Cyntje schreef:Waarom heeft desbetreffende MOD hier nog geen mening mede gedeeld?
PB degene die je bedoelt anders? Ik heb namelijk geen idee over wie jullie het nu hebben. En Bokt is groot, best kans dat ze dit topic totaal niet ziet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Waarom heeft desbetreffende MOD hier nog geen mening mede gedeeld?
Cyntje schreef:bij Ellende zag ik ook UK staan? Sinds het zien van dit topic,...
Ik dacht ook dat alleen Fairie UK en CB had,...
Wendy15 schreef:Ik heb haar wel eens gevraagd waarom mijn bericht verwijderd was terwijl het geen onliner was, dus het is niet zo dat ik alleen hier in het topic even mijn zegje komt doen oid
WildWings schreef:Wendy15 schreef:Ik heb haar wel eens gevraagd waarom mijn bericht verwijderd was terwijl het geen onliner was, dus het is niet zo dat ik alleen hier in het topic even mijn zegje komt doen oid
Dan ben ik benieuwd wat je als reactie terugkreeg?
Remy schreef:Ik heb ook eens de vraag gesteld waarom, heb er geen reactie op gehad. En ik heb van een andere bokker ook gehoord dat er pb kontakt over is geweest met Fairie, dus dit komt echt niet out of the blue. En ik werd echt kriegelig toen ik in een topic gewoon 2x zo'n groene balk tegenkwam. Dat komt zo ontzettend belerend over..
Citaat:En WildWings, tem je dan alleen voor oneliners in je eigen topics of doe je dat ook bij andermans topic?
Citaat:Nog iets, als een topic al op pagina 2 zit, en er hebben al 10 mensen hetzelfde onderbouwende kommentaar gegeven, dan vind ik het niet meer noodzakelijk om daar nog een 11e keer over te beginnen, dan weet de TS het onderhand wel.
sronnie schreef:viewtopic.php?f=149&t=724598&hilit=
Zoals in dit topic staan toch nog aardig wat oneliners, dus naar mijn idee valt het wel mee?
Remy schreef:Jeetje, WildWings, dan is toch alle spontaniteit in een reactie zoek...
Als je voordat je op de send knop nog eens over je reactie moet gaan lezen of hij wel voldoet...dan hoeft het voor mij niet meerSoms vind ik iets zó mooi, wil het ook meteen kwijt, weet niet direct de woorden te vinden. Moet ik dan maar wachten tot de volgende dag en ik er over nagedacht heb hoe ik het het beste onder woorden kan brengen?
Citaat:Moet je je hier nou echt laten voorschrijven aan wat voor criteria een onderbouwde reactie moet voldoen? Zo gaat de lol er heel snel af. Als iets mij aanspreekt kan ik niet altijd vertellen waarom, of ik moet er 3 kwartier naar gaan zitten kijken en zelfonderzoek gaan doen. Zo werkt dat niet, bij mij in elk geval niet.
Citaat:In het geval van fotografie is het wel anders, daar komt duidelijk een stukje techniek bij kijken. Maar tekeningen en schilderijen, dat is meer gevoelsmatig.
WildWings schreef:Moet ik me hier als volwassen mens nou echt laten voorschrijven waar ik m'n spontaniteit kwijt mag? Sorry hoor...Dan kan je die spontaniteit toch kwijt in een PB als je iemand graag blij wil maken en het zelf kwijt wilt, en in het topic reageren wanneer je er achter bent waarom je iets zo mooi vindt? Zelf heb ik hier totaal geen problemen mee, maar dat verschilt per presoon zie je zo weer
Zoals ik al zei, ik kan niet altijd aangeven waarom ik iets mooi vind. Jij misschien wel maar ik en misschien meer mensen, niet. En Bokt is er niet alleen voor mensen die makkelijk uit hun woorden kunnen komen.Citaat:Dat is onzin, want een onderbouwde reactie hoeft niet aan bepaalde criteria te voldoen.
Een reactie moet een onderbouwing hebben, that's all.
En 'mooi, spreekt me aan' is dus bijv. geen onderbouwing omdat je met 'mooi' al aangeeft dat het je aanspreekt, maar je legt nog niet uit waarom.
Remy schreef:Moet ik me hier als volwassen mens nou echt laten voorschrijven waar ik m'n spontaniteit kwijt mag? Sorry hoor...Ik heb daar dus wél problemen mee.
Citaat:Zoals ik al zei, ik kan niet altijd aangeven waarom ik iets mooi vind. Jij misschien wel maar ik en misschien meer mensen, niet. En Bokt is er niet alleen voor mensen die makkelijk uit hun woorden kunnen komen.
Citaat:Maar dit topic heeft zowiezo al opgeleverd dat ik nu weet dat er vaak getemd wordt, dat wist ik dus niet, had het eerlijk gezegd ook niet verwacht.
Ik weet ook wel dat de mods zich te houden hebben aan de regeltjes, maar jeetje, al die regeltjes...
WildWings schreef:Vandaar dus dat ík het topic geopend heb, dat mag als ik er problemen mee hebRemy schreef:Moet ik me hier als volwassen mens nou echt laten voorschrijven waar ik m'n spontaniteit kwijt mag? Sorry hoor...Ik heb daar dus wél problemen mee.
En ik absoluut niet, dus dat verschilt per persoon zoals ik al zei.
Misschien zitten hier wel meer mensen die in datzelfde stadium zitten als jij vroegerCitaat:En ik vind dat raar, dat mag ik toch ook zeggen? Als ik nadenk kan ik altijd als het ware analyseren waarom ik iets mooi vind-vroeger niet overigens
Remy schreef:Vandaar dus dat ík het topic geopend heb, dat mag als ik er problemen mee heb
Citaat:Misschien zitten hier wel meer mensen die in datzelfde stadium zitten als jij vroeger
Maarreh, het is nou een welles-nietes spelletje aan het worden, en dat is niet de bedoeling van dit topic, ik wil graag de meningen van anderen hierover weten, en aan de reacties te zien ben ik lang niet de enige die zich er aan stoort.
Citaat:En is goed, prima manier om een discussie te sluiten, nu maar hopen dat er alleen nog maar mensen reageren die het [edit] wel [/edit] met je eens zijn he
Remy schreef:Citaat:En is goed, prima manier om een discussie te sluiten, nu maar hopen dat er alleen nog maar mensen reageren die het [edit] wel [/edit] met je eens zijn he
Ik weet niet waarom je zo fel naar mij bent, maar het is zeker niet mijn bedoeling om de discussie te sluiten
![]()
Ik wil mijn mening niet opdringen, ik wil alleen graag meer meningen van anderen horen, is dat dan zo erg? Onderbouw je laatste zin maar eens, want ik begrijp niet waarom je persoonlijk wordt.