Maar ik zal het eens gaan bekijken

Kom daar namelijk nooit binnen

Edit: ik vind het wel overzichtelijker geworden betreft nieuws

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
o0eefje0o schreef:dacht tot dat ik dit las al dat er iets met mijn pc was. maar vind idd de oude ook veeel fijne
BartVB schreef:x_Marr schreef:Bokt is geen nieuwssite.
Het is een paardenforum, met nieuws erbij.
Ik denk dat het hier voor een deel mis gaatBokt was idd puur een paarden forum, daar is eeuwen geleden wat nieuws bijgekomen maar het 'wat nieuws' stadium zijn we inmiddels toch wel flink voorbij. Bokt.nl is (of wordt
) de site voor mensen met een interesse in paarden. Daar hoort zeker een forum bij en het forum zal ook zeker het belangrijkste deel van de site blijven maar tegenwoordig is er meer dan alleen het forum. De wiki wordt ook alleen maar groter en groter en komt waarschijnlijk over een tijdje ook wat prominenter in beeld op de hoofdpagina.
Als er concrete problemen zijn dan zijn we echt bereid daar naar te luisteren en te kijken of we daar iets aan kunnen doen maar met 'ik vind het niks' of 'het is lelijker' kunnen we natuurlijk niet veel
Tieneke schreef:Ik vind het mooier dan de vorige versieToen zag ik telkens een stuk van een bericht met een giga-titel. Dus ja, ik vind het mooier
![]()
Er zullen vast mensen zijn die het niks vinden, maar ook mensen die het wel goed vinden.