Minimum leeftijd bokkers?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MariekeVol

Re: Minimum leeftijd bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:41

Ok Knipoog
Mwa, ik weet niet, dan zouden sommige anderen ook niet mogen komen... beetje discriminerend vind ik...
Bovendien valt dat niet te controleren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:42

Als er dingen staan die niet voor hun oogjes bestemd zijn, vind ik dat meer een taak voor de ouders, niet voor bokt en de gebruikers

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 17:43

runningkawa schreef:
Als er dingen staan die niet voor hun oogjes bestemd zijn, vind ik dat meer een taak voor de ouders, niet voor bokt en de gebruikers

Ja daar heb je gelijk in. Knipoog

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:46

Ik ben 12.
Zou het jammer vinden als ik hier dan weg zou moeten omdat er een leeftijd an gebonden is. Dan verpesten er een paar het voor de anderen zeg maar. Vind toch wel dat ik normaal Nederlands typ enzv. Maar dat kan iedereen anders ervaren natuurlijk. Ik leer iig veel van bokt. Haha!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:48

nooit wat van de leeftijd gehoord. maar ik denk opzich wel dat er een leeftijd aan zit. want het gaat hier niet alleen om paarden Knipoog

Tessa de Biinky-Stiinky Lover Bloos

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:07

Er is geen minimum leeftijd gebonden aan Bokt. Het valt ook niet te controleren. Zolang gebruikers, hoe jong of oud deze ook mogen zijn zich netjes aan de regels houden maakt leeftijd niets uit Lachen

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 15:20

iefke schreef:
Er is geen minimum leeftijd gebonden aan Bokt. Het valt ook niet te controleren. Zolang gebruikers, hoe jong of oud deze ook mogen zijn zich netjes aan de regels houden maakt leeftijd niets uit Lachen

Oke, ik dacht dat die er was.
Maar het klopt wel als iedereen zich gewoon aan de regels houd is er niets aan de hand.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:24

Ik vind die 'penny' topics eigenlijk best wel grappig altijd Nagelbijten / Gniffelen
Vooral die reacties van de bokkers, binnen een half uur zijn zo 30 pagina's gevuld Huilen van het lachen

Maargoed ik erger me soms ook wel eens aan de penny's, je herkent ze vaak ook doordat ze geen ava hebben, een username met ' l0ve' oid erin en een roze onderschrift met veel typfouten Tong uitsteken
Maarja om hun nou geen lid te laten worden van bokt... als die meissies daar nou happy van worden, wie zijn wij dan om ze van hun geluk te weerhouden Tong uitsteken

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 14:39

Lynn_Nikita schreef:
geen idee, maar soms is het inderdaad wel vervelend, snappen veel regels niet, stellen vaak erg aparte vragen en veel msn taal

ja klopt en als je der wat van zegt dan heb jij het gedaan Huilen van het lachen
maar wat jij zegt aranel heb je wel gelijk in maar mijn naam begint ook met love maar goed ik was inspiratieloos

Tine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 14:45

Ja, maar het is toch ook zo dat je pas op ITP een topic mag openen na je 16de. Een tijdje terug had ik op ITP een topic geopend, maar ik ben 14 dus die werd gesloten. (Waren trouwens wel gewoon mooie serieuze foto's hoor. ) Maar toen een vriendin van 17 hetzelfde topic opende werd die ook gesloten omdat ze dachten dat ze nog geen 16 was. Dus ik weet ook niet of ze het controleren. Maar ik vind Penny's topics eigenlijk ook wel garppig, behalve de msn-taal, dat is irritant. Ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar die regel, ik kwam hier ook toen ik 11 of 12 was.

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 14:52

Ik ben 14 en zit al een tijdje op bokt. In het begin typte ik inderdaad niet fatsoenlijk Nederlands en stelde ik ook wel eens domme vragen. Maar naar een paar keer bokt afgekraakt te zijn leer je dat al héél snel af! En ik heb echt heel veel geleerd van bokt.. Vind een hogere leeftijdsgrens dus absoluut niet nodig.

MyStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 14:56

Tine_ schreef:
Ja, maar het is toch ook zo dat je pas op ITP een topic mag openen na je 16de. Een tijdje terug had ik op ITP een topic geopend, maar ik ben 14 dus die werd gesloten. (Waren trouwens wel gewoon mooie serieuze foto's hoor. ) Maar toen een vriendin van 17 hetzelfde topic opende werd die ook gesloten omdat ze dachten dat ze nog geen 16 was. Dus ik weet ook niet of ze het controleren. Maar ik vind Penny's topics eigenlijk ook wel garppig, behalve de msn-taal, dat is irritant. Ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar die regel, ik kwam hier ook toen ik 11 of 12 was.

Is dat echt zo? Ik ken iemand van 14 hier op bokt die regelmatig topics opstart.

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 15:00

Weet je wat mij opvalt. Dit topic is geopend door een 14 jarige.
(Volgens haar profiel tenminste)

Dan heeft ze het over 10 jarigen die te jong zouden zijn voor bokt. Kom op zeg dat scheelt amper 4 jaartjes. Waar praat je over denk ik dan.

Valt mij wel op dat deze leeftijdscategorie ook het hardst roepen dat alle 10 jarigen penny's zijn.

