Lynn_Nikita schreef:weet je weke ava pas irri is, harry de huismier ( of wat was t nu)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynn_Nikita schreef:weet je weke ava pas irri is, harry de huismier ( of wat was t nu)
xKatleentjex schreef:Nerwen op de vorige pagina heeft een puntje als onderschrift. Dat heb ik ook al ettelijke keren proberen weg te vegen als vervelend stofje. Ook een irritant onderschrift hoor.
Zo'n onderschrift als Suus_ is precies zo eentje waar ik bij op de escape knop druk.
IKbenEllen schreef:Lynn_Nikita schreef:weet je weke ava pas irri is, harry de huismier ( of wat was t nu)
zit je hier nou een beetje over mijn vriendje Harry te klagen???
DresslOver schreef:maar ik kan niet zo goed begrijpen dat je je hier dan zooo druk om kan maken. Hebben jullie er in jullie ogen werkelijk last van? (dit bedoel ik niet aanvallend, puur uit interesse)
xKatleentjex schreef:Als je op escape drukt beweegt niets meer, soms wel handig.
imd schreef:xKatleentjex schreef:Als je op escape drukt beweegt niets meer, soms wel handig.
Hée, da's nieuw voor mij! Leer weer wat bij, iedere keer bij dit soort topics
imd schreef:xKatleentjex schreef:Als je op escape drukt beweegt niets meer, soms wel handig.
sarabande schreef:Dus een link die de lading niet dekt, maar waar je op de eigen site/reclame terecht komt mag niet???