topic en dan krijg je commentaar dat je alleen naar bekenden post of reageert ( dat moet dan maar per pb vinden ze) of je wordt straal genegeerd....
Zelf denk ik dan gewoon, laat maar.... als ze niet willen wodt het toch nooit gezellig... en bok ik vrolijk verder ergens anders...