Shiloh schreef:Waarom heb jij zo'n zin in Sweeney Todd: The Demon Barber on Fleetstreet? Tss, die is te makkelijk, daar kan iedereen het antwoord op verzinnen
Als je moest kiezen wat zou je de hele dag wel willen doen...foto's maken,paardrijden,lezen,elf zijn of eten?
Als jij de sorteerhoed op zou zetten, wat zou hij dan zeggen? (welke afdeling en waarom) en ben je het daar dan ook nog mee eens?
Wat vind je in godsnaam leuk aan het modden? Behalve meelezen op het modforum dan En krijgen mensen die jij kent minder snel een ow?
Ik zag in je profiel dat je verlieft bent (op EOS 350D) Je kan hem natuurlijk betoveren met je ogen of je glimlach of wat dan ook, maar hoe heb jij dat gedaan? Met je toverstokje? Gr Mandy
Vragen zijn beantwoord en te lezen in het komende BBB. Ik dank iedereen voor hun veelvuldige bijdrage.
Nu zou ik je bijna wat veritaserum toesmokkelen om uit te horen welke je hebt gekozen en wat je antwoorden zijn op de vragen die het niet gered hebben.
Ja, dat kan ja....terwijl ik mijn toverstok aan het poetsen ben...*kijkt evil*En nu is het klaar. Vragen zijn beantwoord. Gelieve hier niet meer te reageren.