zoekfunctie uit?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: zoekfunctie uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 12:15

zoekfunctie wil hier idd wel, maar eigen berichten niet, heel vervelend..

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 12:16

Gwen schreef:
Het is idd lastig dat de 'eigen berichten'-knop niet werkt, maar ja, we kunnen toch moeilijk verwachten dat Bart 24 uur per dag, 7 dagen per week gaat zitten wachten tot er een instelling op Bokt de mist in gaat Lachen .

Met de verplaatsing naar een andere server, of wat was het het afgelopen weekend, heeft dit niets te maken, lijkt mij, aangezien de functie tot gisteren ergens in de loop van de dag gewoon werkte Ja .

Dat is wel waar, maar ondertussen is bokt wel zo groot dat je daar wel een handige oplossing voor zou moeten hebben, mensen met een soort achterwacht ofzo..........
Er zullen genoeg mensen zijn, die Bart daarmee zouden kunnen en willen helpen.

Of is dat nu heel gek, het is natuurlijk niet zomaar een forum meer......

Ik vind het ook bijzonder storend, er is inderdaad telkens wat.

_Mir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 12:54

iemand enig idee hoelang dit nog gaat duren??? Ik weet namelijk niet waar ik alle topics kan vinden...

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 12:58

runningkawa schreef:
crossmonster schreef:
misschien als we allemaal 1 euro storten, dat ie het snel weer doet Haha! *LOL*

Daar trap ik niet nog een keer in...sindsdien is er niets verbeterd...

Ben ik het helemaal mee eens

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 12:59

_Mir_ schreef:
iemand enig idee hoelang dit nog gaat duren??? Ik weet namelijk niet waar ik alle topics kan vinden...

wil ook wel weten hoelang het ongeveer gaat duren voordat je weer je eigen berichten kan zien

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 13:15

Begin me er ook een beetje aan te ergeren nu, kon me gisteren niet zo veel schelen maar zit er nu al de hele tijd zonder.
zoekfunctie en eigen berichten doen het allbei niet..mis zo veel topics..*snif*

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 13:20

curly2day schreef:
Dat is wel waar, maar ondertussen is bokt wel zo groot dat je daar wel een handige oplossing voor zou moeten hebben, mensen met een soort achterwacht ofzo..........
Er zullen genoeg mensen zijn, die Bart daarmee zouden kunnen en willen helpen.

Of is dat nu heel gek, het is natuurlijk niet zomaar een forum meer......

Ik vind het ook bijzonder storend, er is inderdaad telkens wat.

Voor een aantal zaken is er ook een achterwacht Lachen , maar alles wordt gedaan door vrijwilligers die ongelooflijk veel tijd in Bokt steken. Je kunt nu eenmaal niet plannen wanneer dingen mis mogen gaan, dus volgens de Wet van Murphy gebeurt dat juist als er niemand beschikbaar is.

En met 'er is telkens wat' vind ik het wel meevallen, zeker gezien de enorme hoeveelheid gebruikers en posts die hier dagelijks zijn Lachen . Het is allemaal software en techniek, daar gaan nu eenmaal wel eens dingen mee mis. Ook ik vind het zwaar irritant en erg lastig de 'mijn berichten-functie' en aanverwanten nu niet werken, het wordt voor mods en mids tenslotte ook niet makkelijker om dingen terug te vinden als mensen om hulp vragen, maar ik ben ervan overtuigd dat Bart het probleem zo snel als hem mogelijk is herstelt Lachen . Tot die tijd: geduld is een schone zaak Ja .

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 13:39

runningkawa schreef:
Daar trap ik niet nog een keer in...sindsdien is er niets verbeterd...

Lachen Mensen hebben een (erg) selectief geheugen. Er is zeker flink wat verbeterd, als er toen geen nieuwe database server was gekomen lag Bokt er nu iedere avond uit en zou de zoekfunctie het helemaal niet doen.

De zoekfunctie doet het gewoon, je kan alleen niet zoeken op berichten van een specifieke gebruiker, dit omdat dit de database server te zwaar belast door een niet heel erg optimaal stukje code. Wordt aan gewerkt, zie verder ook:
viewtopic.php?f=25&t=757462