orri schreef:Mag toch aannemen dat Yvonniej zelf op de hoogte is gesteld. Wellicht gisteren al.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
orri schreef:Mag toch aannemen dat Yvonniej zelf op de hoogte is gesteld. Wellicht gisteren al.
Apple schreef:Yvonniej is wel degelijk op de hoogte hoor.
Yvonniej schreef:orri schreef:Mag toch aannemen dat Yvonniej zelf op de hoogte is gesteld. Wellicht gisteren al.
katiavl schreef:Apple schreef:Yvonniej is wel degelijk op de hoogte hoor.
Hoe kan dit dan?
Yvonniej schreef:orri schreef:Mag toch aannemen dat Yvonniej zelf op de hoogte is gesteld. Wellicht gisteren al.
#Ymke# schreef:Dus het word al bekend gemaakt voor zij terug gereageerd heeft of begrijp ik het verkeerd?
BartVB schreef:Nee, het is bekend geworden voordat Yvonne haar PBs heeft kunnen lezen. Dit is zeker niet handig en ik zou willen dat het anders gelopen was maar dit kunnen we helaas niet terugdraaien oid.
Kimberley77 schreef:Hmm vond het al zo vreemd. Zag je van de week nog groen in een topic, zag je keurig mensen op hun dingen wijzen waar nodig. Later zie ik je zwart en doe je hetzelfde als wij 'zwartelingen'.
Slordig dat je hier nog niets vaaf wist en wat ik helemaal slordig vind is dat er in de begin post staat, door wat gebeurtenissen achter de schermen..dat klikt net als iemand een hak openbaar willen zetten en vind dat erg onprofessioneel van het boktteam.
youngster schreef:Yvonniej.. dus jij wil nu zeggen dat je dit helemaal niet had zien aankomen??
youngster schreef:Volgende keer dus wachten totdat iemand zijn/haar pb's heeft gelezen en dan een topic openen.
alja schreef:sorry hoor maar dit zat er toch aan te komen, denk zelfs dat jij dit hebt moeten zien aankomen yvonniej!
maar ondanks nog veel plezier op bokt....