Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Als er iets OW-waardigs is bevonden door een mod wordt dit achter de schermen besproken. Zoals al eerder gezegd, een sanctie wordt nooit door 1 mod gegeven, deze heeft hier meerdere toestemmingen voor nodig. Hier kunnen enkele dagen overheen gaan, vandaar dat een eventuele OW of sturende PB niet binnen 24 uur gegeven wordt.
Verder is er een regel dat een OW binnen 7 dagen gegeven moet worden.
Ellende schreef:Naadje24/ Maikeltje: ik ga niet openbaar in op jullie klachten over individuele topics. Als je wilt dat daar alsnog een keer naar gekeken wordt: stuur mij dan een pb.
Ellende schreef:Barmat: als je recent bemiddeling hebt aangevraagd kan het goed zijn dat de mids er nog mee bezig zijn. Als jij je verhaal heb gedaan, gaan zij ermee aan de slag. Je krijgt altijd een beslissing terug als ze klaar zijn.
Neonlight schreef:Als er iets OW-waardigs is bevonden door een mod wordt dit achter de schermen besproken. Zoals al eerder gezegd, een sanctie wordt nooit door 1 mod gegeven, deze heeft hier meerdere toestemmingen voor nodig. Hier kunnen enkele dagen overheen gaan, vandaar dat een eventuele OW of sturende PB niet binnen 24 uur gegeven wordt.
Verder is er een regel dat een OW binnen 7 dagen gegeven moet worden.
Neonlight schreef:Verder is er een regel dat een OW binnen 7 dagen gegeven moet worden.
Citaat:@LG: zie mijn post van 13:44
Ellende schreef:Op het moment dat jullie klachten hebben of vragen, of liever nog: praktische tips waarmee we bokt beter kunnen maken zijn die erg welkom, altijd. Maar op dit moment komen een hoop posts in dit toipc over als mods, vrijwilligers, die hun vrije tijd erin steken om te zorgen dat Bokt kan blijven bestaan, afkatten en omlaag trappen. En daar hebben we echt helemaal niets aan.
Citaat:Op het moment dat jullie klachten hebben of vragen, of liever nog: praktische tips waarmee we bokt beter kunnen maken zijn die erg welkom, altijd. Maar op dit moment komen een hoop posts in dit toipc over als mods, vrijwilligers, die hun vrije tijd erin steken om te zorgen dat Bokt kan blijven bestaan, afkatten en omlaag trappen. En daar hebben we echt helemaal niets aan.