Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
runningkawa schreef:Nee jij wilde weten wat iedereen er van dacht
Ik niet
Ik weet wat ik er van denk en dat is jammer dat bokt geen paardenforum meer is...en jammer dat het steeds minder een paardenforum wordt.
Uiteindelijk is bokt daar wel mee groot geworden, maar dat wordt blijkbaar vergeten...
iefke schreef:Allereerst staat in de regels op LN dat 'filmverzameltopics' niet toegestaan zijn. Ten tweede is het niet bij te houden qua modden. Ten derde zijn er voldoende centrale topics op LN en ten vierde kunnen we LN dan gewoon sluiten, want praktisch alles is YouTube.
Dit zijn 4 beweegredenen om geen algemeen youtube topic toe te laten
iefke schreef:Allereerst staat in de regels op LN dat 'filmverzameltopics' niet toegestaan zijn. Ten tweede is het niet bij te houden qua modden. Ten derde zijn er voldoende centrale topics op LN en ten vierde kunnen we LN dan gewoon sluiten, want praktisch alles is YouTube.
stef schreef:Toch blijf ik moeite met deze reactie hebben. Zeker gezien die van een mod afkomstig is.... Vind het een beetje tja, hoe zeg je dat? Neerbuigend over komen.
Maar afijn:
Je 1e punt: Regels kunnen aangepast worden.
Je 2e punt: Tuurlijk wel, er zijn genoeg fanatieke temmers
je 3e punt: Wie bepaald dat?
ten 4e: precies mijn punt....
Shalimar schreef:1. Regels kunnen idd aangepast worden maar sommige regels passen we niet aan.
2. Er zijn dan wel temmers genoeg maar wij krijgen dan een superlange temlijst. En op deze manier voorkomen we dat.
3. En dat bepalen wij, de mods en eventueel het beheer.
4. En we willen LN niet sluiten omdat er wel vraag naar is. LN is in de eerste plaats een 'leuk, grappig' forum.
Maar het is absoluut niet onze bedoeling om neerbuigend over te komen. Integendeel, maar we kunnen gewoon niet iedereen tegemoet komen.Sommige zaken die users beDenken zijn zeker een overleg waard, wat we dan ook doen. Maar door organisatorische redenen of andere zaken die op zo'n moment een rol spelen kan het zijn dat er besloten wordt om niet in te gaan op wat er wordt gevraagd.