Waarom stoppen er opeens zoveel mods?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: Waarom stoppen er opeens zoveel mods?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:36

Barmat schreef:
De "mod-verkiezing" heeft hier ook geen verandering in gebracht, al heb ik het gevoel dat ik wel eens tussen die mensen met meer dan tien stemmen zou kunnen zitten Knipoog

Barmat: dat was geen mod-verkiezing maar een vraag van het modteam om kandidaten aan te dragen waar ze zelf nog niet zo aan gedacht hadden. Had niets met een verkiezing te maken en dat is toen ook duidelijk uitgelegd. Knipoog Al liepen er toen wel veel mensen zich enorm te promoten ROFL

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 09:49

Zoals jijzelf bedoel je? Knipoog

Als je goed leest zie je dat ik "mod-verkiezing" tussen " " heb staan, waarmee ik aangeef, dat het dus niet om een verkiezing ging.

Lezen misschien?

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 11:16

Door privéredenen denk ik toch wel. Ja

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 13:34

Barmat schreef:
Zoals jijzelf bedoel je? Knipoog

Als je goed leest zie je dat ik "mod-verkiezing" tussen " " heb staan, waarmee ik aangeef, dat het dus niet om een verkiezing ging.

Lezen misschien?

Jij had het erover dat je wellicht meer dan 10 "stemmen" had. Daarom dacht ik dat je het niet goed begrepen had. Maar gezien je lijstje van gemeette bokkers kan dat idd kloppen dat je er meer dan 10 gehad hebt. Maar dat geeft dus geen garantie want het waren geen verkiezingen. Bij verkiezingen moet dan ook de helft van de stemgerechtigden stemmen vind ik. Zou in dit geval ruim 37.000 bokkers moeten zijn.

En de reden waarom de laatste tijd zoveel mods stoppen is denk ik niet aan ons om zich daar mee te bemoeien.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 14:15

Slimmerik, ik spreek over een GEVOEL dat ik er bij had, er waren veel mensen die mij per pb lieten weten dat ze mij wel zouden zien zitten als mod en of ik mezelf ook beschikbaar zou stellen. Daaruit herleid ik dat.

Ik heb mezelf nooit gepromoot, wel aangegeven dat ik het mod-schap best leuk zou vinden.

het maakt overigens neit uit, want ik behoor niet tot de nieuwe lichting mods Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:32

hopla schreef:
Het zou goed zijn om een verkiezing te houden welke mod het goed doet en welke niet.
De uitslag hoeft niet eens bekend te worden maar ik hoop dat Bart er dan wel iets mee doet.

In mijn ogen kunnen de gebruikers dat niet bepalen. Een mod die veel OW's verstuurd maakt zich niet populair bij een grote groep gebruikers. Terwijl dit beslissingen zijn die achter de schermen door een groot deel van het team genomen zijn. En jullie kunnen niet zien wie en hoe achter de schermen. En zo ook bij veel slotjes, dit gebeurd vaak in overleg met het team, alleen degene die het slotje plaatst wordt gezien door de gebruiker.