Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AlexandraM schreef:nja is het niet bijna voor iedereen de ultime kik dat er zo op gereageerd word
sronnie schreef:AlexandraM schreef:nja is het niet bijna voor iedereen de ultime kik dat er zo op gereageerd word
*Gaat schuilaccount aanmaken, foto zoeken van een knappe kerel en kijken of ik dan ook een kick ervan krijg
Wes_tern26 schreef:Sluit ik me helemaal bij aan.......wat laten ze zich kennen zeg. Wel ben ik heeeel nieuwsgierig naar die mailtjesVolgens mij is dat nog mee humor dan het topic.
Humor? wel eens van Kathy Bates (Misery van Stephen King gehoord?) daar moest ik aan denken bij sommige mailtjes dus je kunt wel nagaan
Slotty schreef:jemig... is het enige wat ik kan zeggen! Welkom wes! nog heel veel bokt en páárdenplezier gewenst![]()
iemand bij ons is het dorp is ook slager, en heeft een paard met een dekje van "De Keurslager"
Djoena schreef:hey wes, ik hoop wel dat je snapt dat het één grote grap wasalsnog welkom hier!
hoop dat we je niet al te bang hebben gemaakt
Wes_tern26 schreef:er is iets misgegaan... ik quote even iemand....
Miryamk schreef:Prima als ie maar niet bij de DPS komt!
mieske schreef:Wes_tern26 schreef:er is iets misgegaan... ik quote even iemand....
Misschien toch wel echt blond ?
*Schuilt alvast voor andere blondjes*
IKbenEllen schreef:Miryamk schreef:Prima als ie maar niet bij de DPS komt!
![]()
niet met al die kippen in zijn kielzog, dan krijgt Lolleke het zo druk
Miryamk schreef:mannen hebben over het algemeen niet een bijster leuke bijdrage te leveren El...![]()
suzanne schreef:whahahahahaha.....ik heb me kapot gelachen![]()
hebben ze echt pb's enzo gestuurd?!?!?
Dames, dames....nog even dan gaan jullie met je stringetjes gooien![]()
IKbenEllen schreef:Miryamk schreef:mannen hebben over het algemeen niet een bijster leuke bijdrage te leveren El...![]()
Dirkie is wel lief toch?
IKbenEllen schreef:Miryamk schreef:mannen hebben over het algemeen niet een bijster leuke bijdrage te leveren El...![]()
Dirkie is wel lief toch?
Djoena schreef:suzanne schreef:whahahahahaha.....ik heb me kapot gelachen![]()
hebben ze echt pb's enzo gestuurd?!?!?
Dames, dames....nog even dan gaan jullie met je stringetjes gooien![]()
en ik gok de gebruikte en het liefst een week gedragen![]()
mieske schreef:Haha wat onleesbaar
mieske schreef:Mag ik ook me Grote oma onderbroeken gooien met bloemenprint ?