Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Veirl schreef:En ik wil graag een knopje dat als ik er 1x op klik, ik naar mijn eigen berichten ga en als ik er 2x op klik dat ik naar mijn profiel ga en als ik er 3x opklik dat ik dan naar het algemene deel van bokt ga.
JoDy1991 schreef:je kan ook gewoon op je profiel klikken als je wat hebt gezegt
vindhet wel goed zo
C[size=18][size=18][size=18][/size][/size][/size]oentjuh schreef:JoDy1991 schreef:je kan ook gewoon op je profiel klikken als je wat hebt gezegt
vindhet wel goed zo
Idd maar vind zo'n knopje zeker geen slecht idee! Deed wel is mn profiel bij mn favorieten toevoegen, maar zo'n knopje is misschien beter
bizzybijtje schreef:Veirl schreef:En ik wil graag een knopje dat als ik er 1x op klik, ik naar mijn eigen berichten ga en als ik er 2x op klik dat ik naar mijn profiel ga en als ik er 3x opklik dat ik dan naar het algemene deel van bokt ga.
Om zo te reageren is ook nogal stom heEn er zijn wel mensen die het een goed idee vinden. En er is ook een ander idee naar voor gekomen. Dus ik zou het topic maar eens doorlezen als ik jou was...
Veirl schreef:Hm, ik vind het niet zo belangrijk. Wat is er nou erg aan om jezelf even op te zoeken? Desnoods zet je de link op je bureaublad, dan ben je er meteen.
Veirl schreef:Hm, ik vind het niet zo belangrijk. Wat is er nou erg aan om jezelf even op te zoeken? Desnoods zet je de link op je bureaublad, dan ben je er meteen.
Ilzjuh schreef:Veirl schreef:Hm, ik vind het niet zo belangrijk. Wat is er nou erg aan om jezelf even op te zoeken? Desnoods zet je de link op je bureaublad, dan ben je er meteen.
Jamaar. Dan moet ik eerst álles wegklikken. Dus dat scheelt me nog geen klikwerk.
Ja, deze reactie mag met één of meerdere korrels zout genomen worden.
casperrr schreef:Mag een hele pot ook?
Cyntje schreef:Ik heb altijd gewoon 2 boktschermen los als ik er mee bezig ben
De ene bewerken en bij de andere op vernieuwen klikken, just as easy