Er zijn genoeg mensen op bokt die vinden dat een 14 jarige ook nog niet veel zinnigs te melden heeft. Dus zouden we ook kunnen zeggen dat bokt een 18+ forum moet worden.

Zou deze 14 jarige en vele anderen waarschijnlijk niet blij mee zijn.

Gelukkig is er dus een speciaal young riders gedeelte waar de jonge bokkers zich kunen uitleven en waar je als volwassen bokker niet hoeft te kijken als je dat niet wil.

Aangezien er toch een young riders gedeelte is lijkt het mij wel zo leuk als alle kinderen die dat willen daar lid van kunnen worden. Met een minimum leeftijd van 12 stel je dus een heleboel kinderen in de leeftijd van 8 tot 12 teleur.

Zou zeggen wees een beetje tolerant naar je medebokkers en gun iedereen een leuke vrijetijdsbesteding. Zeker als je zelf nog maar 14 bent.

Er is geen enkele reden om een acht jarige te weren. Vind je het geopende topic of het antwoord onzinnig dan negeer je dat toch gewoon. Volgens mij zijn er maar weinig kinderen < 12 die reageren in de "serieuzere" topics. Volgens mij zitten die toch vooral op het jong riders gedeelte.

YuriiikO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 15:09

lisaamor schreef:
ik ebn elf en ik zit op bokt en ik heb opgegeven 10 omdat ik toen 10 was wel raar

Dit soort berichtjes dus Ja
Ik snap niet wat je wilt zeggen?[/quote]

Volgens mij bedoeld ze, dat ze er gewoon op kon toen ze 1o was, maar Het eigenlijk pas op latere leeftijd mag volgens de regels hier op de Site. dat vind ze raar Knipoog !

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 15:10

Urielle schreef:
Ik meen dat het 8 jaar was want ik kan me nog herinneren dat het dochtertje van KiWiKo eiiindelijk haar eigen account mocht aanmaken *LOL*

klopt mijn Sanne is 8 en mocht (van mij) een eigen account aanmake Lachen

hoe dat met de boktregels zit weet ik echter niet

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 15:12

Urielle schreef:
Ik meen dat het 8 jaar was want ik kan me nog herinneren dat het dochtertje van KiWiKo eiiindelijk haar eigen account mocht aanmaken *LOL*

Dat was idd ook het eerste waar ik aan dacht! Haha!

Ik erger me niet aan jongere bokkers, zelf was ik op het begin ook zo. En het valt toch niet te controleren. Lachen

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 15:15

@Lindsey
Perfect gezegt Knipoog

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 16:09

lindsey schreef:
Weet je wat mij opvalt. Dit topic is geopend door een 14 jarige.
(Volgens haar profiel tenminste)

Dan heeft ze het over 10 jarigen die te jong zouden zijn voor bokt. Kom op zeg dat scheelt amper 4 jaartjes. Waar praat je over denk ik dan.

Valt mij wel op dat deze leeftijdscategorie ook het hardst roepen dat alle 10 jarigen penny's zijn.

Er zijn genoeg mensen op bokt die vinden dat een 14 jarige ook nog niet veel zinnigs te melden heeft. Dus zouden we ook kunnen zeggen dat bokt een 18+ forum moet worden.

Zou deze 14 jarige en vele anderen waarschijnlijk niet blij mee zijn.

Gelukkig is er dus een speciaal young riders gedeelte waar de jonge bokkers zich kunen uitleven en waar je als volwassen bokker niet hoeft te kijken als je dat niet wil.

Aangezien er toch een young riders gedeelte is lijkt het mij wel zo leuk als alle kinderen die dat willen daar lid van kunnen worden. Met een minimum leeftijd van 12 stel je dus een heleboel kinderen in de leeftijd van 8 tot 12 teleur.

Zou zeggen wees een beetje tolerant naar je medebokkers en gun iedereen een leuke vrijetijdsbesteding. Zeker als je zelf nog maar 14 bent.

Er is geen enkele reden om een acht jarige te weren. Vind je het geopende topic of het antwoord onzinnig dan negeer je dat toch gewoon. Volgens mij zijn er maar weinig kinderen < 12 die reageren in de "serieuzere" topics. Volgens mij zitten die toch vooral op het jong riders gedeelte.

Hoe oud dacht je dan dat ik was?
Ik snap de reactie even niet, omdat ik 14 ben mag ik dit topic niet openen?
Het is gewoon een vraag hoor dit topic en zo te lezen wisten veel medebokkers het antwoord ook niet Knipoog
Heb je mij horen zeggen dat ik vind dat iedereen onder de 12 hier per devenitie niet welkom is? Nou volgens mij niet.

Misschien ligt het aan mij maar ach.

Als we volgens mij volgens jou oogpunt gaan kijken heeft niemand hier iets zinnigs dus heeft bokt ook niet zoveel nut.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 16:49

Sommige kinderen gedragen zich volwassener dan andere Pling

Maar ik vind het een beetje vreemd als je mensen gaat verbieden ergens op te zitten omdat ze nog te jong zijn.

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 16:49

Marijkjuh schreef:
Sommige kinderen gedragen zich volwassener dan andere Pling

Maar ik vind het een beetje vreemd als je mensen gaat verbieden ergens op te zitten omdat ze nog te jong zijn.

Dat zeg ik toch niet?
Ik dácht dat dat er was.