Jeugd in the picture, leeftijd omlaag?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyLuna

Re: Jeugd in the picture, leeftijd omlaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:51

Ik kijk ook nooit bij JITP ook al ben ik onder de 16, plaats ook helemaal geen foto's daaro omdat ik niet alleen reacties hoef van leeftijdgenoten maar ook van andere leeftijdsgroepen zou leuk zijn..

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:13

Shalimar schreef:
@IceEva: als je opbouwend commentaar over de technische kant van je foto's wil kan je ze idd beter op CB/UK (ligt aan je leeftijd) plaatsen. Lees dan wel eerst even de regels door. Knipoog

En in het verleden hebben idd bokkers aangegeven een 'aparte hoek' te willen. Maar ik heb natuurlijk geen idee hoeveel en wie. Clown

Ik maak de vergelijking CB/UK in de zin van ´onderbouwd commentaar´ niet in de zin van fototechnisch commentaar.

En als je over msntaal struikelt e.d,... temknop Knipoog

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:16

helemaal mee eens!
ik word eind juli 16, maar vind het toch bar iritant dat ik het bij J-ITP moet plaatsen.....
volgens mij ben ik nou niet echt het type 'penny'.... (daarmee wil ik niet zeggen dat iedereen die bij J-ITP plaatst penny's zijn) maar voor mijn gevoel komt het wel zo over doordat je persee daar moet plaatsen...
ik heb ook helemaal geen behoefte aan een apart hoekje voor de jeugd.... ik kom er dan ook amper tot haast nooit... maargoed, dat ben ik Knipoog

de meeste mensen van 15(uitzonderingen daar gelaten Knipoog) zijn idd best wel volwassen lijkt mij, dus zullen ook heus geen topic's plaatsen van mijn gepimpte shet op gewoon ITP...

ik plaats bvb ook foto's van een 'fotoshoot' van mijn paard, dit zijn niet zomaar 'camshots' en wil dan graag ook wel eventueel commentaar en tips die ik kan verbeteren..
nu moet ik het op J-ITP plaatsen, en krijg ik alleen reacties, van 'wooooow mooi paardje' 'mooie foto's hoor' etc... daar schiet ik niet veel mee op,
tuurlijk is het leuk om te horen, maar heb toch liever ook wat reacties waar ik iets mee kan Bloos

dus van mij mag die regel best een jaar naar beneden Ja
nou kan ik nog best die paar maandjes uithouden totdat ik 16 word... heb het tot nu toe ook gered Haha!
maar dat is mijn bescheiden mening Bloos Haha!

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 20:09

@Magic_lover: Ben het helemaal met je eens! Ja

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:18

Ik ook! 15 is ook een mooi afgerond getal, grotere kans op handige reacties!

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:22

Magic_lover helemaal met je eens..

ik vind het nu ook een heel stuk minder leuk om foto's te plaatsen..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:14

magic_lover schreef:
ik plaats bvb ook foto's van een 'fotoshoot' van mijn paard, dit zijn niet zomaar 'camshots' en wil dan graag ook wel eventueel commentaar en tips die ik kan verbeteren..

Als je fototechnisch commentaar wilt kan je ze plaatsen op CB/UK. Ligt aan je leeftijd. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:15

Wat ik erg grappig vind om te zien is, dat iedereen de leeftijdgrens naar beneden wilt. Maar dan wel naar de eigen leeftijd.
Iemand die 14 is wilt het naar 14, en iemand die 15 is wilt het naar 15 Clown

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:19

Juist, daarom lijkt het mij slim om de grens gewoon op 16 te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:20

Het maakt mij ook niks uit, ik kom eigenlijk alleen op western en fz en als ik een topic op de homepage zie staan, kijk ik daar.
Maar verder plaats ik bijna nooit op jeugd fora.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:21

Shalimar schreef:
magic_lover schreef:

Als je fototechnisch commentaar wilt kan je ze plaatsen op CB/UK. Ligt aan je leeftijd. Lachen

ik dacht altijd dat dat meer voor andere soort foto's was, en dus als je gewoon foto's van (je) paard(en) wil plaatsen, je die op itp neer moest zetten.

aan de ene kant wil ik ze gewoon laten zien, maar andere kant zijn tips ook welkom,
dat zet ik er dan vaak ook wel onder.
CB (aangezien ik dan daar zou moeten plaatsen) vind ik meer een 'knutsel(kan niet het goede woord ervoor vinden)' plek, daar vind ik foto's van paarden nou niet echt tussen passen als ik eerlijk moet zijn Bloos

mij maakt het niks uit hoor, of het nu veranderd of niet.
over een paar maandjes ben ik toch 16, en zovaak plaats ik (gelukkig) geen ITP topic's Knipoog
maar ik snap daarin tegen de 'ergenis' van anderen ook wel.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:31

Op CB maakt het echt niet uit wat je onderwerp is. Er staan ook eenden, geiten en vogels op. Als je fototechnisch commentaar wilt kan je ze daar gewoon plaatsen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:22

Als we hier de grens willen verlagen, dan moet dat op heel bokt,... dus is het onbegonnen werk Scheve mond
Of weg of gewoon de grens van 16 houden, anders wil CB ook naar UK etc etc,...

