Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Shalimar schreef:@IceEva: als je opbouwend commentaar over de technische kant van je foto's wil kan je ze idd beter op CB/UK (ligt aan je leeftijd) plaatsen. Lees dan wel eerst even de regels door.
En in het verleden hebben idd bokkers aangegeven een 'aparte hoek' te willen. Maar ik heb natuurlijk geen idee hoeveel en wie.
magic_lover schreef:ik plaats bvb ook foto's van een 'fotoshoot' van mijn paard, dit zijn niet zomaar 'camshots' en wil dan graag ook wel eventueel commentaar en tips die ik kan verbeteren..
Shalimar schreef:magic_lover schreef:ik plaats bvb ook foto's van een 'fotoshoot' van mijn paard, dit zijn niet zomaar 'camshots' en wil dan graag ook wel eventueel commentaar en tips die ik kan verbeteren..
Als je fototechnisch commentaar wilt kan je ze plaatsen op CB/UK. Ligt aan je leeftijd.
I_Moondance schreef:Maar kijk ik ben 13, heb al nu mijn 2e eigen pony.. zit in het L2 en wil ook serieuze reacties.. En dat kan nu ook niet meer bij JITP. Iemand van bijna 13 kan soms even goed rijden als een 20jarige die op een manege paard rijdt..
Shalimar schreef:Op CB maakt het echt niet uit wat je onderwerp is. Er staan ook eenden, geiten en vogels op. Als je fototechnisch commentaar wilt kan je ze daar gewoon plaatsen.
Karl66 schreef:Wat mij vooral opvalt is dat iedereen op ITP wil posten omdat ze zelf geen penny zijn, maar het van de rest wel vinden.
De meeste bokkers onder de 16 zijn geen pennies, gebruiken geen msn-taal en kunnen prima commentaar leveren. Nog los van het feit dat iedereen op JITP en ITP kan reageren, er wordt alleen naar leeftijd gekeken als het om het plaatsen van een topic gaat.
Als iedereen nou eens zijn of haar vooroordeel opzij zet en de foto's gewoon plaatst en bekijkt waar ze horen, dan zal je snel genoeg ontdekken dat je zowel op JITP als ITP dezelfde en evenveel reacties krijgt.
nielsd schreef:Het maakt mij ook niks uit, ik kom eigenlijk alleen op western en fz en als ik een topic op de homepage zie staan, kijk ik daar.
Maar verder plaats ik bijna nooit op jeugd fora.