Oh please

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Daarnaast vind ik dat gespeculeer terwijl ik gewoon zeg hoe het is nogal vervelend.
Je kunt ook gewoon iets aannemen.
Citaat:Heike schreef:
Ik heb besloten te stoppen met de functie van beheerder. Bokt is ontzettend gegroeid en daar sta ik nog steeds van te kijken. Ik heb een hoop geleerd. Ook een boel mensen leren kennen. Op dit moment heb ik echter niet de tijd en de energie om actief bezig te zijn met mijn taken. En om dan het onderschrift beheerder aan te houden zou niet duidelijk zijn naar de gebruikers. Ik blijft wel betrokken bij Bokt.nl. Ook achter de schermen. Het is toch een soort kind van me. Maar mijn titel zal veranderen naar "mede-oprichtster"
tita schreef:Ik dacht toch echt gelezen te hebben dat Heike er mee ging stoppen hoor.
MissHaffie schreef:Dat er mensen zijn die 't geloven..
castnoshadow schreef:Het zal mij niks verbazen als jullie mods nog helemaal niks weten van de koop. Inrpincipe is jullie mening daarin ook niet belangrijk. En misschien wil bart opschudding verkomen en vertelt hij dit pas als de koop al is doorgegaan.
Bas232 daarin tegen kan weer eens niet z'n mond houden en heeft dit al bekend gemaakt.
Elessar schreef:tita schreef:Ik dacht toch echt gelezen te hebben dat Heike er mee ging stoppen hoor.
Dan ben ik wel benieuwd waar jij dat gelezen hebt.
Citaat:Castnoshadow: wie ben jij eigenlijk?
suus_ schreef:Bart is nog beheerder
Mensen blijven maar doorzeuren over Fokt maar het is GEEN Fokt hij zegt zelf een *paardenforum*.
hooooo wanneer leren mensen nou is lezen
Apple schreef:Tita: Heike is gestopt als beheerder. Dat kun je overal nalezen en dat zeg ik hier ook.
Overigens:
Castnoshadow: wie ben jij eigenlijk?
[Edit: tita, ik zie dat je het gevonden hebt]