Zijn mods meer dan users?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dwaallicht

Re: Zijn mods meer dan users?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 16:08

stef schreef:
nee, ik bedoel (met een grote smiley, even voor de duidelijkheid) dat mods mij niet meer intereseren dan andere users, omdat ik nooit met ze in aanraking kom

Oh nou vat ik m Tong uitsteken
tja..maar als ze je sowiso niet intresseren kun je die 10 vragen toch makkelijk overslaan..jij geen last ervan en mensen die t wel leuk vinden kunnen gewoon vragen.
Je kan het hier overpeinzen maar ik denk dat er weinig verandering van komt Knipoog

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 16:09

owh, maar ze interseren me wel, maar niet meer dan andere users...
En dat er geen verandering in komt kan best, heb iig aangekaart hoe ik er over denk.
Dat andere dat niet doen, so be it..

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:03

Ik ben het eigenlijk met de TS eens, vind het ook maar onzin, maar maak me er verder niet druk om, ik lees het gewoon niet (altijd) Haha!.

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 00:08

Ik vind eigenlijk ook dat TS een punt heeft, ik vind de vergelijking met BN'ers ook zeer gepast, naar mijn mening doe je dat op deze manier ook een beetje. Niet dat ik me eraan stoor, net als zovele lees ik het ook gewoon niet. (lees meestal alleen maar het testrecept en om te zien welke mods opgestapt zijn Bloos! Knipoog )

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:33

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal nog nooit zo bekeken had tot er gebruikers zijn die ons erop wijzen Haha! Ik vind mijn oranje gewoon heel goed passen bij mijn haarkleur en that's it Haha!

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:02

Doet me denken aan Animal Farm :
Citaat:
All animals are equal, but some animals are more equal than others.

Rob

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:27

Met deze uitspraak doe jij me ook aan iemand denken rob Haha!
En wellicht meer mensen Bloos

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:33

Snap ik even niet, RK.
Kun je 't uitleggen, of is het een inside grap van échte Bokkers ?

Rob

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 18:44

Deze uitspraak staat (stond?) in het onderschrift van een bokker die er vanaf het begin bij was. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 18:47

Ann snapt 'm Lachen

Als mod zijnde deed ik nu een ip check Tong uitsteken Clown

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 23:58

Ik vind Mod's niet meer dan andere gebruikers, maar door zo'n BBB (met de middelste B voor beheer.. ja ik begrijp het) worden ze IMO wel degelijk een beetje op een voetstuk geplaatst.

In een schoolkrantje staan toch ook zowel leraren als leerlingen?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 00:03

Een schoolkrantje was bij ons ook door leerlingen gemaakt en niet door de leerkrachten Clown

BBB is in de eerste plaats ontstaan om de bokkers informatie te geven over het beleid, ze kennis te laten maken met enkele interessante topics, etc. De persoonlijke info over het team is gewoon een extraatje, bedoeld om even te tonen wie we zijn, zonder ons te willen opdringen. Iig, ik hoef helemaal niet zo nodig op een voetstukje hoor Clown

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 00:06

poes schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal nog nooit zo bekeken had tot er gebruikers zijn die ons erop wijzen Haha! Ik vind mijn oranje gewoon heel goed passen bij mijn haarkleur en that's it Haha!

Hahaha. Jij wel. Haha!

poes schreef:
Een schoolkrantje was bij ons ook door leerlingen gemaakt en niet door de leerkrachten Clown

Bij ons ook. Ja

Maar goed. Ik heb niet echt het idee dat mods meer zijn dan users. Tuurlijk, zij hebben meer te vertellen op Bokt en hebben een wat meer verantwoordelijkheid, denk ik, maar daar ben je tenslotte mod voor, toch? Clown

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 00:20

Yeps. Het wil ook zeggen dat je dagelijks toch even je ronde moet doen, bijlezen, meedenken, etc. En met veel plezier hoor en ik hoef er heus geen bedankt voor of zo, ik amuseer mij er gewoon mee Ja En als er echt gebruikers zijn die het niet waarderen ga ik wel even wat anders doen Lachen Het is maar internet denk ik dan.
En heus, een voetstuk, daar krijg ik de rillingen van Haha!
Het ding is, als we gebruikers in de BBB zetten: trekken we die persoon dan niet voor? We kunnen immers nooit alle gebruikers aan bod laten komen?

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 12:06

Het is maar net hoe je het wilt zien, hoor, ik zie absoluut niet in waarom je mensen op een voetstuk zou zetten door ze wat vragen te laten beantwoorden.

Onder andere het moderatorteam is de groep die in samenspraak met de rest van het team het beleid bepaalt, zij zijn degenen die sancties opleggen, topics sluiten, etc. en ze worden door een aantal mensen gezien als de boemannen/vrouwen van Bokt. Het is toch alleen maar leuk dat je zo ook eens de mens achter de mod kunt zien? Zet je ze daarmee nu op een voetstuk Verward ? Als het je niet interesseert sla je dat stuk toch gewoon over?

