Ik stop met submodden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Re: Ik stop met submodden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:43

Ik snap het wel... af en toe flink frustrerend, submod zijn. Je kan niks, je mag niks, maar wordt ondertussen wel constant aangesproken op die subtitel onder je naam?

Vraagje aan bart trouwens: voor zover ik weet worden in een evaluatie in de 'echte' wereld altijd alle betrokkenen gevraagd om hun mening te geven. Voor zover ik weet is er aan de submods nog nooit gevraagd wat zij zelf vinden van het submod zijn?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:45

Wendy schreef:
Ik snap het wel... af en toe flink frustrerend, submod zijn. Je kan niks, je mag niks, maar wordt ondertussen wel constant aangesproken op die subtitel onder je naam?

Vraagje aan bart trouwens: voor zover ik weet worden in een evaluatie in de 'echte' wereld altijd alle betrokkenen gevraagd om hun mening te geven. Voor zover ik weet is er aan de submods nog nooit gevraagd wat zij zelf vinden van het submod zijn?

Bart heeft hierover al uitleg gegeven. Er moet nog over geëvalueerd worden enzo,...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:46

Ik zei ook dat we bezig zijn Lachen Niet alleen met de submods ook met de hele organisatie achter Bokt inclusief procedures, regels, doelen, etc, etc. Submods zijn daar een onderdeel van en zodra dat aan de beurt komt dan hoor je dat Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:46

SuperPepeijn schreef:
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat je wel posts kon modden, maar dan in alleen BvT. Je steekt tijd en energie erin en je loopt tegen dit soort muren aan is er maar 1 goeie beslissing. Wat typisch bokt ook weer he.

Betekent dit nog iets voor BvT verder?

dat lijkt me idd een goede regel, dat de submod op zijn gedeelte van bokt wel slotjes etc kan plaatsen, maar dat op de rest van bokt niet doet. zo kan je op jouw deel net ff wat meer, neemt wat werk vd mod uit handen en dan lijkt het me allemaal een stuk logischer!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:47

Ik heb zelfs in de tijd dat ik submod ben pb's gekregen of ik wat kon verwijderen of verplaatsen of er een slotje op te gooien.
Mensen staan dan heel verbaast als je zegt dat je niks meer aan rechten hebt. Clown
Maargoed Bart ik ben benieuwd wat eruit gaat komen Ja

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:11

Jammer dat je ermee stopt, ik kan je keuze wel begrijpen.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:17

Fitzroy, wat jammer zeg dat je je submod-schap aan de kant legt. Bedankt voor al je inzet. Lachen

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:20

Jammer Fitz, maar ik geef je geen ongelijk.

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:40

Fitzroy jammer dat je ermee stopt, bedankt voor je inzet.

BartVB schreef:
Ik zei ook dat we bezig zijn Lachen Niet alleen met de submods ook met de hele organisatie achter Bokt inclusief procedures, regels, doelen, etc, etc. Submods zijn daar een onderdeel van en zodra dat aan de beurt komt dan hoor je dat Lachen

Ik benieuwd Ja

Even off-topic: @yvonniej: jij ook bedankt voor je inzet!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:04

Er komt nog een topic met uitleg over het vertrek van Yvonniej Lachen.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:06

Ik zal me hier niet mengen in de discussie, ik neem aan dat ze het zo goed als mogelijk doen.

Fitzroy, jammer dat je stopt. Ik kon je wel waarderen als sub-moderator. Ook namens IJslanderfan bedankt. Lachen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:29

Wat een topic is dit geworden. Bloos

Erg jammer dat je stopt, Fitzroy.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:31

Jammer dat dit allemaal moet in het topic van Fitzroy, en dat beheerders + mod's offtopic gaan
(En ja ik ben zelf ook off-topic, maar het viel mij op dat beheerder + mods reageren maar geen opmerking daarover plaatsen)

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:37

Ja, jammer inderdaad Fitzroy.
Heb je niet het idee straks dat je te snel bent gestopt?
Misschien had je ook wel een gewone mod kunnen worden,
aangezien er hier eerder aangegeven werd dat daar in de toekomst zeker mensen bij moeten komen... Lachen

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:08

katiavl schreef:
Plus dat ik nog altijd voor ben om youngster supersubmod te maken Pling

Subermod Clown

Maar nu weet ik nog steeds niet waarom Margreet geen dubbelfruit meer is...
Mag je daar een topic over openen of hier over speculazen?

