Niet eens met de Boktregels?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: Niet eens met de Boktregels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:06

naadje24 schreef:
schimmelig...je smiley word eentonig Tong uitsteken

Gelukkig heb ik keuze uit twee Dromen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:07

Dat niemand verplicht is mee te doen, dus je ook niet verplicht bent berichten te lezen...kun je ook voor op dat knopje met dat kruisje drukken ipv daarover jengelen Lachen
En er is ook nog een foei knop gemaakt, zie je die berichten niet waardoor jij in slaap valt Lachen

Mooi toch? Ja

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:10

runningkawa schreef:
Dat niemand verplicht is mee te doen, dus je ook niet verplicht bent berichten te lezen...kun je ook voor op dat knopje met dat kruisje drukken ipv daarover jengelen Lachen
En er is ook nog een foei knop gemaakt, zie je die berichten niet waardoor jij in slaap valt Lachen

Mooi toch? Ja

Slapen Slapen Slapen Dromen Dromen Dromen

Zo mooi, ik waan mij in Walhalla Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:15

Drukt ook hier de foei knop in...jee wat een kleuterjes gedoe zeg....
Zo ben ik klaar met jou berichten..wel zo makkelijk....
Je discusieerd helemaal niet mee, gaat alleen wat etteren...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:16

Schimmelig schreef:
naadje24 schreef:
schimmelig...je smiley word eentonig Tong uitsteken

Gelukkig heb ik keuze uit twee Dromen

ja maar deze is tenminste niet zo arrogant Knipoog

tevens ben ik het met RK eens
je berichten zijn geeneens meer onderbouwd maar ronduit kinderachtig
typisch geval van ongelijk hebben maar toch het laatste woord willen hebben

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:20

pfff, tjonge schimmelig, waarom altijd dit soort opmerkingen tussendoor?

je kan ook gewoon neerzetten dat je het er niet mee eens bent bijv, dan elke x die smiley's en nietszeggende berichten tussendoor.

Aangezien het andere topic is gesloten Clown ook al was er geen enkele aanval naar een mod/bemiddelaar per naam of toenaam..

Ik ben het niet eens met het boktbeleid, zojuist ook weer doordat dat topic is gesloten. Ow, jeetje als het boktbeleid aangevallen wordt dan wordt er gesloten. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Omdat er mensen zijn die er niet uit komen, en waar het handje boven het hoofd wordt gehouden komen er zulke topics. Er valt niks te dicussieren met Eline of Bart.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:21

runningkawa schreef:
Drukt ook hier de foei knop in...jee wat een kleuterjes gedoe zeg....
Zo ben ik klaar met jou berichten..wel zo makkelijk....
Je discusieerd helemaal niet mee, gaat alleen wat etteren...

Uiteraard is iemand wijzen op haar eigen hypocriete gedrag meteen 'jengelen en gedoe'. Maak geen steken onder water naar Hopla, of andere Bokkers, maar zeg het recht voor zijn raap, dat zou ik nog eens eerlijk van je vinden.
Ik heb daar namelijk in tegenstelling tot jouzelf geen enkel probleem mee.

Leg mij eens uit hoe ik in godsnaam moet discussiëren met een Bokker die continu laffe posts plaatst over, of richting andere Bokkers.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 17:27

@schimmelig, ik ben het wel met je eens.
Het is ook steeds dezelfde bokker die op een stiekeme manier jou of mij of wie dan ook een OW wil aannaaien en je dus uit de tent probeert te lokken.
En zelf dan onschuldig kijken.
Daar houd ik ook niet van.
Sorry, moet naar mijn werk.
heb een afspraak en ben vanavond pas weer terug om alles te lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:17

Schimmelig schreef:
Leg mij eens uit hoe ik in godsnaam moet discussiëren met een Bokker die continu laffe posts plaatst over, of richting andere Bokkers.

Misschien niet in discussie gaan en een ander leuk topic zoeken? Offf... Slapen Clown

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:20

Discussiëren is best leuk als dat op een fatsoenlijke manier gaat, die steken onder water ben ik niet zo van gediend.
Dat draagt niks bij aan een discussie, toch? Lachen

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 22:22

Zo, ik heb niet veel gemist zie ik. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:29

Schimmelig schreef:
Discussiëren is best leuk als dat op een fatsoenlijke manier gaat, die steken onder water ben ik niet zo van gediend.

Nee dat klopt, maar soms worden ballen ook wel eens gekaatst en idd het zijn steeds dezelfde die reageren.. Clown ,ja ik ook hoor Clown , waar zit heel bokt toch altijd, volgens mij alleen maar op HK met potten popcorn.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:31

Tjah ik heb nog nooit problemen gehad met een of andere boktregel Lachen.
Dus veel kan ik niet aan de discusie bijdragen.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:32

russel schreef:
Schimmelig schreef:

Nee dat klopt, maar soms worden ballen ook wel eens gekaatst en idd het zijn steeds dezelfde die reageren.. Clown ,ja ik ook hoor Clown , waar zit heel bokt toch altijd, volgens mij alleen maar op HK met potten popcorn.

Haha Haha! Inderdaad, niet iedereen geeft om actueel nieuws, of andere feitjes. Die doen hun discussieer-werk op HAW enzo, daar zie je mij weer zelden Tong uitsteken

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:04

Oh, ik heb het best gelezen, ik zit niet alleen in HK. Ik zie alleen nog niks dat de moeite waard is om serieus op te reageren.... Tong uitsteken

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:10

russel schreef:
met potten popcorn.

Die zijn onderhand wel nodig ja. Het lijkt wel een soapserie Haha!

