allereerst TOP
dat hier over nagedacht word en dat er word gevraagd
hoe "de rest"van bokt hier over denkt , denk dat dat al een hele positieve instelling is (hoe maken we bokt beter ..)
en de begin bij je zelf topic wat laatst voorbij kwam vond ik ook een goede actie
even wat quotes waar ik me wel in vinden kan
Citaat:
Hoe het moet weet ik niet, maar ik weet wel dat het DUIDELIJK moet zijn waar de regels staan, en dat de regels opzich duizelijk zijn, inderdaad geen honderden zinnen achter elkaar die toch niemand leest.
Citaat:
Van mij zou de regel over 'andere bokkers niet opzettelijk kwetsen' oid wat duidelijker mogen worden, want wat kwetsend is voor de 1 is dat nog niet voor de ander. Net als dat een bep. opmerking wel de sfeer kan verpesten of iets kan uitlokken, maar misschien net niet 'erg' genoeg is om een OW op te geven.. en degene die dan in de verleiding komt ook eens lekker terug te reageren op dezelfde manier krijgt er misschien wel 1.
Citaat:
Wat ik ook altijd raar blijf zeggen is dat sommige mensen gewoon mogen zeggen '#username is zielig, dat had ik meteen al door', dat je daar meerdere malen op TeMt maar dat de opmerking gewoon blijft staan, en je ook in de OWlijst geen OW terugziet (maar wel voor iets anders van diezelfde gebruiker) terwijl de andere gebruiker hier bijv. zegt 'ik kots jouw soort mensen echt uit, weet je

' tgen #username2, en daar direct een OW voor krijgt + dat het bericht wordt verwijderd. Wanneer verwijderd men kwetsende berichten en wanneer niet, en waarom krijgen sommige berichten wel een OW en anderen niet? Iemand zielig noemen of uitkotsen, wat is het verschil..
Citaat:
Nog meer ruimte voor interpretatie van het modteam ben ik zelf dan ook niet voor, regels moeten duidelijk zijn en als de ene mod iets anders interpreteert dan de ander wordt het straks met twee maten meten. Misschien dat ik daarom ook eerder voor een 'wetboek van bokt' ben, dan voor een set regels. Liever dat we alles door moeten lezen maar dat alles goed duidelijk is, dan dat de 1 iets straks wel kan maken en de ander niet omdat de ene mod een bep. regel anders opvat dan een andere mod.
ben niet voor een heel boekwerk maar er is dus wel duidelijk vraag nar meer duidelijkheid ! wetmatiger omschrijving dus van de regels
Citaat:
Ook ik ben voor een beknopte set regels. Een 'wetboek' lijkt me niet zo handig, aangezien de meerderheid zo'n grote tekst nooit gaat lezen. Daarmee bereik je dus eigenlijk het tegenovergestelde. Het zal waarschijnlijk ook verspilde moeite zijn om alles zo duidelijk mogelijk te willen formuleren, want er is door slimme bokkers altijd wel een 'gat' te vinden in dat wetboek.
De regels zouden ook wel een wat duidelijkere plek mogen krijgen.
Tja taal ,MSN en Breezer taal is idd irritant ,
vind wel dat als de mede bokkers iets niet duidelijk vinden ,
of ziet een der niet voor iedereen begrijpbare talen
kunnen deze temmen ..
of vragen aan de TS voor duidelijkheid
Verder zitten er mensen van allerlei aard hier op bokt
de een met dislectie de ander met gewoon een slechte taal kennis
andere lijken weer een doctoriaal in nederlands te hebben behaald ..
Zolang het goed begrijpelijk is ...
zou daar geen kostbare mod tijd aan verspillen
en direct ie topics opslot is wel de easy way out , liever dat dan ene mod in het groen typt een opmerking dat MSN/Breezer niet mag of aub een verduidelijking ivm moelijk leesbaarheid , geef die bokker een kans
eventueel als iemand echt mns / breezer bljft typen kan er een ow komen
maar niet na 1 x
Als ik echt mijn best doe is het ook beter al wanneer ik moe ben
En vaak als ik mijn best doe op de taal
(zit het overigens nog vol met fouten ...waar ik zelf dus ook stomweg overheen lees , valt me toch wel eens op als er een stukje staat van een ander en mensen regeren met "leer nederlands"en ik lees het stukje nog eens door , dat ik de fouten bij die persoon zijn stukje dan vaak dus ook niet zie en echt geen idee heb waarom men zo reageert ..)
maar dn kom je met een discussie er niet eens tussen omat het idd 10x zolangzaam gaat .
(dn te bedenken dat ik hoogbegaafd schijnt te zijn op logica vlak ..heb wel altijd -1 (-13 wilde ze me niet aandoen) op mijn rapport kreeg voor de nederlandse taal ,.. )
Maw wat ik probeer te zeggen ..niet iedereen is daar een ster in
de hele erge dingen daar kan voor getemd worden , veder aub niet te duk over maken
Maximaal aantal foto's zou ik zo houden ..
De nieuwe regels -> de oude verduidelijkt , en wetboekmatig
zodat er weinig tussen te krijgen is ..
iig niet meer , misschien zelfs minder
wat wel een goed idee is
als iemand zich aanmeld bij de bevestigings mail de regels meesturen
of deze bij inloggen laten zien
nu zijn ze wat lastiger te vinden en zulke lappen tekst dat ze hun doel voorbijgaan en weinig mensen de moeite nemen om ze optezoeken
of er niet uit komen dor de bokt afkortingen
zo zijn er een hoop afkortingen en omschrijvingen op bokt
waar ik voor bokt nog nooit vn gehoord had
kan me voorstellen dat meer mensen dat hebben
niet iedereen heeft al jaren msn of andere computer dingen achter zich
nog even deze
Citaat:
Het probleem is zozeer niet het aantal users, of disrespect, maar het aantal posts. Als bokt weer gemaakt wordt tot wat het eens was; een paardenforum, dan is een groot deel van het probleem opgelost. Nu is de site één grote onoverzichtelijk brei geworden en kennelijk niet alleen voor de gebruikers.
een algemeen is een ding maar door de subfora;s zijn de subfora's niet meer te vinden ..mensen weten soms megod niet meer waar ze wat moeten plaatsen , het is een heel boekwerk geworden en er lijken steeds meer subfora's bij te komen ..
Houd bokt simpel , zowel voor de gebruikers als de mods