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:08

Misschien kun je haar een pb'tje sturen?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 19:14

Jammer dat mijn topic over Yvonniej ontslag gaat, want daar was het absoluut niet voor bedoeld.

Ik wil iedereen vragen weer Ontopic te gaan, zowel Mods, Submods Knipoog als 'gewone' gebruikers.

Ik wil nog wel open kaart spelen waarom ik per direct gestopt ben.
Er is in 1 van mijn fora gisteren een heleboel voorgevallen met nogal wat gevolgen, zonder dat ik daar als submod in gekend was terwijl ik wel een PB-wisseling voerde met een mod over het topic.
Ik kreeg al vaker de indruk dat het modteam submods niet serieus nam en dit was voor mij de druppel om per direct te stoppen.

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:20

katiavl schreef:
Ik denk dat inspraak ook voor een deel erg moeilijk maakt. Want waar trek je de lijn?

Een submod wordt toch aangenomen om zijn/haar subforum in de gaten te houden en te sturen in discussies? Op het moment dat een discussie uit de hand loopt en er knopen worden doorgehakt op een forum dient de submod van dat forum in mijn ogen toch wel op een fatsoenlijke manier op de hoogte gesteld te worden van, zoniet inspraak te hebben in, de beslissing. En dat is hier schijnbaar niet/te weinig gebeurd.

Fitzroy, volgens mij heb je goed over je besluit nagedacht. Hopelijk kun je met plezier verder bokken als gewone user.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:21

Fitzroy schreef:
Er is in 1 van mijn fora gisteren een heleboel voorgevallen met nogal wat gevolgen, zonder dat ik daar als submod in gekend was terwijl ik wel een PB-wisseling voerde met een mod over het topic.
Ik kreeg al vaker de indruk dat het modteam submods niet serieus nam en dit was voor mij de druppel om per direct te stoppen.

Logisch Lachen

Alleen valt het me wel op dat veel submods -in functie- erg negatief praten/zijn. En dat lijkt me idd ook niet voor de kat z'n viool Lachen

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:24

Onduidelijkheid = onrust en dat is iets wat het beheer nog niet geleerd heeft in AL die jaren Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:25

Quellian schreef:
Fitzroy schreef:

Logisch Lachen

Alleen valt het me wel op dat veel submods -in functie- erg negatief praten/zijn. En dat lijkt me idd ook niet voor de kat z'n viool Lachen

Ik vind, (maar dat is mijn mening) dat als ze het er niet mee eens waren ze het ook eerder hadden kunnen zeggen, en niet nu, nu er een iemand mee
stopt.

Edit: want voor dit topic heb ik er nog niemand negatief over gehoort, een aantal submods ken ik persoonlijk.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:28

@ 0ojannekeo0; ik bedoel dat het logisch is dat Fitzroy dan gestopt is Lachen

Edit: eigenlijk moet ik zeggen dat ik het logisch vind

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:36

Jammer dat je stopt Fitzroy, veel plezier als 'gewone bokker' Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:40

Fitzroy, jammer dat je stopt dan maar natuurlijk veel plezier als gewone bokker gewenst Knipoog

Ik heb altijd al gedacht dat submods niet veel in te brengen hadden, vond dat zelf ook duidelijk aangegeven.
Het hele gebeuren met Yvonniej vind ik wel ontzettend vaag gegaan overigens.. (en ik ben benieuwd, komt Lia_'s topic nu weer terug (dat destijds verwijderd is?))

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 19:44

Quellian, wat bedoel je precies met negatief zijn?
Ik heb toch wel geprobeerd mijn fora positief te benaderen en in mijn beleving was ik niet echt negatief.
Ook als ik mensen wat bij moest sturen, heb ik dat bij mijn weten nooit bot gebracht.