wat als een andere tommie visser nou gewoon met zijn naam wilde bokken maar dat dan niet mag omdat er ook een tommie visser bekend is.
een penny account is gauw ontmaskerd denk ik maar zo

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lonkie schreef:OPROEP: Wil de ECHTE Tommie Visser zich hier even bekend maken en zijn mening geven AUB!
Falona schreef:Zolang degene die de naam Tommie Visser (of Anky van Grunsven of weet ik veel wat) op Bokt gebruikt zich niet gaat voordoen als de èchte Tommie Visser (en dan niet de buurjongen dit toevallig ook zo heet, maar de ruiter) zie ik het probleem niet. Maar als die persoon zich gaat voordoen als dè Tommie Visser dan zou ik er wel paal en perk aan stellen.
Mistic schreef:Overigens snap ik niet waarom Tommie Visser zijn account wel mag uitlenen aan iemand anders zonder hiervoor een ban te krijgen, terwijl andere bokkers hiervoor een (permanente)ban krijgen.
_MelloW_ schreef:ja aan zijn groom ofzo....
rakkertje13 schreef:Er is een kans dat diegene Tommie Visser heet?
Mistic schreef:Tja, ik zie de ophef hier ook niet echt van. Daarnaast als de echte Tommie Visser het erg vindt, had hij zelf zijn volledige naam moeten gebruiken.Zolang betreffende Lisa zich niet voordoet als Tommie is er toch niets aan de hand.
Overigens snap ik niet waarom Tommie Visser zijn account wel mag uitlenen aan iemand anders zonder hiervoor een ban te krijgen, terwijl andere bokkers hiervoor een (permanente)ban krijgen.
Mistic schreef:Daarnaast als de echte Tommie Visser het erg vindt, had hij zelf zijn volledige naam moeten gebruiken.
Mistic schreef:Overigens snap ik niet waarom Tommie Visser zijn account wel mag uitlenen aan iemand anders zonder hiervoor een ban te krijgen, terwijl andere bokkers hiervoor een (permanente)ban krijgen.