Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:idd, net als die post van Sigrid_Hvj
wat heetf die voor'n waarde?
komt hier het topic even verzieken. oke die houd nu gelukkig d'r mond
maar da's er ook een van ; agooossss zielugggg
!!
).
Er moet tenslotte een gedegen beslissing genomen worden en die neem je niet 1, 2, 3.
Farouche schreef:ook ik ben nieuwsgierig in de beichten van de TS gaan kijke.n. Ben het er mee eens dat de bokt-regels slapper worden, nouja niet slapper, maar ze worden gewoon te weinig uitgevoerd... Daarom lees je vaak hele ruzie's over kleine dingen in een topic die om iets heeeel anders werd geopend. Jammer is dat
kimlovemaggy schreef:Ik weet waat dit over gaat,
Ze verzieken werkelijk alles!
Ik vind dit vreselijk onvolwassen!
Ze kunnen zich niet normaal gedragen ookal krijgen ze een waarschuwing.
Maar de moddie's doen hun best!
oid. ik kan me wel een beetje in haar idee vinden over dat je niet naar een slachting gaat staan kijken, zou ik persoonlijk ook niet doen. Maar het evengoed geen reden om een topic te gaan zieken. (weet niet of het ok het hele topic was, heb niet alles gelezenCitaat:jeej, uren in de trein zitten voor ''het spektakel van je leven''
Sanniegirl schreef:kimlovemaggy schreef:Ik weet waat dit over gaat,
Ze verzieken werkelijk alles!
Ik vind dit vreselijk onvolwassen!
Ze kunnen zich niet normaal gedragen ookal krijgen ze een waarschuwing.
Maar de moddie's doen hun best!
patries en ik zijn ook niet volwassen.
we zijn 12&13, dus nee we zijn niet volwassen.
Citaat:maar deze topic kan dan wel over ons gaan maar aan ons is niks te doen
Apple schreef:Ik heb even iets gesplitst uit dit topic.
Sanniegirl, als je zo tegen slachten bent dan hoeft dat nog niet te betekenen dat je het dan dus maar andere bokkers moet beletten om te praten hierover.
Als je een paard hebt dan komt ooit het moment dat je afscheid moet nemen. Je kunt je dan maar beter goed voorgelicht hebben zodat je een juiste keuze kunt maken. De Bokkers die op excursie gaan naar een slachterij doen dat naar mijn mening.
Topics verzieken is bijzonder onsportief en zo loop je vroeger of later tegen een ban aan. 12 of niet.
pattiep schreef:maar deze topic kan dan wel over ons gaan maar aan ons is niks te doen
en de andere bokkers niet
Apple schreef:Ik heb even iets gesplitst uit dit topic.
Sanniegirl, als je zo tegen slachten bent dan hoeft dat nog niet te betekenen dat je het dan dus maar andere bokkers moet beletten om te praten hierover.
Als je een paard hebt dan komt ooit het moment dat je afscheid moet nemen. Je kunt je dan maar beter goed voorgelicht hebben zodat je een juiste keuze kunt maken. De Bokkers die op excursie gaan naar een slachterij doen dat naar mijn mening.
Topics verzieken is bijzonder onsportief en zo loop je vroeger of later tegen een ban aan. 12 of niet.
Sanniegirl schreef:tja, ik was ook lid van dit forum om met een vriendin onder school te kunnen kletsen.
maar toen ik dit zag moest ik er op reageren.
op dit forum zit ik niet voor de gezeligheid, daar heb ik een ander forum vor.
Sanniegirl schreef:tja, ik was ook lid van dit forum om met een vriendin onder school te kunnen kletsen.
maar toen ik dit zag moest ik er op reageren.
op dit forum zit ik niet voor de gezeligheid, daar heb ik een ander forum vor.