Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Er zit verschil tussen eerste hand ervaringen met een bedrijf waar andere bokkers misschien wel zaken mee willen gaan doen en een privé-persoon, waar andere bokkers niet zo gauw ervaringen mee zullen krijgen.
Een ander verschil is dat in geval van laster er meestal binnen de korste keren reacties van andere bokkers komen die wel goede ervaringen met een bedrijf hebben en dat het verhaal dus niet klopt. Bij privé-personen ligt dat anders, waardoor je heel gemakkelijk iemand een bepaalde naam kan bezorgen.
MSQuincyTE schreef:Dat dat laatste topic op slot is gegooit kan ik me wel wat bij voor stellen
stef schreef:?
Ik weet zeker dat ik hier net een bericht had gezet, nog op mijn werk....
Naja:
Het is ook geen onoverkomelijk probleem, absluut niet. Ik vraag ook weleens aan een mod of er een foto van ietds wat ik heb verkocht weg gehaald kan worden ofzo..
maar dit voelde gewoon niet goed
stef schreef:Even vooraf, kom er heus wel overheen dat dit gebeurt, is echt geen ramp, maar toch iets wat me opviel waar ik wat bedenkingen bij heb.
viewtopic.php?f=1&t=728044&hilit=
Dit topic is geplaatst door een mod.
In 1e instantie stonden daar 2 (meen ik) foto's bij. Vervolgens zijn er andere foto's bij geplaats, terwijl het topic toch al aardig wat berichten had. Wij users kunnen dit niet en mogen dit niet (anders zouden we het wel kunnen, toch?)
Ik vind het dan heel erg dubbel overkomen dat een mod het wel kan.
Natuurlijk snap ik dat een mod berichten aan kan passen, moet ook kunnen, maar op deze manier stuit mij het een beetje tegen de borst... Vanuit Kris kan het ook absoluut begrijpen, daar niet van...
Vandaar dat ik zeg: Beetje dubbel.....
Apple schreef:Ik zie het probleem niet zo. Ik ben zo vaak in de Huiskamer bezig om nog even de beginpost aan te passen voor Topicstarters of nog even "update" in de titel te zetten ofzo.
Het is dat Kris dit zelf kan doen, anders had ze het een moddie kunnen vragen.