Remy schreef:Ik heb ook eens de vraag gesteld waarom, heb er geen reactie op gehad. En ik heb van een andere bokker ook gehoord dat er pb kontakt over is geweest met Fairie, dus dit komt echt niet out of the blue. En ik werd echt kriegelig toen ik in een topic gewoon 2x zo'n groene balk tegenkwam. Dat komt zo ontzettend belerend over..
Als het gewoon een onderbouwde reactie was vind ik dat raar.
Citaat:
En WildWings, tem je dan alleen voor oneliners in je eigen topics of doe je dat ook bij andermans topic?
Both. Voordat je wil zeggen 'het is toch de zaak van de TS of die het vervelend vind dat er oneliners worden gepost of niet', dat wel, maar het zijn wel de regels en het feit dat veel mensen even lekker nutteloos posten irriteert mij gewoon.
Citaat:
Nog iets, als een topic al op pagina 2 zit, en er hebben al 10 mensen hetzelfde onderbouwende kommentaar gegeven, dan vind ik het niet meer noodzakelijk om daar nog een 11e keer over te beginnen, dan weet de TS het onderhand wel.
Dat hoeft toch ook niet, je hoeft toch ook niet altijd commentaar te geven. Als je nog altijd denkt dat het daar om gaat, mis je een hoop geloof ik
- je moet gewoon je mening kunnen onderbouwen.
Als iemand van jouw schilderij bijv. zegt 'Lelijk, het spreekt mij gewoon niet aan, kan het verder niet uitleggen' dan is dat niet goed onderbouwd en dat hoort niet- maar iemand ide zegt 'Mooi het spreekt mij gewoon aan' heeft zijn/haar mening net zo goed niet onderbouwd, en dat hoort ook niet. Alleen het komt minder 'erg' over omdat het positief is.
Om even terug te komen op wat jij zegt in bovenstaande quoet, dat hoeft ook niet.
Als je het met het al gegeven commentaar eens bent kan je gewoon zeggen 'Commentaar is al door anderen gegeven en ben ik het mee eens, maar op die paar puntjes na vind ik het een mooie tekening + uitleg waarom' (Bijv, je bent al hard op weg echt realistisch paarden na te tekenen, of weet ik veel wat).