Foto's gejat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HHD_Foto

Re: Foto's gejat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:13

Ik zal hem wel een keer op m'n forum gezet hebben, dit is het origineel.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:19

ja is jmmr dat de mensen dit doen! misschien als ze het hadden gevraagd had je ze wel meerdere mooie foto's kunnen geven Knipoog
Dat van die ''penny's'' vind ik ook erg.. dat ze zomaar een foto pakken van je paard en der een verhaaltje bijschrijven terwijl je dit niet wilt.. is misschien wel een compiment maar ja.. als je t niet wilt.
Gelukkig voor jou yvvv dat t betreffende meisje je foto's eraf heeft gehaalt en haar verontschuldigingen heeft aangeboden. Netjes!!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 20:14

Ik ben zelf geen programmeur en weet niet precies hoe je het tegengaat, maar er is mij ooit uitgelegd dat het niet heel lastig hoeft te zijn. Heb net wat gegoogled en je vind vrij snel sites waarop uitgelegd wordt hoe het moet.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 20:18

Ok, tnx, ik google er wel even achteraan Haha!

Trouwens, dit soort zaken komt in Amerika niet vaak voor, daar zijn ze als de dood voor copyright lawsuits.

Ik krijg nog al eens mailtjes van amerikaanse moeders die namens hun dochters officiele toestemming vragen of ze één van mijn tekeningen op hun site mogen zetten of mogen gebruiken voor een werkstuk, echt heel erg netjes Ja

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 20:27

Ja dat misverstand had ik laatst ook op wetcanvas Clown

In Amerika schijnt het idd veel strenger te zijn,...