Maar ik zou als ik die mensen was van te voren al bedenken "ik ga deze foto's op Bokt plaatsen dus ik zet mijn cap op m'n hoofd".

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
creool schreef:Misschien, maar een goede houding is in mijn ogen het minst moeilijke van het hele rijden.
hallow schreef:Als niet om tips over houding word gevraagt vind ik het niet erg dat het er staat. Ik vind dat je er geen opmerkingen over hoeft te maken als de TS er niet om vraagt. En als je een opmerking zo graag wil maken, vraag dat eerst aan de TS of zij het goed vind (het is haar topic!) en stuur anders een PB zodat je ook niet meteen tientallen posts krijgt met: ''ik ga met (naam) mee, ja inderdaad, ze heeft gelijk'' en dat soort onzin.
Dus vraagt de TS er niet om, doe het niet of vraag gewoon of zij het goed vind dat je er een opmerking over maakt. Zou heel wat ruzies schelen.
Overigens vind ik dat in dit topic het respect van iemands wil ondermijnt word.
En voor de duidelijkheid, ik kom nauwelijks tot niet op het HAW dus ik ben geen slachtoffer door dit topic omdat ik het zelf zou doen (om het zo maar te zeggen). Ik kijk geheel vanaf de zijlijn en zeg mijn mening hier op.
Apple schreef:creool schreef:Misschien, maar een goede houding is in mijn ogen het minst moeilijke van het hele rijden.
In jouw ogen. Ik ken meer dan genoeg mensen die zich de blubber aan het trainen zijn op hun houding, maar het niet voor elkaar krijgen (vanwege allerlei diverse oorzaken). Om het dan af te doen als gemakzucht vind ik wat kort door de bocht.
hallow schreef:HAW gaat toch niet over houding, of in ieder geval niet alleen over houding?
creool schreef:Misschien, maar een goede houding is in mijn ogen het minst moeilijke van het hele rijden.
hallow schreef:Maar als iemand dat plaatst met ''geen commentaar over mijn houding'' waarom reageert een ander er dan op? kun je het toch net zo goed niet doen?
Hypofocus schreef:Maar zelfs als de combinatie inderdaad niet zo heel goed kan rijden, maar toch even wat foto's wil "delen"; gewoon omdat iemand trots is op zijn paardje, maar niet perse op zijn eigen rijkunst.... Dan is het toch helemaal niet erg om erbij te zetten: "Let niet op mijn houding" ofzo?
Dat geeft alleen aan, dat de TS er geen kritiek op wil hebben.
Prima toch?
Niet iedereen wil continu kritiek. Want helaas is het makkelijker om negatieve kritiek dan positieve kritiek te geven, dus heb je een grote kans dat mensen zich vooral op de negatieve dingen gaan richten. En daar zit je als TS helemaal niet op te wachten. Je wil juist leuke dingen over jou en je paardje horen.