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 23:45

I_Moondance schreef:
Maar kijk ik ben 13, heb al nu mijn 2e eigen pony.. zit in het L2 en wil ook serieuze reacties.. En dat kan nu ook niet meer bij JITP. Iemand van bijna 13 kan soms even goed rijden als een 20jarige die op een manege paard rijdt.. Clown

Nogmaals, het gaat er bij (J)ITP niet om hoe goed iemand kan rijden en hoe serieus iemand bezig is met paarden.
Als je serieus commentaar wilt op rijstijl e.d. zul je bij HAW je foto's moeten plaatsen en niet bij (J)ITP.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 00:04

Shalimar schreef:
Op CB maakt het echt niet uit wat je onderwerp is. Er staan ook eenden, geiten en vogels op. Als je fototechnisch commentaar wilt kan je ze daar gewoon plaatsen.

Oke, weer wat geleerd Haha!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 00:38

Wat mij vooral opvalt is dat iedereen op ITP wil posten omdat ze zelf geen penny zijn, maar het van de rest wel vinden.

De meeste bokkers onder de 16 zijn geen pennies, gebruiken geen msn-taal en kunnen prima commentaar leveren. Nog los van het feit dat iedereen op JITP en ITP kan reageren, er wordt alleen naar leeftijd gekeken als het om het plaatsen van een topic gaat.

Als iedereen nou eens zijn of haar vooroordeel opzij zet en de foto's gewoon plaatst en bekijkt waar ze horen, dan zal je snel genoeg ontdekken dat je zowel op JITP als ITP dezelfde en evenveel reacties krijgt.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:27

Ik vind dat het juist goed is zo. Als je het elke keer gaat veranderen is het voor de gebruikers ook niet makkelijk.
En vind het ook een goede leeftijd want officieel ben je ook tot je 16e puber (gemiddeld dan). En er zijn ook nog genoeg van die meisjes van 15 die ook msn taal of andere rare taal gebruiken Lachen.

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 18:09

Karl66 schreef:
Wat mij vooral opvalt is dat iedereen op ITP wil posten omdat ze zelf geen penny zijn, maar het van de rest wel vinden.

De meeste bokkers onder de 16 zijn geen pennies, gebruiken geen msn-taal en kunnen prima commentaar leveren. Nog los van het feit dat iedereen op JITP en ITP kan reageren, er wordt alleen naar leeftijd gekeken als het om het plaatsen van een topic gaat.

Als iedereen nou eens zijn of haar vooroordeel opzij zet en de foto's gewoon plaatst en bekijkt waar ze horen, dan zal je snel genoeg ontdekken dat je zowel op JITP als ITP dezelfde en evenveel reacties krijgt.

Ik vind inderdaad dat er aardig wat penny op JITP zit, maar dat is mijn mening. Niet allemaal natuurlijk.
Dat vind ik opzicht wel goed om daarmee te beginnen wat je zij over je vooroordeel opzij te zetten. Ja Want de leeftijd zal toch wel niet verlaagd worden en JITP zal ook wel niet verdwijnen, dus dan zal er toch wat anders verzonnen moeten worden. Knipoog
Verder kijk ikzelf ook nooit bij JITP alleen bij gewoon ITP maar misschien een idee om dat eens vaker te doen.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:17

nielsd schreef:
Het maakt mij ook niks uit, ik kom eigenlijk alleen op western en fz en als ik een topic op de homepage zie staan, kijk ik daar.
Maar verder plaats ik bijna nooit op jeugd fora.

Dan vind ik het tóch tegenstrijdig dat je op WN-ITP als -16-jarige wél foto's mag plaatsen. Het is in feite wel een ITP en dan vind ik dat -als ze al zulke regeltjes maken- ze overal dezelfde regels moeten trekken. Maar goed..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:19

Mwah, veelal zijn het toch meer rijfoto's. En btw, veel mensen van het westernforum ken ik wel, daar is het veel leuker van om een reactie van te krijgen ipv een bokker die je nooit gezien hebt Lachen
En quarters/paints zijn toch echt western rassen.
Plus dat er heel weinig jeugd westernruiters op bokt zitten dus om daar een J forum van te maken is onzin Lachen

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:04

Kom nou, geen apart WN-JITP, maar gewoon ook op JITP. Ik vind niet dat er onderscheid gemaakt moet worden tussen westernruiters en de overige ruiters, tussen quarters/paints en de 'niet-westernrassen'. Mensen zijn mensen en paarden zijn paarden. En áls er dan toch zo nodig al onderscheid gemaakt moet worden dan is de jeugd simpelweg de jeugd en de volwassenen de volwassenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:09

Mwah, ik vind er bij western fora toch wel leuker dan normale fora, en zoals ik zei, veel meer mensen kennen elkaar. Trouwens het gaat ook om rijfoto's (veelal) dus dan moet het daar wel.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:25

Het springen heeft toch ook geen apart fotosubforum? En het dressuur toch ook niet? En endurance ook niet? En wij vinden het toch ook leuker bij ITP, omdat het niveau bij JITP gewoon wat lager ligt?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:38

WN-ITP is altijd al (volgens mij dan) een apart subforum geweest.
En alleen omdat er nu mensen zijn die 'problemen' hebben met J-ITP word WN-ITP er nu ook bijgehaald.
Daar heeft niemand ooit over geklaagd.
Beetje raar om dat er nu bij te halen.
Ik zou zeggen, hou het allemaal zoals het nu is.
(maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk. Knipoog )

Love__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:42

Ik vind wel dat het niveau bij JITP vaak veel lager ligt ja. Ik maak op beide geen topics, omdat ik nog niet oud genoeg ben voor ITP, en JITP vind ik niet echt leuk. Ik antwoord wel op ITP, maar daar zie je ook dat het niveau vaak daar wel wat hoger vind. Van mij hoeft de leeftijdsgrens niet persé omlaag, maar misschien voor de <12 jarige ook nog een apart subforum? Maarja, dan krijg je ook weer zoveel subfora's..