Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charaz schreef:Mij lijkt het ook een vooruitgang om 1 advertentie per artikel te openen.
Charaz schreef:Ik zat te denken aan net als mp je foto kunnen uploaden, maar dat gaat wss. erg veel schijfruimte kosten. Misschien advertentie's plaatsen alleen voor gebruikers die een (kleine) bijdrage betalen?
Pauline schreef:Je kunt soortgelijke producten in 1 advertentie zetten (bv dekjes) maar dan je zadel an ankytrui in een andere advertentie.
Ik denk dat het veel scheelt als er idd een prijsindicatie moet worden gegeven en een omgeving.
Waar ik me wezeloos aan erger zijn al die berichten dat er ge "pbt" is, dat voorkom je met een MP achtig systeem. Het is ook handig als je evt. zelf biedingen kunt verwijderen.
Zelf vind ik het prettig dat ALS je biedt je ook verplicht bent het af te nemen.
Vraag is nog: wat als iemand ondeugdelijke spullen verkoopt? Gescheurd tuig, slechte dekens enz enzoverder? Komen daar ook heldere regels voor?
Citaat:Prijscategorie:
cat. A: tot € 2.000,00
cat. B: € 2.000,00 tot € 3.000,00
cat. C: € 3.000,00 tot € 4.500,00
cat. D: € 4.500,00 tot € 6.000,00
cat. E: Boven € 6.000,00
Pauline schreef:Je kunt soortgelijke producten in 1 advertentie zetten (bv dekjes) maar dan je zadel an ankytrui in een andere advertentie.
Pauline schreef:Vraag is nog: wat als iemand ondeugdelijke spullen verkoopt? Gescheurd tuig, slechte dekens enz enzoverder? Komen daar ook heldere regels voor?
Ellende schreef:Maar: waarom kiezen er op dit moment zoveel mensen ervoor om geen vraagprijs bij hun paard te zetten (per pb), en kunnen we mensen dat verplichten als ze het liever niet aan de grote klok willen hangen?
Banjer schreef:misschien is het een optie om de vraagprijs in categorieën te verdelen?
Gevonden op http://www.icelandic-horses.com:Citaat:Prijscategorie:
cat. A: tot € 2.000,00
cat. B: € 2.000,00 tot € 3.000,00
cat. C: € 3.000,00 tot € 4.500,00
cat. D: € 4.500,00 tot € 6.000,00
cat. E: Boven € 6.000,00
Dit geeft een richtlijn voor de prijs maar verkoper hoeft dan niet direct de prijs bloot te geven...
BartVB schreef:Is het wenselijk dat geïnteresseerden publiekelijk kunnen reageren op de advertentie?
BartVB schreef:Moeten adverteerders hier zelf voor kunnen kiezen? Zelf de discussie kunnen sluiten?
BartVB schreef:Nickyu: Het idee is (iig op dit moment) dat 'EA-CO' komt te vervallen. We kunnen wel kijken of commerciële aanbieders b.v. een andere kleur oid kunnen krijgen. Een compleet losse structuur maken voor alleen CO wordt idd te onoverzichtelijk. Die shops is iig wel iets om over na te denken.