Yinari schreef:Eleandra, dan moet je er wel een sarcastische smiley bij zetten natuurlijk.
Wel je smileys gebruiken hoor
Oja, even vergeten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Yinari schreef:Eleandra, dan moet je er wel een sarcastische smiley bij zetten natuurlijk.
Wel je smileys gebruiken hoor
' wanneer ik weer eens iets zeg dat neigt naar een 'beetje domme opmerking'.
Veirl schreef:Meestal gebruik ik de '' wanneer ik weer eens iets zeg dat neigt naar een 'beetje domme opmerking'.

dit is eigenlijk nors kijken, vind het meer zo van huh??

Vue schreef:Sim0ne schreef:Dat je opmerking een beetje lomp is (boer met riek)...
EEEEEEEEH fout. *buzzergeluid
je gaat niet door voor de koelkast.
Hij is gewoon lekker sarcastisch en triomphantelijk.

Sani schreef:Nope.Er werden paardensmilies voorgesteld, wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
Een blijkijkend paard?

altijd lijken alsof ie zn vinger in zn keel steekt. 
Tinkerloos schreef:

-> Is IMO gewoon een sigaar met een rookwolk boven hem, zo van: 'Yeah right.' (zo interpreteer ik 'm
) Citaat:Ooh ik ben verliefd
Tinkerloos schreef:Nope.
Ik denk dat ze deze bedoelden:

Ilzjuh schreef:Maar die dingen zijn toch helemaal niet nuttiger?
Van de smileys die we nu hebben zie ik het nut nog wel in, die kan ik nog wel gebruiken in m'n posts. Maar zo'n paardensmiley eh, nee.

staan er zoiezo al dubbel in
heb ik nooit begrepen
zie ik het nut ook niet van in
geen idee wanneer je die veilig zou kunnen gebruiken
Deze heb ik eigenlijk nooit geweten wat het is.
Deze wist ik eerst ook niet maar ik heb er nu eens goed naar zitten kijken. Klopt het dat bij deze smiley het water in zn mond loopt (die uitdrukking?)
Deze doe ik bij een beetje een blonde opmerking ofzo..Tinkerloos schreef:Sani schreef:Nope.Er werden paardensmilies voorgesteld, wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
Een blijkijkend paard?
Ik denk dat ze deze bedoelden:
[knip..]

is naar mijn weten Hannibal van The A-team (=oude tv serie). Jeugdsentiment
Appelflapje schreef:En deze he:![]()
Er staat dat 't nagelbijten is, maar ik gebruik hem altijd als zo'n stiekem lachje.
) staan, bij een verhaal over haar zieke poesje. Ik dacht, daar ga je toch niet om láchen.