Urielle schreef:Stuur dan gewoon een PB of TEM erop als je vindt dat het verkeerd staat, dan krijgt dat topic niet gelijk zo'n bijsmaak.
zoals je kon lezen werd er niét gereageerd op TEM's
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urielle schreef:Stuur dan gewoon een PB of TEM erop als je vindt dat het verkeerd staat, dan krijgt dat topic niet gelijk zo'n bijsmaak.
milou123 schreef:Dus als ik een hele serie trouwfoto's plaats van aankomende zaterdag, en er staat 1 paard op mag hij dan blijven staan?Denk dat hij op slot gaat hoor..
Tieneke schreef:milou123 schreef:Urielle dat is gedaan, word niet op gereageerd.(die tems)
Geef De WN-mods ook wat tijdWie weet hebben ze de TeM's nog niet gezien? Mods zijn soms gewoon als gebruiker op Bokt en daarom niet constant met de TeM-lijst bezig. Ben er zeker van dat de tems wel behandeld zullen worden, maar dat gaat niet altijd op 1-2-3

Jolliegirl schreef:milou123 schreef:Dus als ik een hele serie trouwfoto's plaats van aankomende zaterdag, en er staat 1 paard op mag hij dan blijven staan?Denk dat hij op slot gaat hoor..
ik zou zeggen probeer het, dan zien we het
Jolliegirl schreef:in onsze inbox kunnen wij als gewone gebruikers zien of de tems wel of niet geopend zijn he
dus mischien hebben ze daar al gekeken.
Jeetje, wat een ongelofelijk zielig topic is dit zeg!! Get a life!!!
nielsd schreef:Wat zijn jullie vreselijk kinderachtig zeg!
Waar kan je je druk om maken!
En voor de echte zeurpiet, susan zou erg graag commentaar willen op haar rijkunsten, want ze rijdt toch op een paard.
Wat voor last heb je ervan?
Lekker tolerant zijn we weer op bokt!

milou123 schreef:Dus niet westerners wel, de rest van bokt niet omdat die ''wereld groter is''
nielsd schreef:En wat is er op tegen?
De normale bokkers zitten alleen maar te zeuren, en doen verder niks.
Romkabouter heeft veel voor bokt gedaan, mag ie dan ook wat voorrechten hebben?
Bespeur ik hier jaloezie??
nielsd schreef:En wat is er op tegen?

ninja2 schreef:nielsd schreef:En wat is er op tegen?
Nou ik kan me toch nog wel een actie herinderen voor een nieuwe server ofzo iets?? En normale bokkers kunnen ook niets doe toch??
Het is hetzelfde als een politie agent door rood rijdt(zonder reden) en jij doet het en je krijgt een bekeuring. Krom dus!!
Ik mag maar 1x zoveel!
milou123 schreef:nielsd schreef:En wat is er op tegen?
Nou ik kan me toch nog wel een actie herinderen voor een nieuwe server ofzo iets?? En normale bokkers kunnen ook niets doe toch??
Het is hetzelfde als een politie agent door rood rijdt(zonder reden) en jij doet het en je krijgt een bekeuring. Krom dus!!
[/quote]
ninja2 schreef:nielsd schreef:En wat is er op tegen?
Tieneke schreef:milou123 schreef:Urielle dat is gedaan, word niet op gereageerd.(die tems)
Geef De WN-mods ook wat tijdWie weet hebben ze de TeM's nog niet gezien? Mods zijn soms gewoon als gebruiker op Bokt en daarom niet constant met de TeM-lijst bezig. Ben er zeker van dat de tems wel behandeld zullen worden, maar dat gaat niet altijd op 1-2-3