Mwa, ik weet niet, dan zouden sommige anderen ook niet mogen komen... beetje discriminerend vind ik...
Bovendien valt dat niet te controleren.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
runningkawa schreef:Als er dingen staan die niet voor hun oogjes bestemd zijn, vind ik dat meer een taak voor de ouders, niet voor bokt en de gebruikers
iefke schreef:Er is geen minimum leeftijd gebonden aan Bokt. Het valt ook niet te controleren. Zolang gebruikers, hoe jong of oud deze ook mogen zijn zich netjes aan de regels houden maakt leeftijd niets uit
Lynn_Nikita schreef:geen idee, maar soms is het inderdaad wel vervelend, snappen veel regels niet, stellen vaak erg aparte vragen en veel msn taal
Tine_ schreef:Ja, maar het is toch ook zo dat je pas op ITP een topic mag openen na je 16de. Een tijdje terug had ik op ITP een topic geopend, maar ik ben 14 dus die werd gesloten. (Waren trouwens wel gewoon mooie serieuze foto's hoor. ) Maar toen een vriendin van 17 hetzelfde topic opende werd die ook gesloten omdat ze dachten dat ze nog geen 16 was. Dus ik weet ook niet of ze het controleren. Maar ik vind Penny's topics eigenlijk ook wel garppig, behalve de msn-taal, dat is irritant. Ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar die regel, ik kwam hier ook toen ik 11 of 12 was.
lisaamor schreef:ik ebn elf en ik zit op bokt en ik heb opgegeven 10 omdat ik toen 10 was wel raar
Urielle schreef:Ik meen dat het 8 jaar was want ik kan me nog herinneren dat het dochtertje van KiWiKo eiiindelijk haar eigen account mocht aanmaken
Urielle schreef:Ik meen dat het 8 jaar was want ik kan me nog herinneren dat het dochtertje van KiWiKo eiiindelijk haar eigen account mocht aanmaken
lindsey schreef:Weet je wat mij opvalt. Dit topic is geopend door een 14 jarige.
(Volgens haar profiel tenminste)
Dan heeft ze het over 10 jarigen die te jong zouden zijn voor bokt. Kom op zeg dat scheelt amper 4 jaartjes. Waar praat je over denk ik dan.
Valt mij wel op dat deze leeftijdscategorie ook het hardst roepen dat alle 10 jarigen penny's zijn.
Er zijn genoeg mensen op bokt die vinden dat een 14 jarige ook nog niet veel zinnigs te melden heeft. Dus zouden we ook kunnen zeggen dat bokt een 18+ forum moet worden.
Zou deze 14 jarige en vele anderen waarschijnlijk niet blij mee zijn.
Gelukkig is er dus een speciaal young riders gedeelte waar de jonge bokkers zich kunen uitleven en waar je als volwassen bokker niet hoeft te kijken als je dat niet wil.
Aangezien er toch een young riders gedeelte is lijkt het mij wel zo leuk als alle kinderen die dat willen daar lid van kunnen worden. Met een minimum leeftijd van 12 stel je dus een heleboel kinderen in de leeftijd van 8 tot 12 teleur.
Zou zeggen wees een beetje tolerant naar je medebokkers en gun iedereen een leuke vrijetijdsbesteding. Zeker als je zelf nog maar 14 bent.
Er is geen enkele reden om een acht jarige te weren. Vind je het geopende topic of het antwoord onzinnig dan negeer je dat toch gewoon. Volgens mij zijn er maar weinig kinderen < 12 die reageren in de "serieuzere" topics. Volgens mij zitten die toch vooral op het jong riders gedeelte.
Marijkjuh schreef:Sommige kinderen gedragen zich volwassener dan andere![]()
Maar ik vind het een beetje vreemd als je mensen gaat verbieden ergens op te zitten omdat ze nog te jong zijn.