Ja, goed idee! Ik raak vaak ook zo in de war met al die letters. Het is een kleine moeite om even een andere naam te bedenken voor de personen en het is wel zo duidelijk!
Ja dat vind ik ook zwaar irritant! Zo'n heel verhaal en dan snap ik er niks van Ook laatst las ik een topic met vriendin 1 2 en 3.. Nou ik snapte er niks van
Ik vind het ook verschrikkelijk lezen, maar over het algemeen klik ik zo'n topic gewoon weg.. In de tijd dat ik bezig ben met het ontcijferen kan ik net zo goed 2 RT topics lezen bij wijze van..
Jaa, dat vind ik ook heel irritant! Als het dan gewoon nog schuilnamen zijn, dan kan ik het wel volgen, maar wanneer er allemaal van die afkortingen worden gebruikt raak ik echt hélemaal kwijt wie wie nu is en wie er wat heeft gedaan :S
Ik vind het idd ook best vervelend lezen, vaak weet ik halverwege het verhaal niet meer wie wie is. Schuilnamen gebruiken is denk ik al veel duidelijker te volgen.
Ik klik het gelijk weg want ik kan het nooit volgen. 'Mijn vriendin M. en toen kwamen we K. tegen, dat is een vriendin van M. Maar mijn neef S. die had iets met K. en toen....'
dan ben ik het al lang kwijt Die schuilnamen vind ik een handige tip!