Veel relatietopics op Algemeen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Paardenmeis1

Re: Veel relatietopics op Algemeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 12:10

MRmichiel schreef:
Barmat schreef:
Als je toch geen interesse hebt, dan houd je het toch bij de paardenonderdelen alleen?

ik heb geen intresse voor relatieproblemen van een ander, maar LZP vind ik nog best leuk om rond te kijken.

dus ik zou het ideaal vinden als er een subforum voor zou komen, maar een een aanduiding in de titel dat het weer relatiegezeik is waar ik toch nooit wat van snap zou ook al perfect zijn.

Kort, kracht.. maar duidelijk!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 18:42

Een centraal topic lijkt mij wel een goed idee voor dit soort dingen

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 18:45

MSQuincyTE schreef:
Een centraal topic lijkt mij wel een goed idee voor dit soort dingen

Mij ook Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 18:54

Of een subforum onder LZP?
Want centraal wil men niet
Zo vinden mensen het ook te erg tussen de andere dingen door.
Dan staat het toch op een bepaalde manier centraal, kun je er ook makkelijk omheen.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:41

Ja, want zoals al eerder gezegd.. er zijn zat topics op LZP die heel interessant zijn. Bijvoorbeeld over huizen, autos, financien, enz enz enz... maar die worden ondergesneeuwd door de relatietopics.

En die moeten zeker niet verdwijnen naar mijn mening, want ik vind sommige topic best interessant - en andere lachwekkend -

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:57

Ik vind die relatietopics niet zo storend, hoor. Zoals al eerder aangegeven werd staan die topics vaak heel lang bovenaan, dus om de andere topics te kunnen bekijken hoef je alleen maar even een stukje naar onderen te scrollen.

Dat iedereen zomaar z'n hele hebben en houwen op internet flatst begrijp ik meestal ook niet, maar Bokt is al zo lang zo uitgebreid dat ik niet in zie waarom dit soort zaken hier niet besproken mogen worden. Je hóeft tenslotte niet op LZP te kijken, er zijn op Bokt nog legio fora die wel alleen maar over paarden gaan. Fora als LZP zijn ontstaan uit een behoefte, en aangezien er nog steeds veel gepost wordt blijkt het wel dat die behoefte er nog steeds is Lachen .

Verder is over paarden praten natuurlijk hartstikke leuk, als je zelf geen eigen paard hebt en dus niet elke dag rijdt om maar iets te noemen, dan ben je echter gauw uitgekletst. Je kunt wel iedere week een topic openen hoe fijn je wel niet buiten gereden hebt en hoe fijn je gepoetst hebt, maar dat zou ook wel erg snel gaan vervelen, zowel voor de TS als voor de lezers Lachen .

Het leuke is juist dat je hier mensen treft met voor een deel dezelfde hobby's, met wie je ook andere dingen kunt delen, net als in real life. En ja, daar kunnen relatieproblemen ook bij horen, al zul je mij nooit zo'n topic zien openen Tong uitsteken .

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 00:09

Ik vind het er ook wel erg veel steeds...daardoor vind ik het gelijk niet zo leuk meer op op JH of LZP te kijken enzo...

Kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die hun verhaal kwijt moeten, maar ik weet niet of dat verstandig is om dat via internet te doen. Lijkt me dat je beter IRL over dat soort problemen moet praten..

Subforum klinkt best als een goed idee, dan komen mensen die niet zo veel zin hebben die verhalen te lezen ze niet steeds tegen.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 08:28

Bokt is een heel groot forum, het kán niet anders dan dat er topics/forumdelen zijn waar niet naar jouw smaak gepost wordt, maar het voordeel van zo'n groot forum is dan ook weer dat er elders nog genoeg leuks te lezen is Lachen . Het is onmogelijk heel Bokt aan te passen aan ieders privé-wensen, het wordt er utieindelijk niet overzichtelijker op als álles opgedeeld wordt. De één smult van die relatieverhalen, de ander heeft er een gloeiende hekel aan, zo is dat nu eenmaal.

Of het verstandig is die verhalen hier te plaatsen? Lijkt me niet, maar goed, dat moeten mensen zelf weten, je kunt op internet niet iedereen persoonlijk bij de hand pakken Lachen .

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 19:22

als men dan toch uiteindelijk besluit te gaan knippen en plakken in die relatie topic's lijkt me een apart subforum binnen lzp me nog wel het beste, dan is het in ieder geval nog te overzien Lachen
Toch denk ik niet dat het echt nodig is, want je ziet nu nog genoeg andere belangrijke topic's bovenaan verschijnen en niet alleen die relatie verhalen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:08

Elaine schreef:
Nee maar het is jammer dat de andere vragen op LZP over bijvoorbeeld een burenruzie, informatie over huur, leningen en auto's ondergesneeuwd word door: wat moet ik doen, hij heeft een ander, ik heb 2 andere, enz Clown

Vind dat altijd wel interessant hoor!
Ik hoef echt niet constant over paarden te praten, vind andere dingen ook wel interressant en als jezelf ergens een mee zit is het fijn om dat weleens neer te zetten en kijken hoe anderen hierop zouden reageren.
Ik begrijp best dat sommige mensen dat irritant vinden, maar goed, kijk daar dan gewoon overheen. Iedereen heeft zijn dingen die hij/zij leuk en interessant vind. En er zijn nog zat paardenforums Knipoog

ps. soms lees ik wel eens van die verhalen dat mensen werkelijk ALLES erop zetten, dan heb ik wel zoiets van 'Ho, zo kan die wel weer'

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:10

Gwen schreef:
Ik vind die relatietopics niet zo storend, hoor. Zoals al eerder aangegeven werd staan die topics vaak heel lang bovenaan, dus om de andere topics te kunnen bekijken hoef je alleen maar even een stukje naar onderen te scrollen.

Dat iedereen zomaar z'n hele hebben en houwen op internet flatst begrijp ik meestal ook niet, maar Bokt is al zo lang zo uitgebreid dat ik niet in zie waarom dit soort zaken hier niet besproken mogen worden. Je hóeft tenslotte niet op LZP te kijken, er zijn op Bokt nog legio fora die wel alleen maar over paarden gaan. Fora als LZP zijn ontstaan uit een behoefte, en aangezien er nog steeds veel gepost wordt blijkt het wel dat die behoefte er nog steeds is Lachen .

Verder is over paarden praten natuurlijk hartstikke leuk, als je zelf geen eigen paard hebt en dus niet elke dag rijdt om maar iets te noemen, dan ben je echter gauw uitgekletst. Je kunt wel iedere week een topic openen hoe fijn je wel niet buiten gereden hebt en hoe fijn je gepoetst hebt, maar dat zou ook wel erg snel gaan vervelen, zowel voor de TS als voor de lezers Lachen .

Het leuke is juist dat je hier mensen treft met voor een deel dezelfde hobby's, met wie je ook andere dingen kunt delen, net als in real life. En ja, daar kunnen relatieproblemen ook bij horen, al zul je mij nooit zo'n topic zien openen Tong uitsteken .

Dit vind ik mooi verwoord en ben het er zeker mee eens!