runningkawa schreef:Is zoiets niet gewoon automatisch software matig in te stellen?
Volgens mij is dat erg moeilijk.
Ik denk dat een forum ook maar een kant en klaar pakket is, wat je wel tot op zekere hoogte kan aanpassen, zoals blauw en bepaald lettertype voor bokt etc.
Ik ken fora waar geregistreerde gebruikers bepaalde topics wel kunnen lezen, ik ken fora waar vriendjes elkaars profiel en foto's kunnen kijken, maar ik ken geen enkel forum waar dat van toepassing is zoals jij het voorstelt

). Soms post ik erg persoonlijke dingen in de HK, maar wel altijd in mijn achterhoofd houdende dat 't te lezen is voor iemand die ernaar op zoek gaat. So be it, had ik het maar via pb of mail aan bepaalde mensen moeten sturen. Mensen selecteren die mijn berichten 'mogen' lezen, vind ik
). Ook om na een fotoshoot te kijken wat die ander ervan vindt, dus even in de berichten kijken of diegene al ergens in bijv een HKtopic heeft gemeld hoe hij/zij de fotoshoot vond verlopen. En het is erg vervelend als je iedere keer dan iemand tot vriend moet toevoegen terwijl je diegene verder amper kent.. krijg er een beetje zo'n hyves-gevoel bij