Bedankt voor het kijken! Laat je dan ook een berichtje achte

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Megan_

Re: Bedankt voor het kijken! Laat je dan ook een berichtje achte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:55

PS: Dat dooddoeners topic is echt cool!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 19:03

Ik vind zulke topics ook heel irritand,
en ik vind het ook irritand wanneer mensen roepen, normaal gaat het veeel beter, dan denk ik plaats de foto`s niet als het niet goed gaat. maar plaats foto`s waneer het wel goed gaat.

Ook topics met in de titel Z kan ik niet tegen, negen van de tien keer zie je gewoon een paard wat een beetje basis werk loopt. en het vaak niet eens Z waardig lijkt, ik kan dat echt niet uistaan en reageer dan ook gelijk niet meer.

Maar er is ook een andere kant, je doet veel moeite om een leuk topic te maken, (ik vorige week) en tja het is een tinker, en tja het is geen Z maar dat roep ik ook nergens, er staan foto`s van verschillende dagen en dan kijken er genoeg mensen naar, maar reacties krijg je niet, en dat terwijl ik echt graag tips wil van anderen waar ik wat mee kan,

Helaas valt het me vaak op dat wanneer je niet echt bekend bent op bokt, je je paard NIET verkloot maar er gewoon netjes (maar niet spectaculair) bij loopt je weinig reacties krijgt.

messchien moeten mensen die hun paard verkloten willen geen reacties meer krijgen, dan houden ze snel op met topics plaatsen. als je vrijwel geen reacties krijgt is natuurlijk niet leuk.

vaak zijn het alleeen bekenden die reageren, tenminste bij mij, tja ik denk dan bij me zelf ach doe ik het toch goed mensen kunnen niets vinden om af te kraken. want dat is wat er ook graag gedaan wordt op HAW.

tis jammer maar wat doe je er aan, alle vervelende dingen negeren tenminste dat doe ik wel. en mensen die echt een leuk topic in elkaar knutselen en hun best doen, daar laat ik een berichtje achter.
Laatst bijgewerkt door dobbel op 18-04-07 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 19:04

Ik erger me er niet aan. Maar ik reageer dan meestal niet meer op dat topic, tenzij het een superleuk paard is Knipoog

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:57

Ik irriteer me daar eigenlijk geen eens aan Lachen

marleendv_88 schreef:
Weet je wat ook irri is, mensen die als ze na een kwartiertje nog geen reactie hebben er na gaan vragen Nagelbijten / Gniffelen Hoezo ongeduldig denk ik dan, en dan plaats ik soms wel expres niet Nagelbijten / Gniffelen

Dit vind ik inderdaad ook wel irritant.
Wat ik nog irritanter vind is als jij gewoon een topic hebt geopend en je daar een reactie krijgt van iemand en dan vraagt of je ook even bij haar/zijn topic een berichtje achter laat. Kijk dan geen eens bij het topic

Of inderdaad die beginnen met Z2, hele bloedlijn in de titel of met fotoshoot en dat het vervolgens zelf geschoten foto's zijn die er geen eens uitzien Scheve mond