Vergeleken met het aantal Bokkers is het modteam maar piepklein, hoor. Het zou ook best leuk zijn eens wat vragen aan gebruikers te stellen, maar dan zullen er ook weer een boel mensen zijn die dat geen klap intereseert, net als nu met de moderators, en het is onmogelijk alle gebruikers aan het woord te laten. Komt daar vast weer commentaar op, dat die vindt dat die en die voorgetrokken worden, of dat Pietje en Truusje vast met een bepaalde reden niet aan het woord gelaten worden, etc.

Met andere woorden: je kunt het niet iedereen naar de zin maken Lachen .

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 12:16

Ik wordt eerlijk gezegd een beetje moe van al je topics op FZ Stef. Iedere keer vind je weer iets wat niet goed is aan de mods of Bokt en wil je daarover weer je verhaal kwijt.

Denk dat veel mensen het leuk vinden om te lezen wie de persoon achter de groene naam is juist omdat dit Bokkers zijn waar je vaak kort me te maken hebt en dan zijn ze opeens weer weg om andere nuttige moddingen te doen.

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 12:23

Elessar schreef:
poes schreef:

Bij ons ook. Ja

Ja bij ons werd het ook door de leerlingen gemaakt, kléin detail dat ik vergeten was Haha!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 12:40

Katja: ál mijn topics?
Deze, een topic over msn taal, een topic over you tube (of het misschien handig was om een centraal you tube topic te maken) en die die gesloten is...
Niks mis mee IMO, vooral omdat het msn en youtube topic puur als mee denken zijn

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 14:15

Katja schreef:
Ik wordt eerlijk gezegd een beetje moe van al je topics op FZ Stef. Iedere keer vind je weer iets wat niet goed is aan de mods of Bokt en wil je daarover weer je verhaal kwijt.

Denk dat veel mensen het leuk vinden om te lezen wie de persoon achter de groene naam is juist omdat dit Bokkers zijn waar je vaak kort me te maken hebt en dan zijn ze opeens weer weg om andere nuttige moddingen te doen.

Ben ik het mee eens.
Ik vind het juist leuk die vragen aan mods.
Juist omdat mods het bijna altijd zakelijk op bokt moeten houden en je ze heel vaak ziet langskomen en dan toch nieuwsgierig wordt naar bepaalde dingen Lachen

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 14:19

stef schreef:
Katja: ál mijn topics?
Deze, een topic over msn taal, een topic over you tube (of het misschien handig was om een centraal you tube topic te maken) en die die gesloten is...
Niks mis mee IMO, vooral omdat het msn en youtube topic puur als mee denken zijn
Ik denk misschien iets verder terug.

viewtopic.php?f=25&t=728805&hilit=

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 14:30

Nou nou, is het nodig om er zulke oude topics bij te halen?
Net zoals Stef over dat 'Moderators op een voetstuk' topic kan heenlezen, hoef jij die van haar niet te volgen? Tong uitsteken
Leven en laten leven...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 14:42

ja, en daar sta ik ook nog steeds achter.
Maar om nou ouwe koeien op te gaan vissen....

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 15:26

Dat lijkt mij inderdaad ook niet nodig.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 19:54

Ik mis het stukje 'voetstuk' een beetje denk ik. Kun je uitleggen waarom je dat zo voelt?

Ik heb een paar maanden geleden 'de week van...' gedaan en had daar eigenlijk gewoon de gedachte bij dat het wel leuk is als de Bokkers mij een beetje leerden kennen. Op zo'n groot forum kun je nooit iedereen kennen en als je ooit te maken krijgt met het Boktteam of de hulp van iemand in wilt roepen lijkt het me gewoon leuk dat je een beetje weet wie er achter die naam zit. Ik voel me in elk geval niks meer omdat mijn naam oranje is ipv zwart.

Ik vind het idee van het stokje doorgeven best leuk, alleen ben ik bang dat het stokje in een bepaald kringetje blijft en dat is wellicht voor een grote groep Bokkers nog een stuk minder interessant omdat ze die simpelweg nooit tegen gaan komen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 21:07

Urielle schreef:
Ik mis het stukje 'voetstuk' een beetje denk ik. Kun je uitleggen waarom je dat zo voelt?

Wil ik wel proberen.

Hoevaak is het modteam in het verleden niet uitgemaakt voor kliek, hielenlikkers, matennaaiers en weet ik veel wat nog meer? Ik denk (en dat is dus puur mijn gedachtegang, niet meer en niet minder) dat je door zoiets als wat nu gebeurt dit misschien juist in de hand werkt, dat er ipv meer betrokkenheid juist meer afstand komt, want er komen 10 vragen aan een mod, maar niet aan een willekeurige users, die misschien wel net zo veel leuks heeft te melden als een mod. Ik ga met een paar mods goed om, e dat is niet omdat ze mod zijn. Er zijn een stel mods die ik totaal niet ken, nouja, dat zal zijn redenen dan wel hebben, heeft wellicht andere interesses waardoor ik ze niet tegen kom in topics waar ik wel kom.
Het zwanger voorbeeld wat gegeven werd vind ik wel een goede (nou is dat opzich een slecht voorbeeld omdat ik daar weer niks mee heb Knipoog ).
Ik vind het harstikke leuk als iemand die ik ken zwanger is, voor diegene dan, of het nou een mod of een user is.
Als iemand zwanger is die ik niet ken, boeit me niet, of het nu een mod of een user is.

Urielle: iig bedankt voor je reactie, zo kan het ook....