Ik krijg er een stuk of 5 per week en verstuur er ook ongeveer zoveel. Soms heb ik echt dagen dat ik er 6 op 1 dag krijg, maar meestal gaat het iets minder hard
Heel veel, daardoor wordt het voor mij best onoverzichtelijk (soms lees ik namelijk wel, maar reageer pas later), en daardoor komt het wel eens voor dat mensen van mij geen antwoord krijgen (wat ik dus niet expres doe).
Oh, dat heb ik ook heel vaak hoor, dan verwijder ik gewoon een aantal pagina's, meeste zijn toch niet echt interessant om nog van een jaar geleden te bewaren ofzo .
Waarover ge-pb't word? Privedingen die niet op Bokt kunnen of die ik niet op Bokt wil hebben. Verder van dingen die ik verkoop of wil kopen, vragen en gegevens uitwisselen. Dingen bespreken voor meetings.. Emailadressen, telefoonnummers doorspelen enzo.
Eigenlijk heel divers.. Ik zie het ook als een soort snel email verkeer..
Bij mij verschilt het enorm hoeveel PB's ik krijg per dag. De ene dag helemaal niets, de andere dag een stuk of 20 aangezien ik dan heen en weer PB met iemand op bokt ofzo. Maar gemiddeld genomen krijg ik zo'n 10 PB's per week denk ik en zoveel verzend ik er ongeveer ook zelf.
Wisselend. Gemiddeld een stuk of 6/7 per week denk ik. Soms weken dat het er ineens enorm veel zijn, en dan weer een tijdje minder. Inbox wordt iig regelmatig geleegd!
Ik pb meestal alleen met bekenden en omdat er zo suuuper veeel onzin pb's heen en weer gingen (zeker wel 15 tot 20 pagina's ) verwijder ik alles waar ik toch niets meer aan heb. Nu heb ik nog maar 1 paagje .