slotjes??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: slotjes??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 02:46

slimmerik schreef:
Weer een voorbeeld van een onnodig slot:
viewtopic.php?f=114&t=734815&hilit=

Mod had ook één of twee posten kunnen splitten. Nee hoor: bats slotje....

mee eens dat dit te snel op slot gaat door schuld van anderen is TS de dupe

maar slimmerik,jij begon gelijk met aanstotend gedrag...en haal je het zelf naar voren...
Sigaar

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 04:40

Lusitana schreef:
Mee eens dat sex natuurlijk geen echte rol mag spelen op dit forum, maar een topic over géén zin lijkt me nou niet echt aanstootgevend ofzo.
Het is natuurlijk wel zo dat men met dat soort dingen bij de diverse damesbladen- en medische fora terecht kan en dat een betere keuze is dan een paardenforum.

Ik vond het ook wel interessant om te lezen.
Ik heb me ooit een tijdje aangemeld op het Flair-forum maar ik voelde me daar niet echt thuis...
Wat dat betreft is Bokt echt een beetje mijn virtuele stamkroeg en ik denk dat ik alleen daarom al óók over andere dingen dan paarden wil lezen/ bespreken...

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 15:48

Ik begrijp het, want ik ben ook actief geweest op ander fora en daar wordt slecht tot niet gemodereert en flink met modder gegooid of gewoon door een of andere oversexte klojo viezigheid gespuid, dus dan begin je iet zo snel over iets intiems.
Bovendien zitten daar een aantal "stamgasten" die de boel voor hun plezier lopen te verzieken. Dat lijkt hun hobby. Al met al werkt dat een goede sfeer niet in de hand. Ik vond het forum van "Esta" wel prettig omdat het nieuw was toen, met weinig mensen en van behoorlijk niveau. Ik ben er lang niet meer geweest, dus geen idee hoe het nu is.

Maar nu raak ik off topic geloof ik Clown

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:01

De slotjes waar ik me soms aan erger zijn deze die geplaatst worden op oude topics. Dat men dit doet bij HAW/ITP/UK/en soortgelijke, dat kan ik begrijpen maar bij VMR/RT/etc die vind ik vaak heel erg jammer.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 23:15

ThePast03: om het topic wat jij aanhaalt ook maar even als voorbeeld te gebruiken, ik had daar idd een slotje gezet met een te onduidelijke reden - het was al laat, ofzo Clown - jij hebt een pb gestuurd met een terechte opmerking en aan de hand daarvan heb ik het slot verduidelijkt.

@Utan: wat zou je liever willen wat met dat soort oude topics gebeurt dan?

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 23:40

niets Haha! gewoon open laten zodat men er altijd terug op kan reageren Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 23:42

Aub niet Lachen

Vraag ik vandaag hulp omdat me het wijken niet zo goed lukt en over 3 jaar als ik een paar klasses hoger rijd en het probleem allang weg is krijg ik nog advies over hoe ik het op moet lossen Lachen

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 23:52

Oke, daar heb je een punt, die van RT kan je dan misschien wel best op slot zetten. Haha! (al zou ik het eigenlijk niet zo erg vinden moest wat je beschreven hebt mij overkomen Tong uitsteken )

Maar bij VMR en Medisch, daar zou ik het persoonlijk wel fijn vinden moesten die open blijven. Nu bekijk ik het wel heel egoistisch alleen vanuit mijn standpunt Knipoog maar ik zoek regelmatig nog eens dingen terug op deze forums en vaak vind ik het dan erg jammer dat ik er niet op kan reageren en vragen stellen/ meningen vragen.

Maar nogmaals, dit is slechts hoe ik er over denk. Ik zal er geen drama van maken moest het gewoon blijven zoals het nu is Haha!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 23:53

jij mischien niet RK maar een ander die tegen hetzelfde probleem aanloopt heeft er mischien wel wat aan, en dan heb ik het niet over rt/vmr
Als er nu iemand een topic opent dan lees je 15 berichten waarvan 10, is al een topic over geweest, of zijn al tig topics over geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 23:59

Maar in een gesloten topic zijn ook tips uit te halen Lachen
Maar dat word zeldzaam gedaan. Het omhoog halen daarvan is meestal met een zeer onzinnige post

En in 6 jaar bokt is idd alles wel 1001 keer aan bot geweest, helaas zul je dat houden.

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 00:00

Idd dat is ook iets wat me 'stoort'. Als je bv op VMR-HAR het zoveelste topic opent over bv een anky dekje, men reacties krijgt alla 'gebruik de zoekfunctie blablabla'. Maar diegene die wel de zoekfunctie gebruiken maar het toch nog niet helemaal begrepen hebben of nog niet gevonden hebben wat ze zochten, die zijn dan wel min of meer verplicht een nieuw topic erover te beginnen waarna ze weer die reacties krijgen over de zoekfunctie

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 00:04

runningkawa schreef:
Het omhoog halen daarvan is meestal met een zeer onzinnige post

Wat voor de een onzinnig is, is dat voor de andere (waaronder vaak ik Clown ) juist helemaal niet.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 01:22

