Te veel moeite?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liefiej

Re: Te veel moeite?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:52

dus in een topic waar een paardje wordt geshowd,
mag er dus ook niet een paar keer gezegd worden;

*wat lief! mooi beestje zeg!
*leuke combi zijn jullie!

e.d.?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:53

nee dat mag ook niet want dat zijn van die oneliners (zo heet dat toch??)

liefiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:53

pfff...wat een onzin...als dat je mening is, that's it!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:57

Ik vind het trouwens wel handig dat degene die niet de moeite hebben genomen het hele topic te lezen het erbij zetten, die kun je bij voorbaat namelijk al direct overslaan op dat moment.. Haha!

liefiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:58

Bienotje schreef:
Ik vind het trouwens wel handig dat degene die niet de moeite hebben genomen het hele topic te lezen het erbij zetten, die kun je bij voorbaat namelijk al direct overslaan op dat moment.. Haha!

haha, hier moest ik wel eventjes om lachen Knipoog Haha! Clown

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:06

casperrr schreef:
maar in weze vraagt ze eigenlijk wie er nog meer last van heeft, terwijl ze de vraag zelf niet helemaal gesteld heeft.
ik reageer daar op met mijn mening.
Als je zo'n topic zoals haar opent dan kan je alleen maar meningen verwachten van: ja ik ben het met je eens of ik bent het niet met je eens...

Maar je mag niet hetzelfde "zeggen" Haha!

Erg kinderachtig! , dus ben het in de meeste gevallen niet met de ts eens!
Gewoon niet op reageren als het je stoort zou ik zeggen...

Sommige topics is het wel eens belangrijk om verder te lezen, zeker bij bijv een ziek paard, die ondertussen een aantal pags verder overleden is...... dan moet je niet op de eerste post reageren.

liefiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:09

superwoman schreef:
casperrr schreef:
maar in weze vraagt ze eigenlijk wie er nog meer last van heeft, terwijl ze de vraag zelf niet helemaal gesteld heeft.
ik reageer daar op met mijn mening.
Als je zo'n topic zoals haar opent dan kan je alleen maar meningen verwachten van: ja ik ben het met je eens of ik bent het niet met je eens...

Maar je mag niet hetzelfde "zeggen" Haha!

Erg kinderachtig! , dus ben het in de meeste gevallen niet met de ts eens!
Gewoon niet op reageren als het je stoort zou ik zeggen...

Sommige topics is het wel eens belangrijk om verder te lezen, zeker bij bijv een ziek paard, die ondertussen een aantal pags verder overleden is...... dan moet je niet op de eerste post reageren.

nee maar zoiets is logisch toch?
lijkt mij in iedergeval Knipoog

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 17:10

Bienotje schreef:

Is idd heel handig..

Het gaat er gewoon om dat als je binnenvalt in een discussie, je toch even de moeite moet nemen om te lezen waar de discussie over gaat.
Of als iemand een vraag steld hoe ga ik om met mijn paardje.
En er zijn al 4reacties gegeven (in totaal dan he niet eens 1 pagina)waaronder de jouwe schrijf dan een zinvolle aanvulling, maar begin niet met ik weet niet of het er al staat.
Ja duh dus je bent al te beroerd om 4 reacties te lezen..

Ook idd losse flodders in een discussie, van wat jouw paardje kan, getuigt niet ervan dat je de moeite hebt genomen om te kijken waar het over gaat.

En zoals ik al zei in een gesprek kom je ook niet midden erin binnenvallen, verkondig je mening en gaat weer weg.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:11

van dat overleden paard lijkt mij ook heel logisch.
maar ik vind het eigenlijk een beetje doelloos worden allemaal Bloos
het enigste waar ik me zwaar aan kan ergeren is op HAW, als iemand iets fouts doet met zijn paard, het dat na 20 pagina's al heeft toegegeven fout te hebben gezeten en mensen er nog over gaan ze*ken, dáár kan ik me wel aan ergeren!

liefiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:19

casperrr schreef:
van dat overleden paard lijkt mij ook heel logisch.
maar ik vind het eigenlijk een beetje doelloos worden allemaal Bloos
het enigste waar ik me zwaar aan kan ergeren is op HAW, als iemand iets fouts doet met zijn paard, het dat na 20 pagina's al heeft toegegeven fout te hebben gezeten en mensen er nog over gaan ze*ken, dáár kan ik me wel aan ergeren!

jaja, daarin geef ik je gelijk!
dit wordt idd doelloos...

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:23

@silvana, wat jij niet zinnig vindt kan ik wel zinnig vinden en volgens mij ging dat ook over de constatering van de ts dus?
Kijk die post van jou nav mijn post is onzinnig, EVENALS deze post van mij omdat ik er op reageer !!!! ..