Ik kan hier nou echt helemaal niets van snappen hoor.
Gaat eerst allerlei regeltjes overtreden door te klieren in een topic, net zo lang tot het op slot gaat, om vervolgens er één te openen dat andere zich niet aan de regeltjes houden met de opmerking dat iedereen weet wat de regeltjes zijn.
Zo komt het op mij over en dat vind ik uiterst apart.

En schimmelig, ik vind je best een beetje flauw doen hier.
Als je het doet om andere bokkers wat sappigs te lezen te geven, mag je het van mij best laten.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:12

holly schreef:
En schimmelig, ik vind je best een beetje flauw doen hier.
Als je het doet om andere bokkers wat sappigs te lezen te geven, mag je het van mij best laten.

Dan verschillen onze definities van flauw. Ik vind steken onder water uitdelen namelijk erg "flauw".

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 21:19

holly schreef:
Die zijn onderhand wel nodig ja. Het lijkt wel een soapserie Haha!

Met jou als één van de hoofdrolspelers of niet? Ga je nou dat gejengel tegen Hopla in dit topic voortzetten, volgens mij had Apple toch een heel zinnig advies gegeven toen ze een slotje op dat andere topic plaatste.
Citaat:
Bokt is groot genoeg, laat elkaar dan lekker links liggen in plaats van elkaar telkens op te zoeken in topics

Ik had in dat vorige topic op pagina 9 zo'n beetje voor het laatst gepost en toen was ik al helemaal klaar met dat kinderachtige gehakketak en gezanik tegen elkaar, heb wel een aantal keren bijgelezen waarbij het gewoon opvalt dat een paar bokkers het (sinds het chronisch zieken topic soms?) ineens nodig vinden om telkens weer Hopla in de nek te springen en op alles wat ze post negatief te reageren. Negeer elkaar dan gewoon en houd Bokt een beetje gezellig, het is bedoeld om leuk te zijn, niet om je frustraties af te reageren. Zoals ik al aangaf in het andere topic, als je respect wil krijgen van een ander zal je ook zelf respect moeten hebben voor die ander, als je dat niet kan opbrengen kan je elkaar beter negeren. Dat zal ik dan vast ook weer niet mogen zeggen, want iedereen moet kunnen posten wat hij/zij wil, best, maar dan is het ook niet zo vreemd dat heel veel topics verzanden in gezeur ofwel gekissebis, en dat de gezelligheid vaak ver te zoeken is.

Falling

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 21:24

Zeuren over de regels vind ik zelf ook niet kunnen, maar daarintegen kun je verhaal pas kwijt als je je aanmeld, en daarvoor toch echt akkoord moet gaan met de regels. Eerlijk gezegt klik ik altijd op akkoord met de regels, ik lees ze nooit. Als je een tijdje meedraait vind je ze vanzelf en ik houd me qua taalgebruik zowiezo al netjes en ingehouden. Ik vind het dus best kunnen om over zoiets te beginnen op bokt, maar doe het met advies en goede argumenten, niet alleen omdat je het er niet meer eens bent dat je een ow krijgt..ookal kan het best jouw fout zijn.

Edit: Bij nader inzien en meer gelezen pagina's gaat het hier naar mijn idee niet meer om de beginpost?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 00:11

Nee Thisisme, ik voel me zelf zeker geen hoofdrol speler.
Ik heb het topic aangeklikt omdat de titel mij aansprak.
Maar als ik dan lees waar het over gaat, mag ik toch wel het gevoel hebben dat dit topic niet zomaar geopend is.
Als ik het bij het foute eind heb, mag Hopla dat ook gerust aan geven, want ik kan me net zo goed als een ander ook wel eens vergissen.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 00:20

@Holly,
Dit topic is niet het eerste waar je me persoonlijk aanval.
Ik laat het verder aan de moddies over om er op te reageren.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 00:25

Ik val je niet persoonlijk aan naar mijn mening. Ik schrijf mijn gedachten op. Dat mag toch?
Denk jij er anders over, dan meld je dat toch?
Dat topic was dat topic, en dit topic is dit topic hoor.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 00:37

Hmm, niet eens zijn met regels van bokt? Nee, sommige regels denk ik bij, die zijn krom en had wel graag het 1 en ander veranderd, bv uitlokking, om daar ook wat aan vast te hangen. Lijkt me dan al een totaal ander plaatje te geven dat bokt Knipoog

Ennuh, wat die persoonlijke aanvallen, was jij niet degene die het wijse advies gaf om dat zijdelings te laten liggen en je er niet druk om te maken Hopla? Haal uit je eigen wijsheid dan je voordeel Knipoog

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 00:51

En daar gaan we weer................. goh, wat toevallig dat jullie allebei dezelfde site in je onderschrift hebben staan zeg!
Alweer een topic wat uitmondt in kinderachtig gehakketak, ik ben er dus wel weer klaar mee Doei, doei
Lang leve het gezellige bokt, dat door mensen als jullie op deze manier grondig verziekt wordt! Dan kan je schijnheilig gaan zitten doen zoveel als je wil, maar jullie spelen wel degelijk op de man, kan je ook iedere keer zeggen tegen een ander dat ze hun eigen advies moeten opvolgen en dat moeten negeren, schei er toch gewoon mee uit zeg!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 00:54

haha, hoe de waard is...want jou komen we ook overal tegen. Zoals je mss hebt kunnen lezen deel ik niet altijd dezelfde mening..dat jij het blijkbaar zo wil opvatten, ook goed. Fijne nacht zal ik maar zeggen Slapen

en ik wacht wel op het slotje hoor Knipoog