Vervelende Pb's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Re: Vervelende Pb's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 23:05

ja erg he dat ze dan niet gewoon tegen je zeggen van nou daar en daar woon ik,zullen we het samen even uitpraten?

internet ...... Frusty

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 02:00

We moeten als team een grens trekken waar wel en niet op gemodereerd wordt. Stel we gaan op PB's modereren en het probleem verplaatst zich naar msn, waar bokkers elkaar verrot gaan schelden. Dus we gaan op een gegeven moment ook op msn-logs modereren en het verplaatst zich naar de mail... Voor we het weten moeten we opeens bij bokkers op huisbezoek omdat uiteindelijk de ene bokker de andere daar uit komt schelden.

Er is bewust gekozen om alleen op het openbare gedeelte van Bokt te modden. Daar zijn twee redenen voor. Ten eerste kunnen wij andermans PB's niet lezen en kan er teveel mee gesjoemeld worden door de tekst aan te passen, relevante PB's te deleten etc. Daarnaast zien wij het als onze taak om het openbare gedeelte van Bokt in goede banen te leiden is de PB in onze ogen één van de vele vormen van persoonlijke communicatie naast mail, msn, sms etc. wat voor ons gewoon niet bij te houden is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 09:03

Maar Karl, er zijn namen die gewoon regelmatig voorbij komen als zijnde personen die achter de schermen erg veel steken.
Soms zie je zelfs openbaar staan ...hou op met je pb''s. Maar ik weet ook zeker dat jullie er wel eens melding van krijgen.
Als daar regelmatig dezelfde naam voorbij komt, pak die dan openbaar net wat sneller aan...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 10:17

Die meldingen van hou op met die pb's heb ik ook wel eens zien staan naar mij toe. Was er geen enkele pb door mij gestuurd. Het zijn ook altijd dezelfde mensen die dat op het topic gooien. Dat zou helemaal mooi worden....

RK je schreef het me al in een pb idd.... Ja

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 10:34

Wij worden dus binnenkort bezocht door een bokker die vindt dat wij haar vorige pony mishandelen. Belachelijk, want ze ziet er goed uit en is heel gelukkig. Heb foto's daarvan in overvloed en iedereen is welkom om het met eigen ogen te zien.

Dat meisje is al 2 keer langsgeweest en was heel blij dat ze er zo goed uitzag. En door een meningsverschil mishandelen wij haar ineens. Zal niet zeggen waarover want dan weet iedereen over wie ik het heb en dan mag dus niet.

Ik een topic geopend op ITP over hoe onze pony's erbij staan. Hoe we ze verzorgen. Verder geen naam erbij vermeld en toch krijk ik een OW Verward

Nou ja, laat haar dan maar langskomen met haar grote mond. Maar dan rijdt ze wel voor niets anderhalf uur naar ons toe. De manegehoudster wil haar graag ten woord staan als ze even meldt wanneer ze langskomt en ze mag ook bellen, maar dat durft ze dan weer niet.

Maar ze komt wel langs om mij en een meisje van 14!!! te zeggen wat ze ervan vindt. En zo heeft ze nog wat andere bokkers aangesproken Rolleyes

Ik denk dan: Zoek een leven!!! Ze heeft zoveel keuzes gehad! Maar koos voor een ander paard.
Laat anderen dan fijn met rust Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 10:36

mmm...vreeemd.....zeker als je het vaker ziet staan door verschillende personen...en ja dan toch de pb erbij gestuurd krijgt, oke die kan nep zijn, maar niet iedereen kan photoshoppen...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 11:00

Ik zie het staan door verschillende personen ja...maar wel allemaal uit hetzelfde clubje....

Had er gewoon last van op bepaalde topics. Mensen hadden dan geen goede argumentatie en gaan dan dit doen in de hoop dat ze de mods op hun hand krijgen. Ik heb ook gehoord dat sommige mensen per pb oproepen om mij of een ander slachtoffer af te branden. Ik denk dat de mods die praktijken wel doorzien. Zoveel kennis hebben ze wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 11:04

Ik mag het hopen ja dat mods dingen doorzien Ja
Daarom reageer ik ook in dit topic, ondanks dat ik weet dat het heel moeilijk is.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 17:49

Met printscreens valt heel makkelijk te rommelen, het enige dat je nodig hebt is een beetje verstand van bewerkingsprogramma's. Nagelbijten / Gniffelen
Ik vind het inderdaad krom dat er niets aan gedaan kan worden als je bedreigd word, moet eigenlijk toch iets op gevonden worden.. Scheve mond

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 17:51

runningkawa schreef:
Maar Karl, er zijn namen die gewoon regelmatig voorbij komen als zijnde personen die achter de schermen erg veel steken.
Soms zie je zelfs openbaar staan ...hou op met je pb''s. Maar ik weet ook zeker dat jullie er wel eens melding van krijgen.
Als daar regelmatig dezelfde naam voorbij komt, pak die dan openbaar net wat sneller aan...

Dat lijkt mij idd wel iets om eens in de gaten te houden. Bovendien heb ik het idee dat de pb"terreu"r" steeds erger wordt nu iedereen weet dat er niks aan gedaan wordt.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 17:53

ik ben eens bedreigd per pb, en degene beaamde dat zelfs ook nog eens in een huiskamertopic, werd niks aangedaan , het feit dat het werd beaamd, zei toch ook al genoeg... Op forumzaken niks terug te vinden... en ach sommige mensen kruipen net overal langs, terwijl ik eerlijk zeg wat ik vind, en dat dan dus een ow op kan leveren. Bokt is niet mn leven, dus een ow kan mij daarom niet zo veel schelen. Ik verdenk ( sorry modjes) dat er te vaak met twee maten gemeten wordt.... en dus ook ' vriendjes' van vaak anders worden behandeld dan de andere bokkers...

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 17:54

Goh Liesje, laat ik vandaag nou nog over geklaagt hebben bij Apple (mod HK) Sigaar
Over dat meten met twee maten Knipoog

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 19:25

Ik denk dat het niet echt bij te houden is op zo'n groot forum, maar iets van een temknop bij Pbtjes zou heel fijn zijn. Al weet ik niet of de mods het dan erg druk krijgen.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:26

AnnemiekvM schreef:
Ik denk dat het niet echt bij te houden is op zo'n groot forum, maar iets van een temknop bij Pbtjes zou heel fijn zijn. Al weet ik niet of de mods het dan erg druk krijgen.

Denk juist dat mensen er dan nog wel eens over nadenken voor ze de meest walgelijke dingen over de pb sturen.