naadje24 schreef:schimmelig...je smiley word eentonig
Gelukkig heb ik keuze uit twee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
naadje24 schreef:schimmelig...je smiley word eentonig
runningkawa schreef:Dat niemand verplicht is mee te doen, dus je ook niet verplicht bent berichten te lezen...kun je ook voor op dat knopje met dat kruisje drukken ipv daarover jengelen
En er is ook nog een foei knop gemaakt, zie je die berichten niet waardoor jij in slaap valt
Mooi toch?
Schimmelig schreef:naadje24 schreef:schimmelig...je smiley word eentonig
Gelukkig heb ik keuze uit twee
runningkawa schreef:Drukt ook hier de foei knop in...jee wat een kleuterjes gedoe zeg....
Zo ben ik klaar met jou berichten..wel zo makkelijk....
Je discusieerd helemaal niet mee, gaat alleen wat etteren...
Schimmelig schreef:Leg mij eens uit hoe ik in godsnaam moet discussiëren met een Bokker die continu laffe posts plaatst over, of richting andere Bokkers.
Schimmelig schreef:Discussiëren is best leuk als dat op een fatsoenlijke manier gaat, die steken onder water ben ik niet zo van gediend.
Dat draagt niks bij aan een discussie, toch?
russel schreef:Schimmelig schreef:Discussiëren is best leuk als dat op een fatsoenlijke manier gaat, die steken onder water ben ik niet zo van gediend.
Dat draagt niks bij aan een discussie, toch?
Nee dat klopt, maar soms worden ballen ook wel eens gekaatst en idd het zijn steeds dezelfde die reageren..,ja ik ook hoor
, waar zit heel bokt toch altijd, volgens mij alleen maar op HK met potten popcorn.
russel schreef:met potten popcorn.
holly schreef:En schimmelig, ik vind je best een beetje flauw doen hier.
Als je het doet om andere bokkers wat sappigs te lezen te geven, mag je het van mij best laten.
holly schreef:Die zijn onderhand wel nodig ja. Het lijkt wel een soapserie
Citaat:Bokt is groot genoeg, laat elkaar dan lekker links liggen in plaats van elkaar telkens op te zoeken in topics