bokt is een openbaar forum, toch?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Re: bokt is een openbaar forum, toch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 17:04

zo he, ik heb de betreffende reactie op de post ook gelezen, wat een verschrikkelijke manier van reageren. Mag wat mij betreft direct een OW heen.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 18:58

ook wel eens meegemaakt dat iemand een zoekterm heeft ingegeven, en niet in de gaten heeft dat hij/zij in een HK topic binnen is gevallen....

een forum heeft bepaalde grenzen niet... afstandsgrenzen maar ook drempelgrenzen vallen weg....
Hier in de omgeving heb ik geen clubje mensen die 'kleppen' over bijv. 4 jarige paarden, op bokt is die grens er niet en vind je zo iets... zeker is voorstellen mi iets normaals, maar nogmaals als de 'binnenvaller' middels een zoekterm binnen is komen vallen, kan zoiets geberuen en mag men mi net zoveel respect en vooral fatsoen verwachten van de andere posters in dat topic dat ze de binnenvaller 'normaal' tegemoettreden en bijv wijzen op de regels binnen het topic: voorstellen etc...

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 19:28

Vindt meer zoiets als bokt is openbaar maar in praktijk is het anders. Zoals je in echt ook niet zomaar in een hechte vriedengroep komt, zelfde geldt voor zulke topic's.

buffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 22:05

Citaat:
Vindt meer zoiets als bokt is openbaar maar in praktijk is het anders. Zoals je in echt ook niet zomaar in een hechte vriedengroep komt, zelfde geldt voor zulke topic's.

Ik vind bokt openbaar, alleen jammer dat het zo lang duurt dat je een echte bokker mag worden- om percies te zijn is dat na 25 berichten!hihihihih Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 22:24

Ik heb daar ook wel eens een OW voor gekregen, omdat ik meerdere mensen uit 'mijn/ons' topic had gezet.

Op zich zou ik het soms best fijn vinden dat het besloten zou zijn, maar het is niet anders. Daarom hebben we nu een vragenlijst. Zo kunnen we zien of iemand wel of niet de de juiste gedachte bij ons heeft. Dit voorkomt ruzie's en discussies die we al mega vaak hebben gevoerd met mensen die in feite niks te zoeken hadden in ons topic.

Maar bokt is idd een openbaar forum.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 10:42

Casperrr: precies dat vind ik de foute instelling. Bokt is openbaar, dus mensen die erbij willen mogen dat eigenlijk gewoon. Soms heb je nu eenmaal mensen die ergens blijven hangen terwijl de anderen denken "he pas jij hier wel". Maar dat geeft jullie niet het recht om iemand eruit te zetten. Dan kun je beter een praatgroepje via msn of een eigen forum starten..

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 10:58

casperrr schreef:
Daarom hebben we nu een vragenlijst. Zo kunnen we zien of iemand wel of niet de de juiste gedachte bij ons heeft. Dit voorkomt ruzie's en discussies die we al mega vaak hebben gevoerd met mensen die in feite niks te zoeken hadden in ons topic.
Vraag me dan toch af wat voor topic jullie hebben. Verward
Vind het eigenlijk wel erg vreemd dat iemand een vragenlijst zou moeten invullen om mee te mogen doen.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 12:22

Er zijn wel meer topics met vragenlijsten, waar die van ons niks bij voorstellen.
We hebben in het verleden veel problemen gehad met mensen die overal anders over dachten dan ons, dat leidde weer tot discussie's/ruzie's en uiteindelijk OW's.
Toen hebben wij een vragenlijst bedacht.
Werkt prima Lachen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 15:42

casperrr schreef:
Ik heb daar ook wel eens een OW voor gekregen, omdat ik meerdere mensen uit 'mijn/ons' topic had gezet.

Op zich zou ik het soms best fijn vinden dat het besloten zou zijn, maar het is niet anders. Daarom hebben we nu een vragenlijst. Zo kunnen we zien of iemand wel of niet de de juiste gedachte bij ons heeft. Dit voorkomt ruzie's en discussies die we al mega vaak hebben gevoerd met mensen die in feite niks te zoeken hadden in ons topic.

Maar bokt is idd een openbaar forum.

Dat komt wel heel dominant en regelig over. Vind het eerlijk gezegd nogal kinderachtig, zo'n vragenlijs't; als het zo moet is de spontaniteit er toch snel af?.. Koe .
Ik denk dat het slimmer is als je accepteert dat bokt openbaar is en wil je niet reageren, dan doe je dat toch niet?...

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:05

ElCamino schreef:
Ach dat heb ik ook wel eens.... wil je leuk meedoen in een topic en dan krijg je commentaar dat je alleen naar bekenden post of reageert ( dat moet dan maar per pb vinden ze) of je wordt straal genegeerd....

Zelf denk ik dan gewoon, laat maar.... als ze niet willen wodt het toch nooit gezellig... en bok ik vrolijk verder ergens anders...

Ja precies, dat negeren ken ik! Zo egoistisch is dat he! Maar dan weet ik al genoeg, daar zou ik niet eens bij WILLEN Clown