Vreselijk irritant

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cloverdale schreef:ik snap je punt en daar kan ik me ook goed in vinden.
ik klikte dat topic van de fjord ook aan om een geweldig plaatje te treffen
maar helaas
SONY schreef:dan wil ik een pony zien die ook echt oefeningen uit het Z laat zien en bij wijze van spreken niet een shetlander met een veel te grote ruiter op de rug die de pony aan het wijken schopt.
Toch vind ik het een beetje tegenvallen dat je als voorbeeld gebruikt dat een shet aan het wijken geschopt wordt. Waarschijnlijk voel ik me een beetje aangevallen omdat ik zelf een shetlander heb.
maar tochshetlanders kunnen echt wel wat werk verrichten vind het gewoon een beetje min dat het hier weer de grond ingestamt moet worden
casperrr schreef:Dat is waar Oscar jouw voorbeeld over je schoenen. Maar als iemand écht Z rijd is dat gewoon een feit, en geen mening.
ALs iemand er dan bij gaat zetten Z pony @ wordt terwijl dit niet het geval is, vind ik dat behoorlijk misleidend..
Ben ook is een topic tegen gekomen met als titel ZZ hengst @ work
bleek dat het een hengst Zonder Zaad was (met andere woorden een ruin...)
Oscar schreef:Het is een ander geval als iemand bewust meer kijkers probeert te lokken door zichzelf of zijn paard / pony bijv. een klassering toe te kennen die alleen op fantasie gegrond is.
Dat verstaan we dan ook onder "bewust misleidend" en het is voor ons als moderators op de fotofora een reden om de titel aan te passen of het topic evt. te voorzien van een slotje.
casperrr schreef:ja we moeten ons toch om íets druk maken
GuitarLove schreef:Tja, ik ben van mening dat jullie je enigszins om niks druk maken. Misleidende titels, tja, ik kan me er niet druk om maken![]()
Wat ik eigenlijk irritanter vind is dat veel mensen hier niet weten waar '@' voor staat. Volgens mij denken heel veel mensen dat het een soort van 'moderne spatie' is, dan staat er: Paard @ Anky Blauw. Dan denk ik: Paard aan het Anky Blauwen? Moet niet veel gekker worden!Ik heb dan altijd heel sterk de neiging die mensen erop te wijzen, maar goed.
IndianLady schreef:ik snap het ook niet. Ben even op zoek gegaan naar het bewuste topic maar er staat toch duidelijk "Z" fjord blabla. Dan vraag ik jullie als iets tussen aanhalingstekens staan nemen jullie het dan serieus? Dit vind ik een relatief onschuldig voorbeeld.
SONY schreef:Hallo,
Net weer klik ik een topic aan: Z-fjord@work. Met dat het topic geopent is staat er bovenaan, nou niet echt Z hoor.
Irriteer me hier dus echt dood aan. Mensen die B-L rijden en er dan boven zetten Z2 pony tommy@work etc. Gewoon om aandacht te vragen voor hun topic. Je bent echt niet minder ofzo als je in de Z1 pony@ work dan wil ik een pony zien die ook echt oefeningen uit het Z laat zien en bij wijze van spreken niet een shetlander met een veel te grote ruiter op de rug die de pony aan het wijken schopt.
Vraag me dus af of ik de enige ben die zich hier nou aan irriteert...