Tijd voor verandering op EA?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: Tijd voor verandering op EA?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 10:09

casperrr schreef:
Waar ik me eigen altijd aan kan ergeren zijn altijd mensen die posten "dit hoort hier niet ik tem wel!"
Ik bedoel sorry hoor maar tem gewoon en zet het niet in het topic neer, wat voor belang heeft de TS daar verder aan? Een mod zet daarna wel in het topic neer dat het verplaatst is...

Goed punt, zou zeker eens opgenomen mogen worden in het reglement o.i.d.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:17

mee eens casperrr ik vind dat altijd een beetje betweterig staan Bloos
Heeft ook verder totaal geen nut...

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:09

Mas schreef:
mee eens casperrr ik vind dat altijd een beetje betweterig staan Bloos
Heeft ook verder totaal geen nut...

Eerlijk? Ik maak mezelf er ook weleens schuldig aan hoor. Knipoog
Als een Bokker nieuw is en ergens verkeerd heeft geplaatst zet ik dat er meestal eventje in een uitgebreide uitleg met verwijzing naar de FAQ bij. Knipoog

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:30

Dat is wat anders dan de betwerige en zeer korte opmerking "dit topics staat verkeerd ik tem Knipoog "
wát heeft de TS daar nou aan? Een mod zet het gewoon in het topic neer, snapt de TS het niet dan vraagt diegene het aan een mod.
Óf je pb't naar diegene dat hij/zij verkeerd zit want je uitleg of wat dan ook heeft in feite helemaal níks met het topic te maken!

CTJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:41

Ik vind het ergelijk, dat als je iets wilt kopen, je of niks van de verkoper hoort of pas heel laat.
En inderdaad als je iets te koop hebt staan er tig mensen geinteresseerd zijn maar niemand iets koopt.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 23:04

irritanter is als iemand zegt "die wil ik geef je gegevens maar"
dan haal je dat item uit de verkoop en je er verder nooit meer iets van "koper" verneemt , ..

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:17

Ik ben het wel een beetje met je eens
Wat je ook neerzet, er wordt niet gelezen.
Staat er bij ik heb geen vp bied maar. Vragen dr als nog 10 naar de vp Schijnheilig
Staat er bij dat je bijv. een setje als set verkoopt en niet apart...krijg je alsnog wel vragen en anders wel jammer dat je het niet apart verkoopt en meer niet. Schiet helemaal niks op.

Misschien is nog strenger het laten bekijken door moderators ook wel handig om te voorkomen dat de regels worden overtreden, maar dat weet ik niet of dat kan, ik weet niet hoe Mods kijken daar.

EA-Commercieel moet ook anders kunnen
Misschien voor handelaren o.i.d. iets aparts maken waar ze hun paarden toch voor hun bedrijf zeg maar kunnen verkopen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:27

Jep, ik merk vaak ook dat ik de behoefte heb om in de EA topics te kunnen zoeken, zeker als je echt specifiek opzoek bent naar een product en je geen zin hebt om honderen toics door te zoeken om te kijken of het product van je dromen er misschien wel tussenzit Knipoog
Ik heb zelfs niks met omgeving/woonplaats, maar ik kan me indenken dat het zeker voor mensen die bijvoorbeeld een zadel zoeken deze liever willen kunnen ophalen en passen Ja

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 12:08

DIe opmerkingen over temmen doe ik ook vaak.
Dat is ter voorkoming dat er 100x getemd word Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 16:42

Melden dat je geTEM'd hebt is niet persé nodig Lachen Heel veel mensen kijken namelijk niet verder dan de beginpost, dus dan kan je wel posten dat je geTEM'd hebt, maar dat wordt ten eerste vaak niet eens gezien, omdat men niet verder kijkt dan de beginpost. En ten tweede is dat off-topic (je mag op EA echt alleen bij serieuze interesse reageren tot kopen van het artikel... Lachen ) Ik snap de goede bedoeling, maar het is niet echt nodig, de mods zien toch wel of er geTEM'd is, en sowieso, hoe meer TEM's hoe liever. Er zijn namelijk ook users die denken dat ze TEM'en, zodra ze posten : "Ik TEM" / "Ik heb geTEM'd". Die kennen het TEM-systeem op zich niet... dus die zeggen wel dat ze TEM'en, maar die doen het niet daadwerkelijk, snap je wat ik bedoel? Beetje lastig uit te leggen... Clown

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 16:44

Ik snap het maya Clown