algemeen you tube topic?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: algemeen you tube topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:36

waarom zou ik gaan schrijven? Links staat er toch nog steeds, en die blijft daar staan ook, dus ik ben niet degene die er verandering ik wil hebben, dus aan jouw veel plezier toegewenst de komende tijd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:37

Nee jij wilde weten wat iedereen er van dacht
Ik niet
Ik weet wat ik er van denk en dat is jammer dat bokt geen paardenforum meer is...en jammer dat het steeds minder een paardenforum wordt.
Uiteindelijk is bokt daar wel mee groot geworden, maar dat wordt blijkbaar vergeten...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:40

ik doelde erop wat iedereen wilde óf links weg moet óf links opgesplitst moet worden Lachen
maargoed ik ga me eigen er niet druk om maken, want het blijft er toch wel staan Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:40

dat denk ik ook dat het wel blijft staan... Verdrietig

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 00:24

Ja je kunt gewoon niet LZP enzo eraf gooien, dus als je consequent bent kun je dat niet-paardendeel van Links ook niet verbieden zeg maar. Ben nog steeds voor het opsplitsen, kijken wat Bart ervan vindt. Zo kunnen de paardenlinks niet ondergesneeuwd worden, zoals Stef dat zei.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 01:43

runningkawa schreef:
Nee jij wilde weten wat iedereen er van dacht
Ik niet
Ik weet wat ik er van denk en dat is jammer dat bokt geen paardenforum meer is...en jammer dat het steeds minder een paardenforum wordt.
Uiteindelijk is bokt daar wel mee groot geworden, maar dat wordt blijkbaar vergeten...

Ik ben het helemaal met RK eens. Genoeg forums waar over andere zaken gediscusseerd kan worden en waar een topic niet zo snel op slot gezet wordt als hier als het een beetje "heftiger" wordt.
Wat dat betreft hebben de niet paardenforums hier wat mij betreft weinig inhoud en weinig kansen op een leuke discussie.

Laat Bokt maar weer gewoon een paardenforum worden, toen was het een stuk beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 09:01

Bart?
Waarom denkt toch altijd dat bart dingen beslist?
Dat doen de mods hoor, bart doet wat dat betreft vrijwel niks...dat is de techneut achter bokt Lachen

idd genoeg andere sites die niks met paarden hebben, voor nieuws, je relatie problemen enz
Misschien is er zelfs wel een youtube forum? Haha!

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:14

iefke schreef:
Allereerst staat in de regels op LN dat 'filmverzameltopics' niet toegestaan zijn. Ten tweede is het niet bij te houden qua modden. Ten derde zijn er voldoende centrale topics op LN en ten vierde kunnen we LN dan gewoon sluiten, want praktisch alles is YouTube.

Dit zijn 4 beweegredenen om geen algemeen youtube topic toe te laten Lachen

Net hoe ik er dus ook over denk.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 22:29

iefke schreef:
Allereerst staat in de regels op LN dat 'filmverzameltopics' niet toegestaan zijn. Ten tweede is het niet bij te houden qua modden. Ten derde zijn er voldoende centrale topics op LN en ten vierde kunnen we LN dan gewoon sluiten, want praktisch alles is YouTube.

Toch blijf ik moeite met deze reactie hebben. Zeker gezien die van een mod afkomstig is.... Vind het een beetje tja, hoe zeg je dat? Neerbuigend over komen.
Maar afijn:
Je 1e punt: Regels kunnen aangepast worden.
Je 2e punt: Tuurlijk wel, er zijn genoeg fanatieke temmers
je 3e punt: Wie bepaald dat?
ten 4e: precies mijn punt....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 23:09

1. Regels kunnen idd aangepast worden maar sommige regels passen we niet aan. Knipoog
2. Er zijn dan wel temmers genoeg maar wij krijgen dan een superlange temlijst. En op deze manier voorkomen we dat.
3. En dat bepalen wij, de mods en eventueel het beheer.
4. En we willen LN niet sluiten omdat er wel vraag naar is. LN is in de eerste plaats een 'leuk, grappig' forum.

Maar het is absoluut niet onze bedoeling om neerbuigend over te komen. Integendeel, maar we kunnen gewoon niet iedereen tegemoet komen.Sommige zaken die users beDenken zijn zeker een overleg waard, wat we dan ook doen. Maar door organisatorische redenen of andere zaken die op zo'n moment een rol spelen kan het zijn dat er besloten wordt om niet in te gaan op wat er wordt gevraagd.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 00:21

shalimar, dat snap ik, ik weet hoe bokt werkt, ik ben zelf mod geweest, van bokt notabene, maar krijg hier niet echt een gevoel van overleg.
Dit wordt voor mijn gevoel gewoon van tafel geveegd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 09:01

Om eerlijk te zijn klonk die post mij ook van
niet zeiken, zo is het en niet anders, niet meer over hebben, want ik heb gesproken, punt.

Fijn om nu te horen dat je het zo niet bedoeld, maar het kwam echt anders over Ja

Maar is bijv het splitsen van paard gerelateerd LN en niet paard gerelateerd dan geen optie?
Dat moet toch wel bij te houden zijn? En ook geen moeilijke regel zodat door de bomen het bos niet meer te vinden zijn?
Dus vanuit de gebruikers denk ik na ook wel snel goed gedaan

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 21:23

Oke, heb de waarschuwing gelzen betreft dat er al twee weken niet gereageerd is op dit topic.
Echter een nieuwe mocht ik niet openen die is op slot gegooid, dus toch kijken of deze weer actief kan worden.

IK WIL VOORSTELLEN DAT ER EEN PLEKJE OP BOKT KOMT WAAR ALLE YOU TUBE FILMPJES OP KUNNEN!!

Waarom? opdat nieuwe bokkers niet eerst weken bezig zijn met het zoeken in het archief, en we steeds weer lezen "is een oud filmpje".

Dus nogmaals .............wie stemt voor?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 21:47

iefke schreef:

stef schreef:
Toch blijf ik moeite met deze reactie hebben. Zeker gezien die van een mod afkomstig is.... Vind het een beetje tja, hoe zeg je dat? Neerbuigend over komen.
Maar afijn:
Je 1e punt: Regels kunnen aangepast worden.
Je 2e punt: Tuurlijk wel, er zijn genoeg fanatieke temmers
je 3e punt: Wie bepaald dat?
ten 4e: precies mijn punt....

Shalimar schreef:
1. Regels kunnen idd aangepast worden maar sommige regels passen we niet aan. Knipoog
2. Er zijn dan wel temmers genoeg maar wij krijgen dan een superlange temlijst. En op deze manier voorkomen we dat.
3. En dat bepalen wij, de mods en eventueel het beheer.
4. En we willen LN niet sluiten omdat er wel vraag naar is. LN is in de eerste plaats een 'leuk, grappig' forum.

Maar het is absoluut niet onze bedoeling om neerbuigend over te komen. Integendeel, maar we kunnen gewoon niet iedereen tegemoet komen.Sommige zaken die users beDenken zijn zeker een overleg waard, wat we dan ook doen. Maar door organisatorische redenen of andere zaken die op zo'n moment een rol spelen kan het zijn dat er besloten wordt om niet in te gaan op wat er wordt gevraagd.

Het antwoord op deze vraag is gegeven, hier dus een slotje.