Neem nu HH dekjes als voorbeeld... bekijk hun dekjes van 6 jaar geleden, 4 jaar, 2 jaar en die van tegenwoordig.. sterke evolutie. En toch wordt er verwezen naar de zoekfunctie terwijl het dan compleet irrelevant is.
Of bijv. Myler bitten, steeds meer gebruikers, meer ervaringen.
Neusriemen, frontriemen, maar ook rijbroeken worden aangepast.
Je krijgt dan al gauw een ik-doe-het-nooit-goed gevoel.
Open ik een nieuw topic is het blabla zoekfunctie
haal ik en oud topic omhoog is het blabla op slot gedateerd.
En zo ook met RT... en ja uit een gesloten topic zijn ook tips te halen, maar ieder paard is een individu iedere ruiter ook, en samen nog meer... en mischien is de oplossing, dus de tip al wel gegeven, maar het probleem is individueel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 09:38

Juist omdat het probleem invidueel is, heeft het meestal geen nut om op een oud topic te reageren Lachen

Nou het meeste omhoog gehaalde is, heb ik ook last van of
Of pak eens wat meer je rechterteugel, terwijl dat er al 3x in stond Lachen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 10:12

Nogmaals: heb je een opmerking over een specifiekemodactie, neem contact op met die moderator, of een andere moderator. Hier in een topic op FZ klagen gaat je echt niets opleveren en is niet de bedoeling. Berichten in die categorie worden verwijderd.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 10:44

Blijkbaar mag je al niet eens aangeven dat je wat vind,. ik wild eaangeven dat het raar is dat bij ene persoon wel meteen een slotje opkomt, en bij de ander eindeloos word gereageerd door een mod, dat iets niet mag, en geowon doorgegaan word en nog geen slotje op dat topic komt. dat zou toch niet kunnen, dat is meten met 2 maatstaven. En dit heeft niks met geklaag te maken, vraag me alleen af hoe kan dat bij ene persoon wel snel op slot gaat en bij de ander alleen maar waacrschuwingen komen
Of mag ik dit niet zeggen?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 10:47

ik kreeg enkele dagen terug ook een slotje op een topic
toen ik daarover een PM stuurde, kreeg ik niets terug

vind soms dat het lijkt alsof sommige mods het leuk vinden een slotje te plaatsen,
maar het is toch niet meer dan normaal even antwoord te geven op een Pm >?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 10:49

Dat hoort ook CM Ja

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:01

viewtopic.php?f=31&t=737010&start=0&st=0&sk=t&sd=a

dit topic bijuvoorbeeld
het mag niet op VT , maar dan toch wel op het kippenhok ofzo?

waarom dan meteen een slotje, en wordt het niet verplaatst.

ik denk dat als bokt een hoop fora schrapt, het een stuk overzichtelijker wordt,
hopeft er tenminste ook niet zoveel meer verplaatst te worden als het verkeerd wordt neergezet Knipoog

gewoon een hoop van die onzin fora, zoals de verschillende rassen, en andere subfora,
lekker schrappen die boel, en bokt weer simpel maken!@!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:32

idd, iets simpeler maken en niet gelijk slotje opgooien. ook als mensne lopen te rellen in een topic, eerst een gewone waarschuwing geven, dan pas officiele. ik had mn eerste off waarschuwing omdat ik meerdere foto s geplaatst had. ik wist niet eens dat dat niet mocht, hadden toch ook gewoon paar foto s in link kunnen plaatsen, of mij kunnen vragen om dat te doen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 12:17

CM: je hoort inderdaad gewoon antwoord terug te krijgen van een moderator. Zou je je vraag nog en keer naar mij kunnen pb-en + over welk topic het ging?

Lynn: neem contact op met de moderator in kwestie. Je kunt nu heel hard roepen dat je een OW ontvangen hebt voor het plaatsen van een ontvoering op de maan, maar dat kan niemand controleren. En daarom is het niet de bedoeling om op forumzaken te klagen over individuele sancties.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:50

Als mensen lopen te rellen in een topic van iemand anders pak dan de mensen die rellen aan ipv een slotje te zetten.
De TS wordt gestraft op deze manier omdat anderen zijn/haar topic lopen te verzieken.

Af en toe verdenk ik sommige mensen er zelfs van dat ze expres gaan lopen rellen om maar een slotje op zo'n topic te krijgen.

Ik blijf het maar een rare regel vinden dat een topic op slot gaat als andere mensen het verzieken.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:54

Ik sluit me (voor de verandering Haha! ) volledig bij ThePast03 aan.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:59

ja plunkc daar ben ik het mee eens

vind het wel goed dat mensen snel een OW krijgen.

ik heb twee keer een Un gehad omdat ik een topic verkeerd had geplaatst, ja sorry ga niet overal 10 x de regels lezen hoor Clown
maar kreeg dus wel een UN, nu kan mij dit weinig boeien, maar mopper dan gewoon even per PB, en dan weet je als user ook dat je het fout hebt gedaan,
er zijn mensen die onder schaduwaccount dingen zeggen, of mensne die echt relschoppen, pak die dan eens harder aan dan de mensen die een topic verkeerd plaatsen Knipoog

ook de topics met een teveel aan foto's mogen wat mij betrefd gewoon veranderd worden, en niet meteen een slotje
evenals je bij ea perongeluk de verkeerde spullen erbij te koop zet, die eik in een ander ea forum moeten staan
haal die gewoon eruit, en laat de rest staan.
zulke slotjes vind ik onzin!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:03

slimmerik schreef:
Ik sluit me (voor de verandering Haha! ) volledig bij [*olduser*] aan.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Clown