Ronnie25 schreef:tjoh, dus er is hélemaal niemand die het wél leuk vind?? Jeeetje.... Zo te zien niet.
ik moet er ook niet aan denken!Helaas kan het op hyves wel.. Echt gek word ik ervan als ik weer op stop moet drukken omdat muziek door mijn eigen muziek gaat!
Nee liever niet anders moet ik mijn eigen muziek uitzetten en al die muziekjes door elkaar is nogal vermoeiend
Jaaaaaaa Dat wil ik *Edit: Tenminste als je bijv op een profiel komt en dan op play klikken ofzo dan ist wel goed, maar niet automatisch, dat is irritant
Neee verschrikkelijke vreselijk irritant. Je kunt toch gewoon een link in je profiel zetten? Dan is iedereen gelukkig.
Farouche schreef:Dat kan, gelukkig, niet.. ik heb een link in mn profiel staan hoor die moet je alleen wel aanklikken (en vinden) om te kunnen luisteren.
Horrible.. Nee lijkt me niks. Sites die ook een liedje hebben druk ik gelijk weg, wil naar mijn eigen muziek luisteren zonder dat er wat doorheen brabbelt..
Nee, geen goed idee! Behalve als het in een link is ofzo, dan vind ik het niet erg. Maar niet dat het automatisch aan staat.