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 17:24

Fijn dat jullie bepalen of iets doelloos wordt.
Is altijd heel fijn als er voor iemand wordt nagedacht, geeft een volwassen invulling aan een topic.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:26

Echwel schreef:
Fijn dat jullie bepalen of iets doelloos wordt.
Is altijd heel fijn als er voor iemand wordt nagedacht, geeft een volwassen invulling aan een topic.

hog dus nu is er al bepaald dat het doelloos was, als je had gelezen had je gezien dat er stond: ik vind niet ik bepaal Knipoog

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 17:27

liefiej schreef:

jaja, daarin geef ik je gelijk!
dit wordt idd doelloos...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:30

zo dus nu bepalen 2 mensen dat het doelloos word? er staat nog altijd dat er een mening wordt gegeven Knipoog

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 17:32

Dat is dus een discussie, srel je discussie breidt zich uit, en je bent met een aantal mensen in een goed gesprek.
Er komt opeens iemand binnenvallen, die alleen de beginpost leest (wij zitten op pag 15)
en die schrijft ïk lees ook nooit alles". wat dus bij de beginpost hoort idd, maar jij bent al weer een stuk verder.
Ik vind dat getuigen van desintresse voor het topic.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:39

@echwel; maar iemand hoeft zich toch ook niet voor alle andere meningen te intereseren? Sommige topic lees ik idd alles , sommige niet puur omdat ik bijv bij haw oid mn eigen mening wil vormen en me niet wil laten beinvloeden door wat andere te zeggen hebben.

Buitendat, Ik vindt niet dat je 'verplicht' bent alles te lezen, als je de vraagstelling van ts ziet en je hebt daar een antwoord op en je typt dat is dat toch voldoende? Vindt ik
Nogmaals (ander voorbeeld) Het topic gaat bij wijze van over een hoefsmid en een ander komt dan met een opmerking als ja die paardentandarts oid.. kijk dat kan storend/hinderlijk what ever zijn,
Snap je mn punt?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:43

Echwel schreef:

Dat is het ook en eigenlijk ook een gebrek aan respect. Ik lees nu veel als argument dat mensen geen zin hebben om alle berichten te lezen maar ze planten wel een bericht neer even vinden het blijkbaar heel normaal dat iedereen vervolgens hun bericht leest.

liefiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:44

avanti4ever schreef:
@echwel; maar iemand hoeft zich toch ook niet voor alle andere meningen te intereseren? Sommige topic lees ik idd alles , sommige niet puur omdat ik bijv bij haw oid mn eigen mening wil vormen en me niet wil laten beinvloeden door wat andere te zeggen hebben.

Buitendat, Ik vindt niet dat je 'verplicht' bent alles te lezen, als je de vraagstelling van ts ziet en je hebt daar een antwoord op en je typt dat is dat toch voldoende? Vindt ik
Nogmaals (ander voorbeeld) Het topic gaat bij wijze van over een hoefsmid en een ander komt dan met een opmerking als ja die paardentandarts oid.. kijk dat kan storend/hinderlijk what ever zijn,
Snap je mn punt?

dat is idd heel eritant!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:45

Echwel schreef:
Dat is dus een discussie, srel je discussie breidt zich uit, en je bent met een aantal mensen in een goed gesprek.
Er komt opeens iemand binnenvallen, die alleen de beginpost leest (wij zitten op pag 15)
en die schrijft ïk lees ook nooit alles". wat dus bij de beginpost hoort idd, maar jij bent al weer een stuk verder.

ik had erover dat ik dit topic een beetje doelloos begin te vinden...

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 17:46

Katja schreef:
Dat is het ook en eigenlijk ook een gebrek aan respect. Ik lees nu veel als argument dat mensen geen zin hebben om alle berichten te lezen maar ze planten wel een bericht neer even vinden het blijkbaar heel normaal dat iedereen vervolgens hun bericht leest.

Dat is dus wat ik de hele tijd probeer duidelijk te maken.

Het getuigd niet van meeleven met je medebokkers, als je willekurig dingen schrijft..

Ik zit ook wel eens in een discussie, maar als de discussie niet de kant opgaat, die de moeite waard is, kun je jezelf eruit terugtrekken.

Zo ook als een discussie wel intressant is, kun je eraan deelnemen.

liefiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:46

ik vind dat je gewoon antwoord mag geven op de vraag van de beginpost...

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 17:48

liefiej schreef:
ik vind dat je gewoon antwoord mag geven op de vraag van de beginpost...

Dit is nou het voorbeeld van een mooi onderbouwd argument.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:49

om eventjes te beschrijven waarom dit topic een beetje doelloos gaat worden:
-je hebt verschillende soort berichten, bij de ene gaat het in het begibverhaal slecht met iemand, paar blz's verder gaat diegene dood, dan ga je daar op verder.
-soms gaat de discussie gewoon helemaal niet meer over de beginpost, maar ja als je die discussie toch wilt voeren, wat moet je dan doen?
-de meningen verschillen toch van iedereen, de ene vind het irritant dat er niet wordt bijgelezen maar reageert er verder niet op
-irriteert zich er aan en gaat er op in.
Weet je wat het is, het enigste wat je nu met dit topic kan doen is je mening geven, maar omdat iemand eerder was met toevallig dezelfde mening mag je er 'niks meer over posten'...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:52

Wat ik me afvraag: die mensen die hun mening zomaar neerplanten, zonder iets te lezen, waarom verwachten die mensen dat anderen hun mening wel interessant vinden en willen lezen? Waarom wil je je mening delen met anderen, als je zelf geen andere mening wilt lezen?

Ik vind niet dat je verplicht bent om alles te lezen, maar ik vind wel dat je als gebruiker de plicht hebt om in elk geval een beetje moeite te doen! Het is een discussieforum, en dat betekent dat ook het luisteren naar elkaar / lezen van elkaars reactie een belangrijk deel is van zo'n discussie. Je reageert op elkaar. Als jij je niet interesseert voor de discussie maar alleen je eigen mening zo vaak mogelijk wilt roepen, dan is een discussieforum niet de beste plek.