Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:bokt wordt ook anders, alleen dat wordt al heel lang geroepen, en er gebeurt vervolgens niks
Schimmelig schreef:Sjah, zul je toch blijven houden tot er een soort van Ebay/Marktplaats systeem komt en dat kost gewoon wat tijd om te ontwikkelen.
runningkawa schreef:Is er dan gezegt dat er verandering zou komen?
Het staat op de planning om een nieuw EA-systeem te gebruiken op Bokt, waardoor het bv probleem van onzinnige berichten zal verkleinen of verdwijnen. Dit zou een meer Marktplaats-achtige vorm krijgen. Dus in dat opzicht is er hoop Lachen
tita schreef:Stef ook voor paarden
Maar dan moet je een advertentie invullen en daar gaat het om bedragen vanaf iets
Vandaar dat de meeste mensen laag blijven of nader over een te komen doet of TEAB
Geloof me ik heb moeten betalen voor een van mijn paarden
Uums schreef:Tita, dat is al heel lang niet meer de regel. Mp had veel te werk van het doorploeteren van al die paardenadvertentie`s en dat zijn ze verplicht, zolang ze er geld voor vragen. Nu vragen ze er geen geld meer voor en is er dan ook sprake van een 'vrije markt'; zij zijn van eventuele verantwoordelijkheden af
[***] schreef:Tieneke schreef:Het staat op de planning om een nieuw EA-systeem te gebruiken op Bokt, waardoor het bv probleem van onzinnige berichten zal verkleinen of verdwijnen. Dit zou een meer Marktplaats-achtige vorm krijgen. Dus in dat opzicht is er hoop
Marktplaats is er al toch al? Waarom bokt niet een forum houden?
stef schreef:bellen doen we dus niet, gewoon nieuwe advert maken