Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Ik snap het wel... af en toe flink frustrerend, submod zijn. Je kan niks, je mag niks, maar wordt ondertussen wel constant aangesproken op die subtitel onder je naam?
Vraagje aan bart trouwens: voor zover ik weet worden in een evaluatie in de 'echte' wereld altijd alle betrokkenen gevraagd om hun mening te geven. Voor zover ik weet is er aan de submods nog nooit gevraagd wat zij zelf vinden van het submod zijn?
SuperPepeijn schreef:Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat je wel posts kon modden, maar dan in alleen BvT. Je steekt tijd en energie erin en je loopt tegen dit soort muren aan is er maar 1 goeie beslissing. Wat typisch bokt ook weer he.
Betekent dit nog iets voor BvT verder?
BartVB schreef:Ik zei ook dat we bezig zijnNiet alleen met de submods ook met de hele organisatie achter Bokt inclusief procedures, regels, doelen, etc, etc. Submods zijn daar een onderdeel van en zodra dat aan de beurt komt dan hoor je dat
katiavl schreef:Plus dat ik nog altijd voor ben om youngster supersubmod te maken
katiavl schreef:Ik denk dat inspraak ook voor een deel erg moeilijk maakt. Want waar trek je de lijn?
Fitzroy schreef:Ik wil nog wel open kaart spelen waarom ik per direct gestopt ben.
Er is in 1 van mijn fora gisteren een heleboel voorgevallen met nogal wat gevolgen, zonder dat ik daar als submod in gekend was terwijl ik wel een PB-wisseling voerde met een mod over het topic.
Ik kreeg al vaker de indruk dat het modteam submods niet serieus nam en dit was voor mij de druppel om per direct te stoppen.
Quellian schreef:Fitzroy schreef:Ik wil nog wel open kaart spelen waarom ik per direct gestopt ben.
Er is in 1 van mijn fora gisteren een heleboel voorgevallen met nogal wat gevolgen, zonder dat ik daar als submod in gekend was terwijl ik wel een PB-wisseling voerde met een mod over het topic.
Ik kreeg al vaker de indruk dat het modteam submods niet serieus nam en dit was voor mij de druppel om per direct te stoppen.
Logisch
Alleen valt het me wel op dat veel submods -in functie- erg negatief praten/zijn. En dat lijkt me idd ook niet voor de kat z'n viool